GAMBITIOUS to obecnie Good Shepherd Entertainment

lubiegrac news GAMBITIOUS to obecnie Good Shepherd Entertainment
GAMBITIOUS to obecnie Good Shepherd Entertainment



Tamer Adas | 17 sierpnia 2017, 14:05

GAMBITIOUS po kilku latach odnoszenia sukcesów i podniesienia swojej pozycji na rynku dokonuje kolejny krok już pod szyldem Good Shepherd Entertainment.
 
Głównym celem Good Shepherd Entertainment jest wydawanie gier niezależnych przy jednoczesnej pomocy deweloperom na takich polach produkcyjnych jak scenariusz, udźwiękowienie czy praca głosem aktora. Oczywiście wciąż dużo uwagi firma poświęca na kwestie inwestycyjne i wydawnicze, które dzięki jeszcze większej bazie inwestorów oraz ścisłej współpracy z nimi, która umożliwia deweloperom spokojną i bezproblemową pracę nad swoim produktem.
 
Uwielbiamy kreować nowe rzeczy, dokonywać iteracji i pobudzać do ewolucji to co już stworzyliśmy" - powiedział Mike Wilson. „Wierzę, że udało się nam udowodnić naszą przejrzystość i równe traktowanie wszystkich stron - zarówno twórców jak i inwestorów - przy umiejętnym wydawaniu gier niezależnych, satysfakcjonującym wszystkie zainteresowane strony. Good Shepherd to nowa wizja, która jednocześnie zachowuje te same ideały."
 
Przy okazji dokonały się pewne zmiany w acłym pionie zarządzającym, w którym pierwsze skrzypce odgrywają osoby mające doświadczenie w takich firmach jak Devolver Digital, Sony, South by Southwest oraz Wargaming.net. Mike Wilson (współzałożyciel Devolver Digital) obejmie stanowisko dyrektora kreatywnego, Brian Grisby zostanie CEO Good Shepard, natomiast Paul Hanraets został prezesem nowego/starego wydawcy.
 
 
Niezmiernie cieszy nas możliwość poszerzenia doświadczeń naszych inwestorów, a także samego zespołu zarządzającego, związanych z globalnymi mediami oraz rozrywką," - powiedział CEO firmy, Brian Grisby. „Nowy kapitał pozwoli nam odpowiednio przygotować się do zwiększenia skali działań oraz ekspansji naszych wyjątkowych inwestycji, pozwalając tym samym zainteresowanym inwestorom na aktywne uczestnictwo w światowym rynku gier wideo, którego wartość szacowana jest na miliardy dolarów."
 
Good Shepherd Entertainment już w tej chwili ma pełne ręce roboty, ponieważ przejęte gry - Milanoir, MachiaVillain, i Outreach dalej będą otrzymywać wsparcie i zostaną wydane już pod nowym szyldem. Ponadto GSE zajmie się pomocą przy Where the Water Tastes Like Wine oraz Phantom Doctrine. Pierwszy z tytułów otrzymał liczne nominacje do nagrody "best of E3", natomiast drugi ma być największym dotychczasowym projektem o czym przekonamy się na gamescomie oraz PAX West.
 
Naszym najważniejszym zadaniem jest uważne słuchanie potrzeb oraz przewodnictwo projektom zależnie od ich potrzeb, aby wesprzeć naszych partnerów w osiągnięciu ich wizji," powiedział Ben Adac, który dołączył do Good Shepherd jako business & product developer, posiadając wieloletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w Sony Interactive Entertainment Europe. „Jako wydawcy musimy podnieść wartość każdej gry, a jednocześnie złagodzić ciężar produkcji, traktując z szacunkiem wolność twórczą deweloperów."
 
 

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: Informacja Prasowa

Komentarze [1]:
avatar Mariusz
dodano: 2017-08-18 20:33:52

Aby ugryźć jak największy kawałek tego tortu to trzeba być dużym i tyle, nie ma co się rozmieniać na drobne.

Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners