Dzień 3 - Urwany film, 10 listopada 2011 - Darkness Within 1: In Pursuit of Loath Nolder

lubiegrac poradniki Darkness Within 1: In Pursuit of Loath Nolder Dzień 3 - Urwany film, 10 listopada 2011 - Darkness Within 1: In Pursuit of Loath Nolder



autor:agusia16

Dzień 3

Urwany film

10 listopada 2011

Wstań, Howard spojrzy na zegarek, przespał dwa dni. Wejdź do łazienki. Zauważysz kartkę leżącą w koszu na śmieci. Zabierz ją. Przyjrzyj się jej, oglądając ją w ekwipunku.

Darknes_Within_18.jpg

Otwórz szafkę i weź lekarstwa, okaże się, że maja jakiś inny smak. To nie są leki Howarda. Wróć do sypialni i zadzwoń do Artura, prosząc go o przysługę w zbadaniu zawartości butelki z lekarstwem. Wyjdź na zewnątrz, udając się do swojego biura.

Biuro Howarda

Zostaw butelkę z lekarstwem na biurku i wyjdź z biura. Kliknij na nową lokację, która pojawiła się na mapie.

Chata Ivara Bergena

Jadąc do chaty, po drodze zauważysz człowieka stojącego na szczycie urwiska. Podejdź do niego. To Edwin Pickman. Po wymianie kliku zdań obróć się i rusz do samochodu. Wtedy to poeta zniknie, chyba rzucając się w przepaść. Na trawie zostanie tylko kartka z czterowierszem. Zabierz ją. Wróć do samochodu. Znalazłeś się przed chatą Ivara. Wejdź do środka, a następnie w drzwi na prawo. Trafiłeś do kuchni. Przejdź do przodu. Z szafki, z prawej strony drzwi, tej z kwiatkiem, zabierz puszkę rozpuszczalnika. Przy szafce z metalową miską stoi drewniany kij zakończony hakiem, zabierz go. Wyjdź z kuchni i udaj się do drzwi naprzeciwko. Trafisz do sypialni. Na szafce leży czysta kartka papieru, przy fotelu zaś pędzel, zabierz go. Tkwi na nim zaschnięta farba. Wróć do kuchni i do miski nalej rozpuszczalniku, a następnie, włóż pędzel. W ten sposób został oczyszczony. Wróć do sypialni. Przejdź za zasłonę, za łóżko. Zobaczysz tam klapę w podłodze. Niestety nie da się jej otworzyć, jest zamknięta na klucz. Wyjdź na zewnątrz i udaj się na schody. Po przejściu kilku stopni na górę, spójrz na sufit. Znajdziesz klapę prowadzącą na strych.

Darknes_Within_19.jpg

Użyj na niej drewnianego kija zakończonego hakiem. Rozsuń drabinę, po czym wejdź do ukrytego pokoju. Zajrzyj za zasłonę.

Darknes_Within_20.jpg

Znajdziesz tam dziennik, przeczytaj go. To zapiski podróżnika. Przyjrzyj się eksponatom za zakratowaną szafką. Podejdź blisko lunety i spójrz na książkę leżącą na krześle. Przeczytaj ją, to poradnik, jak zrobić talizman.

Darknes_Within_21.jpg

Spójrz przez teleskop. Skieruj go do góry. Twoim celem, jest odnalezienie wejścia do jaskini. Wróć do stolika i spójrz na niego. Znajdziesz tam kartki z notatkami. Czeka cię kolejne zakreślanie. W tekście podkreśl więc:

"w kryptach pod podłogą";

"Samuala Williama Poera"

"rzeczy" – to ukryta wiadomość

Darknes_Within_22.jpg

Wyjdź i udaj się na schody na górę. W pokoju natkniesz się na kredensy, obydwa zamknięte na klucz. Opuść pokój i spróbuj wyjść na zewnątrz. Zatrzyma cię mężczyzna, prawdopodobnie Gerard. W rozmowie z nim, wybierz zdanie "To ty go zostawiłeś?". Tylko ta wypowiedź jest prawidłowa, inne prowadzą do zakończenia gry. Otrzymasz od niego klucz. Skąd cię zna, tego nie wiesz. Howard opuści chatę Ivara i uda się do swojego domu. Połóż się do łóżka, a obudzisz się w swoim mieszkaniu. 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners