Dzień 1 - Początek, 5 listopada 2011 - Darkness Within 1: In Pursuit of Loath Nolder

lubiegrac poradniki Darkness Within 1: In Pursuit of Loath Nolder Dzień 1 - Początek, 5 listopada 2011 - Darkness Within 1: In Pursuit of Loath Nolder



autor:agusia16

Dzień 1

Początek

5 listopada 2011

Przejdź do przodu, do szafki z lampą. Znajdziesz na niej tomik poezji i obraz. Wróć w stronę łóżka. Spójrz na żyrandol, na którym zawieszony jest amulet. Kliknij na niego, a dowiesz się, że jest to łowca snów, jego przedmiot z dzieciństwa, który ma chronić Howarda przed koszmarami. Przejdź znowu do przodu. Przyjrzyj się zegarowi stojącemu na szafce, a następnie wejdź w drzwi naprzeciwko szafki z lampą. Znalazłeś się na korytarzu z trojgiem drzwi. Przejdź do przodu podchodząc do komody. Otwórz szufladę, w której to znajdziesz pudełko. Otwórz je i wydostań kluczyk do samochodu Howarda. Drzwi naprzeciwko, prowadzą do łazienki, a drzwi na wprost wejściowych do sypialni, prowadzą na korytarz, na klatkę schodową. Wyjdź więc na zewnątrz, na klatkę i udaj się do swojego biura. Kliknij odpowiednie miejsce na mapie.

Biuro Howarda

Podejdź do biurka naprzeciwko i przyjrzyj się karcie zgonu Clarka Fielda. Kliknij na prawy bok karty, aby przewrócić stronę. Tam przeczytaj raport zabójstwa. Po drugiej stronie, na komodzie, blisko telefonu, znajdziesz zdjęcia z biura Loatha Noldera. Kliknij na nie, a Howard je zabierze. Trafią do ekwipunku. Tam też możesz je obejrzeć. Kliknij więc na dane zdjęcie. Trafi ono do okienka badania przedmiotu. Badając przedmiot, możesz go obracać, przy pomocy strzałki oraz powiększać i pomniejszać przy pomocy lupy + lub - .

Darknes_Within_2.jpg

Wyjdź na zewnątrz. Pojawi się mapa ze zdjęciami miejsc, do których możesz się udać. Skieruj się do biura Loatha Noldera.

Biuro Loatha Noldera

Po wejściu do środka, Howard zauważy panujący tu bałagan. Ktoś po zamknięciu biura przez policję splądrował gabinet. Spójrz na kalendarz wiszący na ścianie. To kalendarz z przed pięciu lat. Informacja ta trafi do "umysłu Howarda". Podejdź do biurka i przejrzyj leżącą na nim gazetę.

Darknes_Within_3.jpg

Wyjdź ze zbliżenia i otwórz szufladę. Wyciągnij z niej książkę "Wellsmoth, Mity i legendy starożytnego miasta". Przeczytasz w niej legendę o klątwie Iathera. Po zapoznaniu się z treścią, wyciągnij z szuflady, kartkę z dziwnymi, niezrozumiałymi dla Howarda symbolami.

Darknes_Within_4.jpg

Na biurku wśród dokumentów, blisko telefonu, znajdziesz nóż do papieru, zabierz go. Czas porównać zdjęcia, które masz w ekwipunku, z faktycznym stanem biura Loatha Noldera. Aby detektyw wypowiedział się na temat zdjęcia, musisz ustawić się w takim samym miejscu w biurze, w jakim jest zrobione dane zdjęcie. Kliknij PPM na pierwsze zdjęcie. Trafi ono do okienka badań dowodów. Na zdjęciu przedstawiającym biurko, Howard nie zauważy żadnych różnic.

Darknes_Within_5.jpg

Kolejne zdjęcie przedstawia miejsce w okolicy tablicy i wieszaka. Udaj się tam i ponownie kliknij na zdjęcie. Znowu nic, wszystko na swoim miejscu.

Darknes_Within_6.jpg

Trzecie zdjęcie, to miejsce z drugiej strony biurka, obejmujące lampę i obraz oraz regał z książkami i fotel. Udaj się tam i kliknij na zdjęcie. Dowiesz się, że coś jest nie tak z obrazem. Kliknij na obraz, ktoś go poruszył. Ponownie go dotknij, a Howard obróci obraz, sprawdzając go z tyłu. Coś chyba jest w środku. Natnij go używając noża do papieru, a znajdziesz kopertę, którą ktoś włożył do obrazu, już po zakończeniu śledztwa.

Darknes_Within_7.jpg

Czwarte zdjęcie to miejsce przy biurku po przeciwnej stronie obrazu, nie ma tu nic istotnego. Czas dowiedzieć się co skrywa zamknięta koperta znaleziona za obrazem. Umieść kopertę i nóż do ciecia papieru w kratkach, w "umyśle Howarda", w miejscu służącym do łączenia wskazówek i przedmiotów. Naciśnij przycisk "pomyśl, połącz". Znajdziesz list napisany przez Clarka Fielda do jego brata Jonathana oraz klucz do jego domu. Kliknij na niego PPM, aby go odczytać. Po jego ukazaniu się na ekranie, twoje zadanie polega na podkreśleniu odpowiednich informacji, zawartych w liście. Podkreśl więc słowa:

Jonathan;

Clark;

"kupiłem dom";

adres;

słowo wskazówka, to "na policję"

Po podkreśleniu słów wybierz przycisk "pomyśl, połącz", a dowiesz się, że Clark kupił potajemnie dom. Po podkreśleniu adresu ponownie wybierz przycisk "pomyśl, połącz", a usłyszysz od Howarda, że musisz się tam udać. Wyjdź na zewnątrz. Pojawi się nowa lokacja, czyli posiadłość Clarka Fielda. Udaj się do posiadłości Clarka.

Rezydencja Clarka Fielda

Po wejściu do środka, skieruj się do drzwi, przed siebie. Trafisz do piwnicy. Zejdź schodami na dół, do kolejnych drzwi. Po wejściu do środka Howard powie, że dziwnie tu pachnie. Informacja ta trafi do "umysłu Howarda". Spójrz na biurko, na którym panuje okropny bałagan. Obróć się i spójrz na dzbanki stojące na półce. Zawierają substancje o zapachu ruty i poganku. Do umysłu trafi kolejna informacja. Spójrz na panel elektryczny, blisko drzwi i gaśnicy. Spróbuj otworzyć drzwi, niestety zamknięte na klucz. Wyjdź z pomieszczenia i udaj się na schody. Po wejściu na nie, przyjrzyj się łopacie, opartej o ścianę. Są na niej ślady wilgotnej ziemi. Informacja ta trafi do umysłu. Wejdź na górę i udaj się na schody prowadzące na wyższe piętro. Zobaczysz panujący tu bałagan. Spójrz na stolik z zegarem. Znajdziesz na nim nieczytelną kartkę. Przyjrzyj się porozrzucanym na podłodze kartkom i przewróconym meblom. Skręć w prawo i udaj się w kierunku stojącego zegara. Po dotarciu na miejsce wejdź do pokoju z lewej strony. Znajdziesz się w sypialni, w której czuć wilgoć. Spójrz na łóżko. Znajdziesz na nim książkę o starożytnych napojach i rytuałach. Przeczytaj informacje w niej zawarte. Wyjdź ze zbliżenia i zerknij na szafę, niestety zamknięta. Przejdź do przodu, dochodząc do szafki z telefonem. Otwórz szufladę.

Darknes_Within_8.jpg

Znajdziesz w niej klucz. Wyjdź na zewnątrz i wejdź w drzwi naprzeciwko. Trafisz do gabinetu Clarka. Przyjrzyj się maskom wiszącym przy drzwiach, spójrz na regał z książkami. Przyjrzyj się dzbankowi, który jest autentyczny. Przejdź dalej, do biurka z prawej strony. Znajdziesz na nim notatkę na temat manuskryptu. Przyjrzyj się figurce stojącej na podłodze. Na razie nic z nią nie zdziałasz. Przejdź za stół. Na stoliku znajdziesz nagranie, które w tej chwili zostaw w spokoju. Zdobyłeś klucz do piwnicy, więc tam powinieneś się udać. Wyjdź z pomieszczenia i stojąc w pokoju z bałaganem, skieruj się do pomieszczenia naprzeciwko, za zasłoną. Przejdź kawałek do przodu i ze stolika zabierz sznur. Wyjdź z pokoju i zejdź na sam dół i przechodząc w głąb pomieszczenia, udaj się do kolejnego pokoju. Na fotelu, przy kominku, znajdziesz kolejne notatki Clarka, zaś na kominku zdjęcie rodzinne dwóch braci. Wróć do piwnicy, do zamkniętych drzwi. Otwórz je przy pomocy klucza, który znalazłeś w komodzie w sypialni. Wejdź do środka i przyjrzyj się studni. Spójrz na starą lampę stojącą z prawej strony. Spójrz na górę. Przyczep sznur do rur u góry, po czym zabierz starą lampę i zejdź na dół. Kliknij na sznur i po wybraniu odpowiedzi "tak", zejdź na dół. Kieruj się na sam dół, aż do wyczerpania się długości liny, a następnie skręć w wyłom w ścianie studni. Trafisz do zawalonego przejścia. Kliknij na zwalony sufit. Informacja ta trafi do zakładek. Na podłodze za tobą znajdziesz elektroniczny organizer. Po jego zabraniu usłyszysz dziwny dźwięk. Uciekaj na górę wspinając się po linie.

Po wyjściu z piwnicy Howard zamknie drzwi na klucz. Po usłyszeniu następnego niepokojącego dźwięku wróci do domu. Coś co wisiało w powietrzu, w domu Clarka, doprowadziło go o zawrót głowy. Ta informacja, trafi do "umysłu Howarda".

Mieszkanie Howarda

Wejdź do sypialni i udaj się na spoczynek.

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners