Blizzard skupi się na tym na czym trzeba

lubiegrac news Blizzard skupi się na tym na czym trzeba
Blizzard skupi się na tym na czym trzeba



Tamer Adas | 13 grudnia 2015, 10:15

Overwatch_Poster_Final
 
Blizzard nie zamierza skupiać się na modelach finansowych, lecz zawsze starać się będzie podchodzić do każdego tytułu oddzielnie oraz zamierza dostosowywać strategię dla dobra założeń gdy.
- Naszym największym zmartwieniem w kontekście Overwatcha nie są sposoby na wyciągnięcie od ludzi pieniędzy, ale upewnienie się, że gra zapewnia dobrą zabawę. Na takich fundamentach łatwiej jest rozgryźć, co robić dalej - tłumaczy Jeff Kaplan z Blizzarda.
 
Overwatch skupiać się będzie wokół rotacji bohaterów, która to nie byłaby możliwa w systemie darmowym. Tak jak to ma miejsce w Heores of the Storm, które na początku posiadało wielu bohaterów, lecz w trakcie rozgrywki wcielamy się tylko w jedną postać.
 
- Odkładamy to na później po części dlatego, że chcemy przyjrzeć się samej premierze i zobaczyć, jaki sukces odniesie gra, z jakim typem graczy będziemy mieli do czynienia, jak bardzo się oni zaangażują - tłumaczy dalej Kaplan.
Nie oznacza to jednak, że nie otrzymamy nic na początek. Otóż 21 postaci, wiele map oraz tryb gry. 
 
- Jako gracze sądzimy, że jest to bardzo bezpośredni, prosty do zrozumienia model biznesowy. Mniej się skupiasz na tym modelu, a więcej na samej grze. Nie spodziewaliśmy się, że w czasie Blizzconu padną pytania o to, co się wydarzy po premierze gry. Sami jeszcze tego nie rozstrzygnęliśmy, a ludzie ciągle o to dopytywali - stwierdził na koniec Jeff Kaplan

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

Gra: Overwatch
Komentarze [0]:

Inne newsy

Polecane teksty

Powiązane teksty

Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners