Dzień 2 - Po pobycie w szpitalu, 8 listopada 2011 - Darkness Within 1: In Pursuit of Loath Nolder

lubiegrac poradniki Darkness Within 1: In Pursuit of Loath Nolder Dzień 2 - Po pobycie w szpitalu, 8 listopada 2011 - Darkness Within 1: In Pursuit of Loath Nolder



autor:agusia16

Dzień 2

Po pobycie w szpitalu

8 listopada 2011

Howard został zawieszony w pracy, ma odpoczywać. Czuje jednak, że ta sprawa jest z nim w jakiś sposób powiązana i że musi ją wyjaśnić dla swojego dobra. Po chwili zadzwoni telefon, to Artur, który martwi się o swojego przyjaciela.

Wstań i wejdź do łazienki, by zażyć leki. Znajdziesz je w szafce. Wróć do sypialni. Skoro masz zająć się sprawą trzeba od czegoś zacząć. W domu Clarka, w jego piwnicy, znalazłeś organizer. Wejdź więc w ekwipunek, następnie kliknij PPM, by wejść w organizer. Wychodzi na to, że musisz do niego wpisać hasło. Wpisz cokolwiek klikając na cyfry w organizerze. Pojawi się wtedy podpowiedz "Zapomniałeś hasła", wciśnij spację. Wtedy to otrzymasz podpowiedź - notkę przypominającą "Kiedy odrodzi się triumfująca wiedźma".

Darknes_Within_9.jpg

Informacja ta trafi do wskazówek. Podpowiedź do zagadki znajdziesz w książce z tomikiem wierszy, znajdującej się w szufladzie szafki nocnej. "Triumfująca wiedźma", to tytuł wiersza Pickmana. Przyjrzyj się bacznie wierszowi "Czas triumfującej wiedźmy". Czeka cię kolejne podkreślanie.

Zakreśl wyrazy:

"wiosen osiemnastu;"

"lustro";

"XI";

"dzieci sześcioro";

"1699"

Darknes_Within_10.jpg

Po podkreśleniu wyrazów, każdy z nich po kolei, potwierdzaj przyciskiem "pomyśl, połącz". Wszystkie wskazówki, trafią do "umysłu Howarda". Warto je teraz połączyć. Przeciągnij więc wskazówki "lustro" i znak "XI" do pól w "umyśle Howarda", po czym naciśnij przycisk "pomyśl, połącz". Otrzymasz wskazówkę "Skoro wszędzie były lustra, może autor widział - IX zamiast IX". Połącz "sześcioro dzieci" z "odwrócony znak" , a otrzymasz kolejną wskazówkę "znak pokazuje 9. Skoro zmarło 6 dzieci, pozostało 3". Połącz "data śmierci Halarda Gallowa" z "18 lat" i "pozostała trojka dzieci", a uzyskasz datę odrodzenia wiedźmy, czyli rok 1753. Wpisz tę liczbę do organizera. Okaże się, że potrzebna jest jeszcze data. Czas poszukać jakiś wskazówek. Udaj się więc do rezydencji Clarka Fielda.

Rezydencja Clarka Fielda

Czas przyjrzeć się dogłębniej posiadłości Fielda. Wejdź na górę, a następnie, przejdź do stolika na prawo, za przewróconym fotelem. Znajdziesz na mim teczkę, z której wystaje list.

Darknes_Within_11.jpg

Zawarte są w nim informacje na temat substancji halucynogennej o nazwie Dversahe. Wejdź w zakładkę "umysł Howarda" i połącz ze sobą "silną woń", "zapach hartalu" i "coś w powietrzu". Naciśnij przycisk "pomyśl, połącz", otrzymasz wskazówkę, "Czy wszystko, co widziałem było halucynacją?" "Czy to zapach kadzidła spowodował te wszystkie doświadczenia". Udaj się do gabinetu (drzwi blisko stojącego zegara), na prawo. Przejdź za stolik, do książki leżącej na podwyższeniu. Czeka cię kolejne podkreślanie. Podkreśl wyrazy:

"kiedy miałem 22 lata";

"kaseta nr 01";

"chata Ivara"

"Christopre T. Dresden" – to ukryta wiadomość.

Za każdym razem, po podkreśleniu danego wyrazu, używaj przycisku "pomyśl, połącz"

Darknes_Within_12.jpg

Przejdź z drugiej strony stołu. Leży na mim bordowa walizka. Przyjrzyj się jej. Kliknij na jej lewą stronę. Do jej otwarcia potrzebny ci będzie szyfr, którego na razie nie znasz. Dotnij przycisku otwierającego walizkę.

Darknes_Within_13.jpg

Wyjdź ze zbliżenia, a następnie z posiadłości i udaj się do swojego biura.

Biuro Howarda

Po wejściu do biura, podejdź do biurka, na którym leży akt zgonu Clarka Fielda. Podnieś go i podkreśl następujące wyrazy:

Clark Field;

Data urodzenia Clarka:

Data zgonu;

Przyczynę śmierci

Teraz wystarczy połączyć wydarzenia, czyli datę urodzenia Clarka, z wpisem ważne wydarzenia. Dodaj więc do daty 1976 liczbę 22, a otrzymasz 1998. W ten sposób, znasz już szyfr do walizki. Wyjdź z biura i udaj się ponownie do posiadłości Clarka Fielda.

Rezydencja Clarka Fielda

Wróć do gabinetu i podejdź do walizki, naciskając na zamek z szyfrem. Wpisz do niego, liczbę 1998, po czym naciśnij przycisk z prawej strony.

Darknes_Within_14.jpg

Wyjdź ze zbliżenia i otwórz walizkę. Znajdziesz w niej notatki Fielda, kasety z nagraniami i odtwarzacz. Poszukiwaną kasetę nr 1, znajdziesz na pierwszej pozycji. Włóż ja do odtwarzacza i włącz play. Przesłuchuj kolejne ścieżki, przesuwając nagrania przy pomocy przycisku z prawej strony. Słuchając 8 ścieżkę usłyszysz niezbędną do uruchomienia organizera datę, czyli 07.05.11. Wyjdź ze zbliżenia, przeczytaj notatki, które znalazłeś w walizce. Teraz wpisz do organizera usłyszaną datę, a uzyskasz położenie chaty Ivara.

Darknes_Within_15.jpg

Howard poczuje się zmęczony. Wróć więc do jego domu.

Mieszkanie Howarda

Wejdź do domu i połóż się do łóżka.

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners