Dance of Death: Du Lac & Fey

lubiegrac poradniki Dance of Death: Du Lac & Fey



autor:

Grę rozpoczynamy Fey, która rozmawia ze swoim przyjacielem, Du Lac'em. Rozmowę kończy wzywanie pomocy dochodzące z podwórza. Działamy zatem jako Fey.
 
Fey
 
Wychodzimy. Wędrujemy ścieżką przed siebie, aż dotrzemy do Du Lac'a, a wtedy pojawi się możliwość przestawianie się na inną postać, klikając na ikonę z prawym, górnym rogu. Przestawiamy zatem na Du Lac'a.
 
 Dance_of_death_1.jpg
 
Du Lac
 
Podchodzimy do leżącego na śniegu ciała mężczyzny i najpierw rozmawiamy ze świadkiem, po czym przyglądamy się ciału. Zerkamy na list, na wiszącą przy ubraniu sakiewkę i na głowę. Znajdziemy fragment listu, po czym prosimy Fey o przyjrzenie się ofierze. 
 
 Dance_of_death_2.jpg
 
Fey
 
Tym razem już jako Fey spoglądamy na ubrania, na nogę oraz na pierś. Przestawiamy na postać Fey i podchodzimy do konia, z którym rozmawiamy, a dowiemy się, że cokolwiek się stało, było to w kościele. W takim razie musimy się tam udać.
 
 Dance_of_death_3.jpg
 
Wędrujemy zatem w górę ekranu, docierając na cmentarz przed kościołem, gdzie natkniemy się na kolejną ofiarę. Przestawiamy na Du Lac'a.
 
 Dance_of_death_4.jpg
 
Du Lac
 
Przyglądamy się ciału. Fey poprosi o przyniesienie lustra, więc mężczyzna pobiegnie do domu. My zatem po raz kolejny działać będziemy Fey.
 
Fey
 
Rozglądamy się, możemy zagadać do siedzącego na nagrobku ptaka, po czym przechodzimy w stronę kościoła i wchodzimy do środka. Miejsce okaże się zrujnowane. Podchodzimy do leżącej na podłodze zabawki - lalki, oglądamy ją.
 
 Dance_of_death_5.jpg
 
Zerkamy na rumowisko (debris), na rzeczy z lewej strony, wśród których znajdziemy kolejny fragment listu.
 
 Dance_of_death_6.jpg
 
Wędrujemy teraz w górę ekranu, w stronę różowego czegoś leżącego na podłodze i eksplorujemy podłogę (examine floor). Znajdziemy zrzuconą skórę (shedded skin).
 
 Dance_of_death_7.jpg
 
Wracamy i sprawdzamy ławki (pens).
 
Zobaczymy retrospekcję, którą przekaże Fay. Po chwili pojawi się Du Lac z lustrem. Fay powędruje na górą, a przed Du Lac'em stanie, a raczej latać będzie skrzydlata bestia - demon. 
 
W tym momencie czeka graczy pierwsze w grze zadanie zręcznościowe, niezwykle proste, którego celem jest walka z demonem. 
 
Aby go pokonać kilkukrotnie musimy kliknąć myszką tak, by kursor znalazł się w żółtym polu. Musimy kliknięcia dokonać w odpowiednim czasie. Gdy zrobimy to poprawnie Du Lac uderzy bestie mieczem i po kilku próbach usiądzie ona na podłodze. Wtedy wystarczy jeszcze jedno trafienie i bestia zostanie pokonana. 
 
 Dance_of_death_8.jpg
 
Okaże się, że Fey ukrywała prawdę o sobie i czarowniku Merlinie. Para postanowi udać się do Londynu, śladami nie tylko Merlina, ale tajemniczej kobiety w czerwieni. 

Londyn

Po rozmowie z Fey na ekranie pojawi się pamiętnik, który przeglądamy trafiając na rysunki z wizji. Możemy przyjrzeć się wszystkim rysunkom, ale tylko jeden pozwoli nam ruszyć grę do przodu. Miejscem, które teraz przyjaciela muszą odwiedzić, jest kościół.
 
 Dance_of_death_9.jpg
 
Wcześniej jednak trzeba znaleźć kogoś kto wie gdzie on się znajduje, zna do niego drogę. 
 
Du Lac
 
Jako Du Lac podchodzimy do kaznodziei, który prawi swoje kazania, rozmawiamy z nim, ale niewiele nam pomoże. Musimy zatem zaufać Fey, której nos nie zawodzi. Przestawiamy zatem na Fey.
 
Fey
 
Podchodzimy do siedzącego tu psa, z którym rozmawiamy, robiąc to kilka razy.
 
 Dance_of_death_10.jpg
 
Po czym wędrujemy w stronę łysego mężczyzny z notatnikiem, który dyskutuje z innym mężczyzną (na lewo). Wracamy do sterowanie Du Lac'em, więc przestawiamy na niego. 
 
Du Lac
 
Podchodzimy zatem do brygadzisty (doch fareman) i rozmawiamy z nim wybierając jakąś opcję dialogową (dowolną). Dzięki temu poznamy miejsce, gdzie znajduje się szukany przez nas kościół. Udajemy się tam przechodząc w górę ekranu z prawej strony (ikona stóp).
 
 Dance_of_death_11.jpg
 
Wędrujemy cały czas przed siebie aż dojdziemy do stojącego na ulicy chłopca. Z nim także rozmawiamy, też wybierając dowolną opcję dialogu. Możemy wybrać taką, by ten zaprowadził nas do kościoła (ja wybrałam właśnie tę).
 
 Dance_of_death_12.jpg
 
Wędrujemy więc za nim, przy kościele znów z nim rozmawiamy, po czym wchodzimy do kościoła.
 
 Dance_of_death_13.jpg
 
Przyglądamy się ołtarzowi (investigate alter). Du Lac poprosi Fey o pomoc, by ta użyła swojego węchu. Niestety nie wyczuje to zapachu czarownika Merlina.
 
 Dance_of_death_14.jpg
 
Opuszczamy zatem kościół i po rozmowie z Fey ruszamy poszukać pokoju na nocleg. W tym celu przechodzimy na drugą stronę ulicę do pubu, do którego wchodzimy.
 
 Dance_of_death_15.jpg
 
Rozmawiamy z właścicielem (ponownie dowolna opcja), po czym gdy już dostaniemy klucz do pokoju, wędrujemy na górę.
 
 Dance_of_death_16.jpg
 
Nasi bohaterowie postanowią trochę odpocząć. Gdy Fey będzie spała, Du Lac powróci do sprawy zamordowanej dziewczyny, o której wspomniał chłopiec, Charlie.
 
Zaglądamy do gazety (examine newspaper) i czytamy artykuł o morderstwie Mary Ann Nichols, a następnie dwa pozostałe artykuły.
 
Du Lac postanowi znaleźć jakieś wskazówki, świadków i doktora, który zajmował się denatką. Kolejnym naszym celem będzie zatem komisariat policji.
 
Dance_of_death_17.jpg
 
Wędrujemy więc kilka lokacji w tył, aż dotrzemy do drzwi prowadzących na policję.
 
 Dance_of_death_18.jpg
 
Wchodzimy i zagadujemy do sierżanta. Zapytani o morderstwo kobiety wybieramy Mrs Nichols. Du Lac wcieli się w rolę doktora. W ten sposób poznamy nie tylko adres ulicy, na którą będziemy się mogli udać, ale także zabierzemy list do doktora.
 
 Dance_of_death_19.jpg
 
Opuszczamy posterunek policji i podchodzimy do Charile'go prosząc go by nas zaprowadził w miejsce, gdzie leży ciało zamordowanej. Oczywiście to czyni i już po chwili będziemy mogli się rozejrzeć. Po pierwsze musimy znaleźć lampę, którą zapalamy (stoi blisko ciała) po drugie sprawdzić ciało, by znaleźć wskazówki. Klikamy zatem na zwłoki, odsłaniając je. Charlie ucieknie.
 
 Dance_of_death_20.jpg
 
W poszukiwaniu większej ilości informacji zaglądamy do dziennika, który leży na stoliku (examine journey). Oglądamy każdą stronę bardzo dokładnie, wszystkie interaktywne miejsca.
 
 Dance_of_death_21.jpg
 
Gdy tylko sprawdzimy dziennik, pojawi się z powrotem Charlie z informacją, że ktoś nadchodzi.
 
Gasimy zatem lampę.
 
Nasi bohaterowie automatycznie pojawią się w pubie, w którym postanowią nieco bardziej się rozejrzeć, gdyż siedzi tu dziewczyna, która bardzo przypomina dziewczynę z wizji.
 
Podchodzimy zatem do stolika, przy którym siedzi dziewczyna w czerwieni.
 
Staniemy się świadkiem sceny, w której uczy inną kobietę, obie dobrze się przy tym bawią.
 
Podchodzimy do Mary, bo tak ma na imię i rozmawiamy z nią, wybierając jedną z opcji dialogowych.
 
 Dance_of_death_22.jpg
 
Gdy Mary odejdzie pojawi się wizja i będziemy mogli przejąć kontrolę właśnie nad nią.
 
Animacja
 
Mary
 
Podchodzimy do leżącego na podłodze listu i zabieramy go, by przeczytać. Pojawi się kilka zadań do wykonania.
 
 Dance_of_death_23.jpg
 
Mary musi udać się do kościoła, udać się do sklepu chemicznego i kilka innych.
 
Wychodzimy zatem z pokoju Mary i udajemy się do kościoła, gdzie siadamy w ławce, by wysłuchać kazania i modlitwy za zmarłą, po czym wybieramy jedną z opcji. Następnie podchodzimy do księdza i rozmawiamy z nim i opuszczamy kościół.
 
 Dance_of_death_24.jpg
 
Udajemy się do sklepu chemicznego czyli wędrujemy w prawo, tak gdzie zwykle stoi Charlie. Wchodzimy do sklepu i rozmawiamy z panem Green'em.
 
 Dance_of_death_25.jpg
 
Pojawi się pierwsze poważniejsze zadanie w grze, które polega na wymieszaniu odpowiednich mikstur by stworzyć lek do Mary. Wybieramy zatem:
 
- Erythorexylum Coca;
- Opium;
- Mel Rosearum
 
Dance_of_death_26.jpg
 
Opuszczamy sklep. Na zewnątrz rozmawiamy z Charlie'm, następnie wędrujemy na spotkanie z Kitty, udając się w lewo. Kitty to kwiaciarka. Stoi niedaleko komisariatu policji. 
 
 Dance_of_death_27.jpg
 
Po rozmowie z kobietą wędrujemy do sklepu (antykwariat) Whittock's Wanders.
 
 Dance_of_death_28.jpg
 
Rozmawiamy z panem Whitockiem, po czym podnosimy panflet i znów z nim rozmawiamy. Opuszczamy sklep.
 
 Dance_of_death_29.jpg
 
Po drodze możemy jeszcze zagadać do Henry'ego, sprzedawcy pieczywa. Wędrujemy w lewo, aż do portu. Podchodzimy w stronę wody i wyrzucamy zdobytą książkę do wody.
 
 Dance_of_death_30.jpg
 
Wracamy z powrotem. Mary zauważy psa, Fey, które wydaje się za nią chodzić. Idziemy przed siebie przechodząc obok posterunku policji, po czym na kolejnej lokacji wchodzimy do sklepu Whittock Wonder, gdzie ponownie rozmawiamy z Mr Whittock'em. Wybieramy dowolną opcję dialogową.
 
Możemy poprzez nasze wybory wysłuchać opowieści o króle Arturze oraz rycerzu Lancelocie i jego tragicznej miłości do królowej Ginerwy i zemście Morgany oraz czarowniku Merlinie, który zamienił Morganę w psa i przywrócił do życia Lancelota (Du Lac). Ta historia przypomni Mary o dzisiejszym spotkaniu mężczyzny w karczmie, któremu towarzyszył pies.
 
 Dance_of_death_31.jpg
 
Opuszczamy sklep.
 
Mery spotka Mr. Leacha, z którym rozmawiamy o różnych, także i przede wszystkim nieprzyjemnych rozgrywających się w Whitechapel. Razem udajemy się na posterunek policji czyli wędrujemy w lewo.
 
Na posterunku ponownie rozmawiamy z Mr Leach'em, znów wybierając jedną z opcji dialogu.
 
Mężczyzna podejdzie do sierżanta, ale jego kłamstwo będzie miało krótkie nogi. Odkryje je detektyw, który się pojawi. Pora na działanie przez Mary.
 
Przechodzimy zatem przed siebie, by porozmawiać z detektywem Abberlinem, po czym podążamy za nim do jego gabinetu. Rozmawiamy odpowiadając na jego pytania. Możemy wybrać dowolne opcje dialogu.
 
Po chwili przywołany przez sierżanta detektyw wyjdzie. Mary zostanie sama w jego gabinecie.
 
Przyglądamy się zatem dokumentom leżącym na biurku. Kilka z nich są istotne dla popchnięcia gry do przodu. Są nimi: Witnesses, Location, Suspects, Injuries i a business card. Część z nich znajdziemy w koszu pod biurkiem. Ważne dokumenty to te, które są jaśniejsze, bardziej białe. 
 
 Dance_of_death_32.jpg
 
Gdy znajdziemy i obejrzymy je wszystkie, Mary nie tylko będzie miała więcej informacji, ale także wróci detektyw.
 
Opuszczamy zatem komisariat.
 
Na ulicy podbiegnie do Mary Charlie, który wręczy Mary wiadomość.
 
Wracamy do karczmy Ten Bells, gdzie czeka na Mery Leach. Rozmawiamy z nim.
 
W między czasie pojawi się Du Lac, którego Mary zna jako pana Jenkinsa. Rozmawiamy z nim zatem. Możemy mu zaufać i powiedzieć to co wiem. Du Lac ruszy na poszukiwanie Fey. Mary zaś kolejny raz ogarnie wizja. Po niej podejdzie do ławki karczmarz i Mery znajdzie ulotkę zostawioną przez Du Lac i postanowi udać się do Madame Eve.
 
Dance_of_death_33.jpg
 
Rozmawiamy z nią, wcześniej siadając. Wróżka postawi Mary karty Tarota. Wyciągamy po kolei karty (obojętnie na jaką klikniemy i tak będą te same). Wysłuchujemy opisu tego co przedstawia karta i gdy czytanie Tarota się zakończy Mary opuści dom wróżki i uda się do domu publicznego, do Madam Madelin.
 
 Dance_of_death_34.jpg
 
Tu rozmawiamy po kolei z kobietami: Caroline, Charlotte oraz Midwife, po czym wychodzimy.
 
 Dance_of_death_35.jpg
 
Du Lac i Fey
 
Ruszamy w poszukiwaniu Charlie'go. Schodzimy więc na dół i wychodzimy na ulicę. Wędrujemy w prawo, gdzie na ulicy podchodzimy do chłopca i rozmawiamy z nim. Prosimy go o pomoc.
 
Dance_of_death_36.jpg
 
W ten sposób trafimy w miejsce, w którym dokonano zbrodni. Tu nasi bohaterowie poszukają jakiś śladów i wskazówek.
 
Du Lac znajdzie ślady, popiół, skrawek materiału, pióra, ślady na płocie oraz siwy włos.
 
 Dance_of_death_37.jpg
 
Przestawiamy na Fey i teraz nią szukamy innych śladów. Znajdziemy obrączkę, sprawdzamy także miejsce w okolicy zadaszenia, tam gdzie siedzą ptaki. Rozmawiamy z nimi.
 
 Dance_of_death_38.jpg
 
Przestawiamy ponownie na Du Lac'a i sprawdzamy okno, na którym wisi narzędzie do rytuału - monkshood.
 
 Dance_of_death_39.jpg
 
Fay wypowie zaklęcie, Du Lac wyciągnie swój miecz i po chwili na ziemi pojawi się pentagram, świadectwo tego, że pierwsza kobieta była tu złożona w ofierze.
 
 Dance_of_death_40.jpg
 
Wskazówki zaprowadzą naszych bohaterów do sklepu chemicznego. Teraz zobaczymy prawdziwą postać pana Green'a - Blodeuwedd. Rozmawiamy z nim, wybierając dowolna opcję dialogową, po czym sprawdzamy księgę główną (ledger). Znajdziemy informacje o kobiecie, które podaje się na pannę Morris oraz o Mr. Heshaw i Foreigner. Po raz kolejny rozmawiamy ze sprzedawcą i opuszczamy sklep.
 
 Dance_of_death_41.jpg
 
Na ulicy rozmawiamy ponownie z Charlie'm, a następie wędrujemy na posterunek policji, gdzie gadamy z sierżantem. Wracamy w stronę pubu. W jego okolicach stoją teraz dwie kobiety. Fey zwróci uwagę, że jedna z nich jest tak, którą poszukujemy. Podchodzimy zatem do nich i zagadujemy Mrs Morris.
 
 Dance_of_death_42.jpg
 
Kolejna kobieta z którą możemy porozmawiać stoi przy posterunku policji - Elizabeth.
 
 Dance_of_death_43.jpg
 
Udajemy się teraz do pubu. Przestawiamy na Fey, która wyczuje odpowiedni zapach, osoby, którą poszukujemy (musimy dojść do niej wystarczająco blisko).
 
 Dance_of_death_44.jpg
 
Du Lac
 
Zmieniamy na Du Lac'a i podchodzimy do Mr Henshowa, z którym rozmawiamy. Po rozmowie opuszczamy pub czy też karczmę i wędrujemy do sklepu Whittoch's Wonders w poszukiwaniu księgi. Zerkamy zatem na stolik na którym leży owa księga. Pojawi się właściciel tego przybytku, więc rozmawiamy z nim.
 
 Dance_of_death_45.jpg
 
Oglądamy obrazy, po czym dyskutujemy na ich temat (discuss).
 
 Dance_of_death_46.jpg
 
Po rozmowie wychodzimy i udajemy się stronę kościoła. Du Lac i Fey natkną się na ulotkę wróżki i oczywiście właśnie tam się udadzą.
 
 Dance_of_death_47.jpg
 
Rozmawiamy z Tabiny.
 
 Dance_of_death_48.jpg
 
Gra przeniesie się pod posterunek policji, przed którym zebrała się spora ilość gapiów. Pojawi się także Charlie, z którym rozmawiamy. Ponieważ nie jesteśmy w stanie działać teraz jaki Du Lac, toteż przestawiamy na Fey.
 
Fey
 
Podchodzimy blisko drzwi obok posterunku, by pojawiła się ikona możliwości wejścia (jeśli się tak nie stanie, musicie popróbować).
 
 Dance_of_death_49.jpg
 
Fey znajdzie się na posterunku, gdzie będzie świadkiem rozmowy sierżanta i pana Brough, który tu znajduje się ze swoimi dwoma psami.
 
 
Podchodzimy w stronę psów, by móc z jednym z nich porozmawiać. Po chwili przechodzimy do gabinetu detektywa, w przejście na wprost.
 
 Dance_of_death_50.jpg
 
Fey podsłucha rozmowy. Węszymy zapach (snife), po czym wychodzimy na zewnątrz.
 
 Dance_of_death_51.jpg
 
Musimy teraz znaleźć Mary. Przestawiamy ponownie na Du Lac'a i wracamy do pubu, gdzie Mary opowiada co się jej wydarzyło.
 
Du Lac
 
Podchodzimy do niej, by porozmawiać.
 
Pojawi się kolejna jej wizja i kobieta zemdleje.
 
Animacja
 
Mary obudzi się w pokoju Du Lac'a.
 
Fey
 
Rozmawiamy z Mary, która jak się okazuje słyszy Fey, ale nie zamierza przyjąć tego do wiadomości. Wraca Du Lac, ale wściekła Mary wychodzi. Przyjaciele rozmawiają z sobą. Wszystko wskazuje na to, że Merlin wplątany jest w morderstwa kobiet. Po rozmowie po raz kolejny przejmujemy kontrolę nad Mary.
 
Mary
 
Otwieramy drzwi i rozmawiamy z Mr Morris. Po rozmowie wychodzimy na zewnątrz.
 
Mary zostanie wystraszona przez swojego znajomego i zła ruszy na poszukiwanie pieniędzy, które potrzebne jej będą na czynsz.
 
Podchodzimy do Mr Leach'a, który stoi pod kościołem i zagadujemy do niego. W rozmowie musimy wybrać odpowiednią opcję dialogową, inaczej możemy utknąć (przynajmniej ja tak miałam, choć być może aktualizacje to zmieniły). Wybieramy opcje dialogowe w kolejności: 2, 3, 2, a zadanie zostanie zaliczone i obejrzymy animację.
 
Animacja
 
Mary zdobędzie potrzebne jej pieniądze.
 
 Dance_of_death_52.jpg
 
Opuszczamy uliczkę.
 
Idąc przed siebie Mary wpadnie w kobietę, która upuści pudełko. Mary je podniesie, odda kobiecie przy okazji ją dotykając, To wywoła u niej kolejną wizję.
 
 Dance_of_death_53.jpg
 
Animacja
 
Rozmawiamy z nieznajomą, a przynajmniej próbujemy ją ostrzec. A ponieważ nie zamierza Mary słuchać podchodzimy do konstabla i mówimy mu co widzieliśmy, o morderstwie, które wkrótce się wydarzy. Gra przeniesie się do gabinetu detektywa Abberline. W rozmowie z nim wybieramy także określone opcje dialogowe czyli: 1, 2, 1, 1.
 
Niestety detektyw także nam nie uwierzy i zwyczajnie nas wyprosi.
 
Wędrujemy zatem do madame Eve, próbując u niej poszukać pomocy. Rozmawiamy z nią próbując ją przekonać by nam pomogła.
 
 Dance_of_death_54.jpg
 
Mary dowie się o nieśmiertelności Eve, a gdy wróżka odejdzie będzie mogła rozejrzeć się po jej pokoju. Spoglądamy na dziennik (collect journal).
 
 Dance_of_death_55.jpg
 
Gra przeniesie się na zewnątrz. Wchodzimy do puby, by tam znaleźć Du Lac'a i Fey, ale tam ich nie znajdziemy. Wędrujemy zatem do portu. Natkniemy się na Fey, z którą rozmawiamy.
 
 Dance_of_death_56.jpg
 
Tu także znajdziemy Du Lac'a, który rozmawiamy z Edmundem. Rozmawiając z Du Lac'em wybieramy drugą odpowiedź.
 
Mary w końcu uwierzy w swoje moce. Odtąd cała trójka będzie ze sobą współpracować. Przy pomocy Fey Mary zdoła przywołać wizję, ale okaże się, że jest już za późno.
 
Animacja
 
Kolejna wizja przywołana przez Mary niestety nie wpłynie na określenie kim jest morderca. Po chwili w pokoju pojawi się dziewczynka o imieniu Esther, która przeniosła wieści od Charlie'go.
 
Wychodzimy zatem i udajemy się do portu. Tam podchodzimy do Charile'go, z którym rozmawiamy, po czym przyglądamy się butelce - notatka, krew i ślady na dole.
 
 Dance_of_death_57.jpg
 
Po rozmowie z Charlie mary i Fey przeniosą się do nowej lokacji, a  my zmieniamy na postać Fey.
 
Fey
 
Rozmawiamy ze szczurem, a dowiemy się gdzie znajduje się poszukiwany przez nas mężczyzna. Wchodzimy zatem w drzwi na przeciwko.
 
 Dance_of_death_58.jpg
 
Animacja
 
Przyglądamy się symbolowi na podłodze (examine symbol), po czym przeszukujemy pomieszczenie w poszukiwaniu wskazówek.
 
 Dance_of_death_59.jpg
 
Zerkamy na fotografię (examine photograph). Zerkamy na stolik (examine table).
 
 Dance_of_death_60.jpg
 
Mary odkryje tę samą mieszankę, którą sporządzała w sklepie pana Greena. Pojawi się napastnik, z którym musimy jakoś sobie poradzić.
 
Mary będzie sporządzać odpowiednią miskturę: Coca, Opium, Rose i Glicerol, zaś Fey będzie walczyła z napastnikiem.
 
 Dance_of_death_61.jpg
 
Tu czeka nas znajoma zręcznościówka, taka sama jak podczas walki Du Lac'a z demonem. W przypadku gdy zadanie, które wykonuje Mary kilka razy się nie powiodło, ta załatwi napastnika w zupełnie inny sposób. 
 
Animacja
 
Ponieważ to nie Merlin, obydwie zawiedzione opuszczą to miejsce. Mary poczuje się bardzo źle, więc pora udać się do pana Greena, do sklepu chemicznego.
 
Udajemy się tam zatem. Przed drzwiami sklepu klikamy na ikonę "oka" by nasze bohaterki weszły do środka.
 
 Dance_of_death_62.jpg
 
Mary zobaczy prawdziwą postać pana Greena. Rozmawiamy z nim, klikamy na niego i znów rozmawiamy, po czym opuszczamy sklep. Mary i Fey udadzą się do domu publicznego. Tu rozmawiamy ze Charolotte, która wkrótce przyniesie nam książkę, którą przeczyta, dyskutując z innymi kobietami.
 
 Dance_of_death_63.jpg
 
Zrobi się miło. Pogawędka zakończy się kolejną wizją.
 
Animacja
 
Du Lac
 
Gra przeniesie się do Tabiny, która spędziła upojną noc z Du Lac'em.
 
Rozmawiamy, wybierając dowolną opcję dialogową, po czym gdy Tabiny odejdzie, rozglądamy się po pokoju i wychodzimy.
 
 Dance_of_death_64.jpg
 
Gra ponownie wróci do Mary i Fey.
 
Mary i Fey
 
Rozmawiamy, po czym obserwujemy jakieś zbiegowisko.
 
Dowiemy się, że właśnie zamordowano kolejnego człowieka.
 
Podchodzimy do mężczyzny, który stoi pod schodami kościoła i zagadujemy do niego, pytając o mordercę, a Mary i Fey właśnie tam się udadzą. Zagadujemy do Fey. Będziemy świadkiem rozmowy Leach'a i Keve'a.
 
 Dance_of_death_65.jpg
 
Teraz zagadujemy Leach'a, którego Mary zmusi by ten pomógł jej dostać się na miejsce zbrodni, by móc zbadać ciało. Gdy Mery zostanie wypytania przez stojącego tu konstabla, wybieramy drugą odpowiedź, a znajdziemy się na miejscu zbrodni.
 
Tu Mary porozmawia z doktorem. Otrzyma pozwolenie na rozejrzenie się po lokacji. Przestawiamy na Fey.
 
Fey
 
Będąc pod postacią psa, teraz możemy porozmawiać z kucykiem, co oczywiście robimy.
 
Fey będzie chciała obejrzeć ciało, więc Mery wymyśli sposób, uda, że mdleje, co zajmie uwagę doktora i nie tylko.
 
Jako Fey przyglądamy się zatem ciału. Zerkamy na siekierę, na sakiewkę, bluzkę, szyję i twarz.
 
 Dance_of_death_66.jpg
 
Gdy już wszystko obejrzymy pojawi się policjant, który poinformuje o kolejnym mordzie, więc udamy się na miejsce kolejnej zbrodni. Teraz Mary musi wykombinować coś, by dostać się do budynku. Podchodzimy do policjanta, informując go, że mieszkamy w tym budynku, ale ten zada nam pytanie. Mówimy zatem, że spacerowaliśmy z psem, a będziemy mogli się rozejrzeć. Przyglądamy się murowi - juwes i kredzie (chalk).
 
 Dance_of_death_67.jpg
 
Gdy Fey go obejrzy, gra dokona zbliżenia jeszcze dwóch interaktywnych punktów.
 
Oglądamy krew (blood) oraz suchy grunt (dry ground).
 
 Dance_of_death_68.jpg
 
Gra ponownie przeniesie się do Mary.
 
Mary
 
Kobieta odpowiada na pytania konstabla, który po chwili wyda polecenie policjantom. Ponownie gra wraca do Fey.
 
Fey
 
Jako Fey wybieramy pierwszą opcję dialogową i ponownie wracamy do postaci Mary.
 
Mary
 
Rozmawiamy z policjantem (ja wybrałam w rozmowie opcję dialogową drugą). Gra wraca do Fey.
 
Fey
 
Działając jako pies badamy kolejne ciało kobiety. Sprawdzamy ręce, inicjały, brzuch.
 
 Dance_of_death_69.jpg
 
Fey wróci do Mary, z którą porozmawia. Załamana Mary odejdzie,  Fey wróci do Du Lac'a.
 
Du Lac
 
Rozmawiamy z wzburzonym Lancelotem.
 
Nasze dialogi przerywane będą opowiadaniem i rysunkowymi animacjami.
 
 Dance_of_death_70.jpg
 
Wkrótce wściekły Du Lac opuści Morganę czyli Fey. Gra po raz kolejny przeniesie się do Mary.
 
Mary
 
Rozmawiamy z Kitty, która będzie próbowała pocieszyć Mary, zaś Mary przepowie Kitty doskonałą przeszłość, po czym postanowi poszukać swoich przyjaciół, Fey i Du Lac'a. Gra zaś przeniesie się do Madame Eve.
 
Ponieważ nic się nie dowiemy, wychodzimy i udajemy się do pubu Ten Bells, by poszukać wskazówek. Podchodzimy do siedzącej przy stoliku Kitty i Henry'ego i rozmawiamy z mężczyzną, po czym z właścicielem tego miejsca. Zabieramy leżąca na ladzie tunikę i opuszczamy pub.
 
 Dance_of_death_71.jpg
 
Na ulicy podchodzimy do stojącego tu Charlie'go, który przekaże Mary niezbyt fajne informacje. Wędrujemy zatem szybko do kościoła, w którym na podłodze leży ledwo żywa Fey, którą zajmuje się pastor. Rozmawiamy z pastorem, a gdy pójdzie poszukać koca, także z Fey. Opuszczamy kościół i udajemy się do sklepu chemicznego, gdzie prosimy o wpuszczenie do środka. Rozmawiamy z właścicielem sklepu, otrzymując od niego lek dla Fey. Wracamy z nim do kościoła, by dać go biednej Fey.
 
 Dance_of_death_72.jpg
 
Ta poczuje się dużo lepiej. Rozmawiamy z nią najpierw w kościele, a potem już w mieszkaniu Mary.
 
Kobieta chce nauczyć się coś nowego, rozwinąć swój dar.
 
Dlatego też sięgamy po tunikę.
 
 Dance_of_death_73.jpg
 
Mary zapadnie w dziwny trans, z którego wybudzi ją Fey. Nasza bohaterka jednak nie ma zamiaru się poddawać.
 
Opuszczamy zatem mieszkanie Mary, a obydwie panie automatycznie znajdą się na ulicy. Pozbywamy się mężczyzny, który nas zaczepi, gdyż zdecydowanie nie jest to morderca.
 
Gra przeniesie się pod kościół, gdzie tym razem Mary rozmawiać będzie z Kaznodzieją (Preacher), który jak się okazuje, słyszy Fey. Obydwie postanowią za nim pójść, bo ten zacznie uciekać.
 
Podchodzimy do drzwi, które okażą się być zamknięte. Mary jednak zauważy wejście na górze, na które klikamy, wchodząc do zupełnie nowej lokacji.
 
 Dance_of_death_74.jpg
 
Fey poczuje zapach Du Lac'a.
 
Animacja
 
Mary dotknie ramienia modlącego się mężczyzny, a pojawi się kolejna wizja.
 
Animacja
 
Gra przeniesie się do Du lac'a i Madame Eve.
 
Rozmawiamy z nią.
 
Załamany i zły Du Lac niestety za dużo wypije. Na ulicy spotka Cherle'go, z którym chwile porozmawia. Wędrując do pubu Du Lac nieprzyjemne spotkanie z policjantem, czego efektem będzie trafienie do celi. Siedząc w niej Du Lac będzie świadkiem, jak pewien mężczyzna przyniesie detektywowi ludzki organ, po czym po dość długiej rozmowie, gra ponownie przeniesie się do celi Du Lac'a.
 
Rozmawiamy z mężczyzną, a następnie z sierżantem, których musimy przekonać, by uwolnili nas z celi. W końcu i tak się tak stanie. Spoglądamy na mapę, po czym wypowiadamy zaklęcie, a będziemy wiedzieli co dalej robić.
 
 Dance_of_death_75.jpg
 
Ruszamy zatem w stronę kościoła i pubu Ten Bells. Rozmawiamy z panem Leach'em.
 
Pojawi się Fey, która chce by Du Lac pomógł Mary, która ma problemy. Razem udadzą się na miejsce, w którym Mary stoi twarzą w twarz z ....mordercą (przynajmniej tak myślą). Chwile później jako Du Lac będziemy musieli pojedynkować się z mężczyzną.
 
Du Lac
 
Wykonujemy znajomą już zręcznościówkę.
 
 Dance_of_death_76.jpg
 
Wydarzenie będą toczyć się teraz bardzo szybko. Ponownie przejmujemy kontrolę nad Mary.
 
Mary
 
Kobieta przypomni sobie co widziała w swojej wizji. Jest nią trumna, którą teraz musi znaleźć. Podczas gdy nieprzytomny Du Lac będzie leżał w kącie, Mary walczyć będzie z kaznodzieją, rzucając w niego cegłówkami. My zaś przejmiemy kontrolę tym razem nad Fey.
 
Fey
 
Szukamy zatem trumny Johna Huntera. Znajdziemy ją prawie na przeciwko nas.
 
 Dance_of_death_77.jpg
 
Kopiemy by pozbyć się piasku z nagrobka. W tym celu klikamy i przesuwamy myszkę miejsce w miejsce, aż odkryjemy napis czyli imię i nazwisko zmarłego.  Litery stopniowo będą pojawiać się na dole ekranu.
 
 Dance_of_death_78.jpg
 
W trumnie znajdziemy narzędzia.
 
 Dance_of_death_79.jpg
 
Kaznodzieja w tym czasie odzyska przytomność i zaatakuje, ale Mary dzięki Fey uniknie ciosu, a następnie wbije w ciało kaznodziei nóż i wystraszona ucieknie. Pa raz kolejny przejmiemy nad nią kontrolę. 
 
Mary
 
Odpowiadamy na pukanie. Rozmawiamy z Charlie'm, po czym sięgamy po ubranie króla Artura (po tunikę) i wychodzimy na zewnątrz, na ulicę.
 
 Dance_of_death_80.jpg
 
Rozmawiamy z Aoife, po czym wędrujemy do kościoła, gdzie rozmawiamy z siedzącym w ławach Du Lac'em. Opuszczamy kościół i wracamy do pubu, by pogadać z Fey, od której Mary dostanie prezent na pożegnanie. Po rozmowie z Fey schodzimy na dół gdzie rozmawiamy z każdym z kim się da, nawet dwukrotnie jeśli to możliwe (właściciel). Mary będzie mogła się napić. Ponownie rozmawiamy z zebranymi tu osobami, po czy wychodzimy, wybierając jedną z opcji. 
 
Animacja
 
Zadowolona Mary zacznie śpiewać. Pojawi się Mr Morris, która niestety zaatakuje Mary, która będzie kolejną ofiarą. Teraz przejmiemy kontrolę właśnie nad Mrs Morris.
 
Pani Morris
 
Podnosimy szal (pick up shawl) i wychodzimy udając się na ulice Londynu. Gra przeniesie się do Fey i Du Lac'a.
 
 Dance_of_death_81.jpg
 
Du Lac i Fey
 
Oboje chcą pożegnać się z Mary. Fey uda się zatem pod jej mieszkanie, gdzie nie czeka ich nic dobrego.
 
Wybieramy jedną z opcji. Możemy zajrzeć przez okno, przez które widać zmasakrowane ciało Mary.
 
 Dance_of_death_82.jpg
 
Załamana i wściekła Fey pobiegnie do portu.
 
Fey
 
W porcie natkniemy się na panią Morris, która zostanie przez Fey zagryziona.
 
Dance_of_death_83.jpg
 
Animacja
 
Du Lac
 
Gra przeniesie się do Du Lac'a. Czytamy gazetę, klikając na wszystkie interaktywne miejsca, po czym po kolei wrzucamy do ognia części ubrania.
 
 Dance_of_death_84.jpg
 
Pozostaje jedynie obejrzenie zakończenia gry.
 
Koniec. 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners