dodano: 2018-05-30 13:09:41
PC

KONKURS - Wielkie wojownicze zwierzaki nadciągną?

Autor: AnoX
KONKURS - Wielkie wojownicze zwierzaki nadciągną?
17°
2

Nowy konkurs zawitał właśnie na nasze łamy i tym razem zaserwuje nam tematykę i klimat,  którego jeszcze nie było! Co tym razem będzie stanowić wyzwanie?
 

ZADANIE do konkursu Overgrowth:

Overgrowth zadebiutowało jakiś czas temu, tymczasem gra właśnie debiutuje w roli nagrody w naszym konkursie, w którym zapraszamy Was do opisania zwierzęcej postaci, którą chcielibyście zobaczyć właśnie w tej grze (poza już dostępnymi), uwzględniając także jaką charakterystykę by posiadała? Minimalna liczba znaków w tym konkursie to 500.

Dodatkowe wymagania w tym konkursie, to także aktualny profil na naszym portalu (grafika, platformy, min. 1 gra we własnej bibliotece - "Gry, które posiadam").
 

NAGRODA:

 
Klucz do cyfrowego wydania Overgrowth (Steam).
 

WYNIKI:

 
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone jako aktualizacja tego newsa i jako wpis na naszym Facebooku.
 

CZAS TRWANIA:

 
Od 15.05.2018 od godziny 14:00 do 29.05.2018 do godziny 18:00. 
 

INNE INFORMACJE:

Na czas trwania konkursu komentarze zostaną ukryte, aby zapewnić bezpieczeństwo przed możliwymi plagiatami poszczególnych pomysłów. NIE ma możliwości poprawiania swoich prac. Przed publikacją swojej pracy dobrze się nad nią zastanów i sprawdź :). Po dodaniu Twój komentarz będzie widoczny tylko dla Ciebie. Jeśli Twój komentarz nie pojawił się, to znaczy że  post się nie zapisał. W razie problemów pisz na bok@lubiegrac.pl
 

AKTUALIZACJA:

Dziękujemy osobom za zgłoszenia swoich propozycji, tym razem zwycięzcom okazał się Mariusz któremu serdecznie gratulujemy! Już niebawem na naszych łamach wystartuje nowy konkurs, do którego Was już teraz zapraszamy.
 

Komentarze (2):
avatar PanDamian
dodano: 2018-05-29 11:48:06

Przede mną stoi zagwozdka niemała, By wybrać inną, niż w grze jest postać. To właśnie tutaj zagadka tkwi cała, Jak „Overgrowth” za darmo dostać. Było dostępnych od groma wyborów; Żbik, hipopotam, lew czy jaskółka. Próbowałem doszukać się w tym może wzoru Prostego niczym na ścianie półka. Myślenie zajęło mi popołudnia. Rozważałem kwestię też każdym rankiem. I pewnie siedziałbym aż do grudnia, Gdyby lis nie stał się moim wybrankiem. Człekokształtny lis to przebiegłe to zwierzę; Ostre ma kły i szybkie nogi. W czeluściach lasu ukrywa swe leże. Do innych ssaków z natury jest wrogi. Niezwykła szybkość – to jego zaleta, Także wzrok dobry i ostre kły. Siłę ma niczym sportowiec-atleta, To dzięki temu potrafi być zły. Więc moim zdaniem to lis jest wyborem Chyba najlepszym jak na owe czasy, Więc może stanie się kiedyś potworem W tej jakościowej grze pierwszej klasy!

avatar Mariusz
dodano: 2018-05-27 16:53:38

Mam kilka pomysłów na propozycję stworzeń które moim zdaniem pasowały by do Overgrowth lecz skoro ma być jedno to mój typ padł na "sunde" latającego lemura, zwierzę zwane jest też lotokotem malajskim. Stworzenia te osiągają ok. 30–40 cm długości i 1–2 kg masy ciała ich pyszczki są podłużne a uszka niewielkie, ich oczy zaś są sporych rozmiarów i od razu rzucają się oko. Cechuje się też obszernymi fałdami owłosionej skóry wzdłuż boków ciała i pomiędzy kończynami, fałdy te stanowią powierzchnię nośną, którą wykorzystują przy przeskakiwaniu lotem ślizgowym z drzewa na drzewo, zwierzęta te mogą przelecieć za jednym razem ponad 130 m, ciekawostką jest to iż sunda jest największym ssakiem szybującym. Myślę, że takie zwierzę w grze było by ciekawe i urozmaicało by rozgrywkę, z pewnością by się wyróżniało i miało by ciekawe zdolności jak np po wyskoku w powietrze lotokot mógłby na moment zawisnąć w powietrzu by np. uniknąć ciosów przeciwników bądź manewrować podczas skoków tak aby bezpiecznie oddalić się od zagrożenia, mógłby też swoimi ciosami wyrzucać oponentów w powietrze zadając im spore obrażenia. Myślę, że takie włochate i inne od pozostałych występujących w grze zwierzaków byłoby świetną alternatywą dla wielu graczy, dało by też sporo możliwości w sferze sztuk walki i ewolucji podczas szybowania i wykorzystywania otoczenia w czasie walki i przemieszczania się.