Simteract S.A. przeszło wizualną metamorfozę, wykonując kolejny krok celem zaliczenia debiutu na NewConnect

lubiegrac news Simteract S.A. przeszło wizualną metamorfozę, wykonując
Simteract S.A. przeszło wizualną metamorfozę, wykonując kolejny krok celem zaliczenia debiutu na NewConnect



Tamer Adas | 9 sierpnia 2020, 16:00

Spółka Simteract zajmująca się symulatorami z segmentu premium indie zaprezentowała swoje nowe logo oraz wizualizację, będącą kolejnym krokiem ku NewConnect.
 
Krakowska spółka z segmentu premium indie zdecydowała się po raz pierwszy zaprezentować swoje nowe logo oraz identyfikację wizualną, będącej początkiem kolejnych zmian skierowanych ku przedstawieniu nowych projektu, premierze gry Carpool Simulator oraz debiutowi na parkietach NewConnect.
 
Po ostatnich trudnych, ale intensywny miesiącach nadszedł czas na prezentację pierwszych efektów, wizji oraz strategii, która będzie zrealizowana w najbliższych i nieco dalszych miesiącach.
 
Wejście w segment gier indie premium rozpocznie się od wspomnianego Carpool Simulator, ale i od gry wciąż znanej z tytułu roboczego - Projekt 1. W przypadku tego drugiego produktu mówimy o sporym potencjalne, realizowanym wraz z francuską spółką Nacon, zależną od dużego europejskiego wydawcy - BigBen Interactive.
 
 
W 2020 roku możemy się spodziewać przeprowadzenia procesu preIPO będącego istotny krokiem dla spółki oraz potencjalnych akcjonariuszy.
 
– Chcemy tworzyć ambitne produkcje, to znaczy symulatory w ich oryginalnym rozumieniu, obejmującym sterowanie maszynami w ruchu. Tak jak zapowiedziany już Carpool Simulator, w którym chcemy wykorzystać naszą technologię Traffic AI, wszystkie nasze projekty będą miały na celu jak najlepiej oddawać faktyczną rzeczywistość, jednocześnie stawiając w centrum przyjemność z rozgrywki – mówi Marcin Jaśkiewicz, prezes Simteract.
 
– Nasz pierwszy projekt, na temat którego nie możemy jeszcze zdradzić wielu informacji, będzie w pełni wykorzystywał nasz know-how oraz ogromne doświadczenie, jakie zdobyliśmy przy pracy nad systemami szkoleniowymi. Nawiązanie współpracy ze spółką taką jak Nacon świadczy między innymi o tym, jak duży jest jego potencjał sprzedażowy. Sądzimy, że taka kooperacja pomoże nam wejść na ścieżkę budowania pozycji rynkowej, którą chcielibyśmy osiągnąć – dodaje Jaśkiewicz.
 

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: Informacja prasowa

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners