Rozdział 1 - 74 mile na wschód od Otaheite (100%) - Call of the Sea - dwa zakończenia (100%)

lubiegrac poradniki Call of the Sea - dwa zakończenia (100%) Rozdział 1 - 74 mile na wschód od Otaheite (100%) - Call of the Sea - dwa zakończenia (100%)



autor:agusia16

Call_of_the_Sea_6.jpg

Rozdział 1 - 74 mile na wschód od Otaheite 

Norah w końcu dopływa na miejsce, na wyspę, którą nawet okoliczni mieszkańcy bali się nazwać, miejsce, gdzie najprawdopodobniej był, albo jest jej mąż. Miejsce położone jest siedemdziesiąt cztery mile morskie na wschód od Tahiti. Rybacy mają wrócić po Norah za trzy dni.

Ruszamy do przodu. Rozglądamy się. Z lewej znajdziemy namiot, a w nim miniaturkę polinezyjskiej łodzi oraz flet nosowy. Nieco dalej znajduje się list, notatka po francusku, z której nora rozumie jedynie dwa słowa - "wyspa" i "śmierć". Zapewne ostrzeżenie przed zagrożeniami na tej wyspie.

Call_of_the_Sea_7.jp.jpg

Idziemy nieco do przodu, a następnie w lewo. Od tej chwili Norah będzie mogła biec "shift". Wędrujemy do przodu, aż do otworu w skale. Przez okienko zobaczymy kolumny z symbolami wody, które Norah przerysuje do dziennika - notatki.

Call_of_the_Sea_8.jpg

Wychodzimy i udajemy się do zamkniętej drewnianej bramy po przeciwnej stronie, którą, jak stwierdzi Norah, otwiera się z drugiej strony. Cofamy się i ruszamy w głąb wyspy. Tu możemy zerknąć na polinezyjskie figurki, wchodzimy na podesty, na kamienne podwyższenia. Wędrujemy przed siebie, dalej w głąb wyspy. Trafimy do miejsca z większą ilością widzianych przez nas już budowli - polinezyjskich unu. Z prawej strony znajdują się skrzynie, do których podchodzimy.

Call_of_the_Sea_9.jpg

Na jednej z nich znajduje się narzędzie rzeźbiarskie oraz szkatułka z inicjałami C.W., którą Norah otworzy za pomocą klucza. We wnętrzu znajdziemy rysunek przedstawiający jakiś element schowany gdzieś w skrytce. Rysunek trafi do dziennika.

Call_of_the_Sea_10.jpg

Opuszczamy ten zakątek i podchodzimy do wielkich zbudowanych z pali drzwi. Przesuwamy lewą dźwignię, a część zamka otworzy się. Przechodzimy na prawo, gdzie zauważamy brakujący element - brak osłony. Pojawi się wpis w dzienniku - notatki.

Call_of_the_Sea_11.jpg

Wracając zauważamy wyryte na unu imię Norah. Wracamy nieco w tył. Z lewej strony znajdujemy kamienne podwyższenie z kwiatami - kwietna ofiara. Zauważamy, że jeden z kamieni można odsunąć. W schowku znajdujemy brakującą osłonę. Zabieramy ją. Wracamy do bramy, umieszczamy brakującą osłonę na miejscu, ciągniemy za dźwignię i otwieramy bramę.

Call_of_the_Sea_12.jpg

Wchodzimy i przechodzimy głębiej do dżungli.

Call_of_the_Sea_13.jpg

Tuż przy palenisku, na skrzyni znajdziemy zdjęcie Harry'ego z jego załogą oraz list przewozowy statku zwanego Lady Shannon.

Norah wspomni, że musi zajrzeć do swojego dziennika.

Call_of_the_Sea_14.jpg

Z lewej, nieco dalej znajdziemy zwodzony most i mechanizm do jego obsługi, ale na razie nie wiemy jak go ustawić. Udajemy się więc ścieżką przed siebie. Dotrzemy do rozwidlenia dróg. Na razie wędrujemy w lewo ( w dół).

Call_of_the_Sea_15.jpg

Idziemy do przodu, a potem w lewo, na niewielką ścieżkę i znów do przodu. Znajdziemy się przy kolejnym czerwonym unu, ciągniemy za dźwignię, przesuwając przesłonę, przez której otwory będzie wpadać słońce. Poznamy w ten sposób symbol słońca.

Call_of_the_Sea_16.jpg

Idziemy do przodu. Tu znajdziemy przewrócony symbol ryby.

Call_of_the_Sea_17.jpg

Idziemy kolejną ścieżką do przodu, do pięknej polany - unu z mnóstwem czerwonych kolumn i fruwającymi nad nimi ptakami. Znajdujemy ten z symbolem ptaka. Trafi do dziennika.

Call_of_the_Sea_18.jpg

W tym miejscu znajduje się zielona skała, na którą możemy wejść Robimy to, bowiem gdy spojrzymy w dół, znajdziemy beczkę - przedmiot ukryty w tym rozdziale.

Call_of_the_Sea_19.jpg

Wracamy całkowicie w tył, do rozwidlenia dróg, tam gdzie widzieliśmy pierwsze unu. Podchodzimy do niego. Norah spojrzy przez otwór zauważając góry. Do dziennika trafi - symbol góry.

Call_of_the_Sea_20.jpg

W ten sposób mamy już wszystkie potrzebne nam symbole, niezbędne do poradzenia sobie z zagadką ze zwodzonym mostem. 

Call_of_the_Sea_21.jpg

Wracamy teraz na polanę z wielka ilością unu i podchodzimy do bramy z bali, ciągniemy za dźwignię i otwieramy drogę na skróty. Wracamy do zwodzonego mostu, który teraz możemy opuścić ustawiając odpowiednie symbole na kolumnie.

Call_of_the_Sea_22.jpg

Podpowiedź znajdziemy z tyłu kolumny, gdzie znajdują się rysunki.

Call_of_the_Sea_23.jpg

Od góry będą to:

- symbol słońca;

- symbol ptaka;

- symbol góry;

- symbol wody;

- symbol ryby;

Gdy już ustawimy kolumnę, klikamy na czerwony przycisk, a most się otworzy.

Call_of_the_Sea_24.jpg

Przechodzimy po moście, idziemy do przodu, kończąc rozdział pierwszy.

Call_of_the_Sea_264.jpg

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners