Kair - muzeum egipskie - Dracula Początek (Dracula Origin)

lubiegrac poradniki Dracula Początek (Dracula Origin) Kair - muzeum egipskie - Dracula Początek (Dracula Origin)



autor:agusia16

Kair

Znalazłeś się w Kairze.

Spróbuj porozmawiać z dwójką mężczyzn.

Niestety, nie rozumiesz ich języka.

Przejdź do przodu. Tu też zauważysz dwóch mężczyzn. Niestety żaden z nich nie zna angielskiego. Spójrz na znak, przy zagrodzie dla wielbłądów. Kliknij na niego, a dowiesz , w którą stronę masz się udać, by trafić do muzeum. Najpierw jednak, trzeba się gdzieś zakwaterować. Przyjrzyj się wielkiemu napisowi na murze, nad zagrodą dla wielbłądów.

Drakula_pocz_tek_16.jpg

Napis głosi, że Mustafa oferuje nocleg i wielbłądy.

Kliknij więc na drogę, blisko zagrody. Trafisz do poganiacza . Zabierz leżący na murku rondelek. Porozmawiaj z Mustafą, który wynajmie ci pokój oraz powie ci, jak trafić do muzeum. Wróć do drogi, główny plac rynku i skieruj się w dół ekranu. Trafisz do muzeum.

Muzeum egipskie

Przyjrzyj się półce, z lewej strony. Usłyszysz komentarz profesora o panującym tutaj bałaganie. Przejdź do przodu, oglądając wszystko co się nadarzy. Znowu udaj się do przodu. Dojdziesz do biurka, za którym, jak się okaże, siedzi asystent dyrektora. Poproś go o pomoc.

Nie może ci pomóc, gdyż jest zawalony eksponatami, z którymi nie może sobie dać rady.

Porozmawiaj z nim, proponując pomoc w usystematyzowaniu eksponatów. W twoich dokumentach pojawi się wpis, z listą eksponatów, które musisz zebrać. Przy okazji, zbierzesz też kilka innych rzeczy. Wychodząc z dokumentów, nie kończ jeszcze pogadanki, tylko porozmawiaj z dyrektorem o debanie, czyli egipskim systemie miar. Otrzymasz próbkę miedzi oraz urządzenie pomiarowe, czyli rylec skryby- 38 cm, 41 gramów. Do ekwipunku, trafi deban miedzi- odważnik. Spójrz teraz na kartkę, która leży na stole. Poproś o pożyczenie jej.

To plan piramid w Gizie, będzie ci potrzebny, przy rozwiązaniu jednej z zagadek, ale jeszcze nie teraz.

Wróć do drzwi wejściowych. Na żółtej skrzyni, z prawej strony, znajdziesz miniaturkę piramidy oraz artefakt Faraonów – Hekę. Na szafce, na środku, znajdziesz  faraona z pękniętą głową i piramidę. Na regale zaś, hełm hiszpańskiego wojownika i skarabeusza z granitu. Oczywiście zabierz wszystkie te przedmioty.

Drakula_pocz_tek_17.jpg

Udaj się w lewo, do kolejnego korytarza. Obejrzyj półki. Na trzeciej z nich, znajdziesz kolejną piramidę oraz, znajdujący się na dolnej półce nóż z rączką z masy perłowej. Te przedmioty, też zabierz. Wróć do drzwi i skieruj się na prawo. Dojdziesz do kolejnych trzech półek. Na ostatniej z nich, profesor znajdzie skrzynię z epoki Saracenów, przy której ktoś zmieniał ostatnio zamek. Zabierz tez z półki, głowę z dyskiem słonecznym. Z dolnej półki zabierz piramidę. Wróć do drzwi i udaj się na lewo. Kliknij na kamienna płytę, znajdująca się z lewej strony (oparta o mur). Znajdziesz się w kolejnej części muzeum.

Drakula_pocz_tek_18.jpg

Z drugiego regału, zabierz papirus, na trzecim zaś znajdziesz Nekhnekh , insygnium faraonów. Półkę niżej, leży kolejna piramida i klucz, zabierz wszystkie te przedmioty. Wróć do półki ze skrzynką i przy pomocy klucza, otwórz ją. W środku, znajdziesz kolejną piramidę. Teraz kliknij na prawa stronę ekranu. Znajdziesz się przed trzema sarkofagami. Kliknij na pierwszy, biały sarkofag, a następnie, na środkowy. Usłyszysz komentarz Val Helsinga, że to sarkofag nieznanego faraona i, że czegoś mu brakuje. Umieść więc na nim Hakę i Nekhnekhakę, czyli insygnia faraonów. Po otwarciu jego, we wnętrzu, znajdziesz kolejną piramidę. Zabierz ją. Wróć do dyrektora. Jeśli wszystkie przedmioty, trafiły do ekwipunku, możesz przeprowadzić z nim rozmowę. Zapytaj go o Demonomocon.

Dowiesz się o przeklętym grobowcu, który najprawdopodobniej mieści się w Krwawych Skałach.

Pożegnaj się i wróć na rynek. Udaj się do Mustafy i porozmawiaj z nim.

Usłyszysz lamety poganiacza, któremu wielbłądy ciężko zachorowały. Ty żeby móc wyruszyć do Krwawych Skał, musisz poszukać uzdrowiciela, by uleczył chore zwierzęta. W podzięce będziesz mógł, pożyczyć jednego z nich. Od Mustafy, dowiesz się jak trafić do uzdrowiciela.

Pożegnaj się i kliknij na dolny, lewy róg ekranu.

Drakula_pocz_tek_19.jpg

Staniesz, przed starym mężczyzną. Porozmawiaj z nim, na temat choroby wielbłądów i swojej chęci podróży, do Krwawych Skał.

Starzec powie ci, byś sprawdził, dlaczego zachorowały zwierzęta, jaka jest przyczyna ich przypadłości.

Wróć więc do Mustafy. Weź widły i użyj ich na korycie z wodą wielbłądów. Znajdziesz tam mnóstwo świeżych ziół, które ktoś tam niedawno wrzucił. Wróć do uzdrowiciela i pokaż mu zioła.

Dowiesz się, że jest to trująca roślina, przy pomocy której, ktoś chciał otruć wielbłądy, a może i samego Mustafę.

Porozmawiaj z nim o lekarstwie, które oczywiście, otrzymasz. Zostaniesz tez ostrzeżony o niebezpieczeństwie czyhającym na ciebie w Krwawych Skałach. Wróć do Mustafy i daj mu lekarstwo.

Po chwili, gra przenosi cię do Krwawych Skał.

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners