Lamplight City - solucja, poradnik

lubiegrac poradniki Lamplight City - solucja, poradnik



autor:

Pierwsza sprawa 

 
The City of New Breatagne - Borough of Cholmondeley
 
Rozpoczynamy od rozmowy Milesa i Billa w dorożce, po czym partnerzy policyjni przybywają na miejsce pierwszej sprawy, do kwiaciarni.
 
Wchodzimy do środka. Oglądamy wszystko co jest w danej lokacji aktywne, po czym uderzamy w dzwonek stojący na ladzie, by wezwać właścicielkę sklepu z kwiatami. Rozmawiamy z nią. Do notatnika trafi wskazówka: "Missing lilies" i "Pionts of entry". Do notatnika trafią także dwa pierwsze zadania: "Find a point of entry upstair" i "Wait for Trevor Hasting ona speak to him". Przechodzimy na zaplecze (doorway), gdzie spoglądamy na okno (window). Przyglądamy się szybie oraz znajdującemu się tam haczykowi (latch) oraz wyłomowi w oknie (gap). 
 
 Lamplight_City_1.jpg
 
W notatniku pojawi się nowe zadanie: "Find a long thin tool for the experiment". Pojawią się także dwie nowe wskazówki: "Window gap" i "Upstairs window"
 
Wracamy do kwiaciarni, gdzie zerkamy na wiszące kwiaty (hanging plants). Miles zabierze z nich haczyk, który przydać się może do jego eksperymentu. 
 
 Lamplight_City_2.jpg
 
Wracamy na zaplecze i ponownie przyglądamy się oknu. Klikamy na wyłom z nim (grap), a Miles dokona eksperymentu, wyjdzie na zewnątrz, po czym przełoży haczyk. Naszym zadaniem jest manewrowanie nim tak, by zahaczył o zamknięcie okna i zostało ono otwarte. 
 
 Lamplight_City_3.jpg
 
Do notatnika trafi kolejna wskazówka: "Experiment results". Wracamy do sklepu, gdzie pojawił się właśnie Thavor, pracownik. Rozmawiamy z nim. Dzięki rozmowie do notatnika trafi nowe zadanie: "Ask Bill about surreveilance". Rozmawiamy zatem z Billem, po czym oboje zaczają się na złodzieja.
 
Ten wkrótce się pojawi, ale spłoszy go kichnięcie Billa. Od tej chwili wydarzenia potoczą się niezwykle szybko. Cokolwiek wybierzemy Bill i tak zginie, a gra przeniesie się trzy miesiące w przyszłość.
 
Three monts latter
 
Trzy miesiące później Miles nie jest już policjantem, ma kłopoty ze snem, na dodatek słyszy głos swego zmarłego przyjaciela i partnera, Billy'ego.
 
Rozmawiamy z nim, po czym sięgamy do szafki nocnej z lewej strony a następnie przechodzimy do salonu, gdzie rozmawiamy z żoną, Abi. Przeglądamy gazetę (newspaper) leżącą na stoliku. Czytamy wiadomość od Upton, kobiety od której Miles otrzymuje detektywistyczne zlecenia, której pomaga rozwiązać kolejną zbrodnię.
 
Wiemy zatem, że mamy spotkać się w Rouen Coffee House po więcej szczegółów.
 
W notatniku pojawi się dokument: "Message from Upton", a także zadanie: "Meet Upton at Rouen Coffee House". 
 
 Lamplight_City_4.jpg
 
Wychodzimy więc na zewnątrz udając się do Rouen Coffee House. 
 
Lamplight_City_5.jpg
 
Rouen Coffee House
 
Rozmawiamy z Upton, poznając sprawę, którą będziemy się zajmować, dotyczącą nieudanego mordu Laury DuPree, która umarła, ale ożyła w trumnie. Według Constance aresztowany młody człowiek jest niewinny.
 
Rozmawiamy z Upton na każdy temat, a w notatniku pojawią się zadania: "Question resident of DuPree Manor" i "Qiestion Albert Martin in jail". Wychodzimy i udajemy się do więzienia, na Bow Street Gad.
 
 Lamplight_City_6.jpg
 
Bow Street Gad
 
Na miejscu chwilę rozmawiamy ze strażnikiem, a następnie podchodzimy do więźnia i rozmawiamy z Albertem Martinem. Dzięki rozmowie do notatnika trafią kolejne zadania: "Speak Julliette Montgomery at University" i "Deliver a message to Albert Martin's mother". Wychodzimy i tym razem na mapie wybieramy uniwersytet.
 
 Lamplight_City_7.jpg
 
University of New Bretagne
 
Rozmawiamy z Julliette na każdy temat, po czym udajemy się do posiadłości DuPree Manor.
 
 Lamplight_City_8.jpg
 
DuPree Manor
 
Rozmawiamy z doktorem Fellowesem, a do notatnika trafi zadanie: "Investigate the chesteson tomb" oraz wskazówka: "Dr. Fellowes's testimony". Wchodzimy do posiadłości, gdzie tym razem rozmawiamy ze siedzącym na kanapie Andrew Montgomerym, po czym przechodzimy do kuchni (to kitchen), w prawo, gdzie rozmawiamy z kucharką, Amelie. 
 
 Lamplight_City_9.jpg
 
W rozmowie z nią musimy postępować roztropnie i łagodnie, gdyż w przeciwnym razie rozmowa zakończy się szybciej niż byśmy chcieli, a kucharka nic na nie powie.
 
Wybieramy zatem zdanie: "Juliette told me about you" i rozmawiamy z nią, po czym opuszczamy kuchnię i udajemy się na schody (up stairs). 
 
 Lamplight_City_10.jpg
 
Na górze wchodzimy w drzwi z prawej strony. Spoglądamy na miejsce pracy (work station). 
 
 Lamplight_City_11.jpg
 
Zabieramy z pęsetę (tweezer's). Przyglądamy się zielonej butelce, w której znajdowały się pigułki. Zabieramy ją (vogor pills). W notatniku pojawi się wskazówka: "Dr. Tennyson's vigor pils" oraz "Dr. Fellowes's testimony tweezers". Spoglądamy na książkę, która tu się znajduje, wyciągamy z niej karteczkę (piece of paper) - list, który trafi do dokumentów w notatniku. 
 
 Lamplight_City_12.jpg
 
Opuszczamy to pomieszczenie i wychodzimy na korytarz, następnie wchodzimy w środkowe drzwi. Zerkamy na biurko z prawej strony, gdzie wśród papierów (papers) znajdujemy list - Lamdladys note oraz klucz. Pojawi się zadanie: "Investigate the rented room at 76 Forest Lane"
 
 Lamplight_City_13.jpg
 
Wychodzimy i tym razem wchodzimy w drzwi z lewej. Spoglądamy na regał z książkami (bookcase) oraz na kartkę (note) wiszącą na ścianie - zapis nutowy. Zerkamy na zeszyt na biurku - poezja. Zaglądamy do szuflady (desk drawers). Przy pomocy Billa Miles odkryje potargany list (torn letter), który trafi do dokumentów. Opuszczamy pokój. 
 
 Lamplight_City_14.jpg
 
Schodzimy na dół, gdzie po raz kolejny rozmawiamy z Andrew, wychodzimy i ponownie zagadujemy doktora. Dzięki temu do notatnika trafi nowe zadanie: "Find a stimulant to bring Andrew out of his stupor". Opuszczamy posiadłość i udajemy się ponownie na uniwersytet.
 
University of New Bretagne
 
Na miejscu po raz kolejny zagadujemy Juliette, rozmawiając z nią na każdy temat, po czym udajemy się do 451 Compton Street.
 
 Lamplight_City_15.jpg
 
451 Compton Street
 
Pukamy w drzwi mieszkania matki Alberta, z którą musimy rozmawiać roztropnie, by ta wpuściła nas do środka. Wybieramy zadanie: "Albert gave me a message for you...". Będziemy mogli wejść do domu pani Martin. Rozmawiamy z nią, pytamy o herbatę, a gdy wyjdzie, odsłaniamy kotarę (curtain) dostrzegając więcej przedmiotów kultu voodoo.  
 
 Lamplight_City_16.jpg
 
Gdy wróci nie możemy ją o to pytać, bowiem wyrzuci nas z domu i nic już więcej się od niej nie dowiemy. Opuszczamy jej dom i udajemy się z powrotem do więzienia - Bow Street Gad.
 
Bow Street Gad
 
Rozmawiamy z Albertem Martinem. Dzięki temu do notatnika trafi nowe zadanie: "Discover the solerce of Juliette and motherr's rift". Opuszczamy więzienie i tym razem udajemy się na 76 Forest Lane.
 
 Lamplight_City_17.jpg
 
76 Forest Lane
 
Znajdziemy się w pokoju niczym dżungla z maszyną na stole z lewej strony. Podchodzimy zatem do owego stolika. Na początku zerkamy na ścianę, na której wiszą notatki, po czym wciskamy przycisk na urządzeniu, by zobaczyć jakiś eksperyment. 
 
 Lamplight_City_18.jpg
 
Opuszczamy to miejsce i wracamy na uniwersytet, do Juliette, z którą znów rozmawiamy, działając taktownie. W tym celu wybieramy zdanie: "I wouldn't be very good at my job it I didn't find there things cut". Po rozmowie opuszczamy uniwersytet i udajemy się na cmentarz - St. Denis Cementery.
 
 Lamplight_City_19.jpg
 
St. Denis Cementery
 
Przed wejściem do grobowca rozmawiamy z policjantem, który nie zamierza nas wpuścić do środka. Udajemy się zatem do Upton, do baru do Rouen Coffee House. 
 
Rouen Coffee House
 
Rozmawiamy z Constance na temat policjanta stojącego przed grobowcem do którego chcemy wejść. Do notatnika trafi kolejne zadanie: "Find a way to distract oficer Grant". Wracamy do swojego domu - Fordham Residence.
 
Fordham Residence
 
Rozmawiamy z Adelaide prosząc ją o pomoc z policjantem na cmentarzu, co oczywiście czyni, a co kończy się znokautowaniem policjanta przez Milesa.
 
Gdy tak czy siak problem policjanta zostanie rozwikłany, wchodzimy do grobowca (tomb entrance). 
 
 Lamplight_City_20.jpg
 
Przyglądamy się rzeźbie anioła, a w notatniku pojawi się nowa wskazówka: "Home - made vigor pills". Zerkamy na krypty szczególną uwagę zwracając na tę, w której pochowana jest Celine. 
 
 Lamplight_City_21.jpg
 
Wychodzimy i wracamy do posiadłości DuPree - DuPree Manor.
 
DuPree Manor
 
Rozmawiamy z Andrew. W rozmowie musimy być taktowni, więc wybieramy zdanie: "I'm willing to overlock you unlauful in exchange tour cooperation". Teraz będziemy mogli z nim pogadać na inne tematy. Do notatnika trafi zadanie: "Locate Jean DuPree's hunting cabin". Udajemy się ponownie do Juliette.
 
University of New Bretagne
 
Rozmawiamy z nią. Pojawi się nowe zadanie w notatniku: "Speak to Jean DuPree". Wracamy do posiadłości.
 
DuPree Manor
 
Na miejscu rozmawiamy z doktorem, po czym udajemy się do kuchni, by porozmawiać z Amelie. Dzięki tej rozmowie do notatnika trafi zadanie: "Find out move about guy andColine" oraz wskazówka: "Amelie's testimony". Wracamy do Andrew, z którym znów rozmawiamy, po czym udajemy się na schody i wchodzimy w drzwi z lewej. Spoglądamy na regał z książkami, klikając na księgę: "Choice and Consequence". Miles znajdzie sejf, a w nim ukryty, zakrwawiony pejcz. W notatniku pojawi się wskazówka: "Bloody whip".
 
 Lamplight_City_22.jpg
 
Opuszczamy to miejsce i na mapie wybieramy Hunting Cabin.
 
 Lamplight_City_23.jpg
 
Hunting Cabin
 
W chatce nikogo nie będzie, zatem rozglądamy się zaglądając do szafki (dół), w której znajdziemy list. Spoglądamy też na tablicę ze strzelbami, a pojawi się pan DuPree. 
 
 Lamplight_City_24.jpg
 
Rozmawiamy z nim na każdy temat. Musimy po raz kolejny wybrać odpowiednią opcję dialogową, więc wybieramy zdanie: "I found this bloody whip" . Dzięki temu do notatnika trafi wskazówka: "Madame Dupree's Cruelty".
 
Wybieramy mapę i po raz kolejny udajemy się na cmentarz.
 
St. Denic Cementary
 
Wchodzimy do grobowca i spoglądamy na grób Celine, odnajdując w nim karteczkę. Wyciągamy ją za pomocą pęsety (use tweezers in the paper). W tym celu klikamy, łapiemy kartkę i wyciągamy ją ciągnąc w naszą stronę. Czytamy co jest na niej napisane. Do notatnika trafią nowe zadania: "Discover the source af Luliette and her mother's rift" i "Find out what and where the - ston arms is"
 
 Lamplight_City_25.jpg
 
Wchodzimy w mapę i ponownie wybieramy na niej uniwersytet.
 
University of new Bretagne
 
Rozmawiamy z Juliette. Dzięki rozmowie z Billy'm do notatnika trafi zadanie: "Return to Upton an accure Luliette's testomony". Udajemy się zatem do pubu.
 
Rouen Coffee House
 
Rozmawiamy z Upton, wybierając górną opcję, nie kończąc sprawy (choć w tej chwili jest to możliwe, byłoby to złe zakończenie). Do notatnika trafi zadanie: "Confront guy Dumas"
 
Ponownie wchodzimy w mapę, na której wybieramy nową lokację czyli Ballston Arm.
 
 Lamplight_City_26.jpg
 
Ballston Arm
 
Pukamy w drzwi. W tym miejscu po raz kolejny musimy wybrać odpowiedni dialog, wybierając pierwsze zdanie: "Be gentle". Zostaniemy wpuszczeni do środka, gdzie rozmawiamy z mężczyzną na każdy temat. Do ekwipunku trafiają dwa kolejne zadania: "Find Madame DuPree's secret room" i "Return to Upton and accuse Guy Dumas". W notatniku pojawią się także dwaj podejrzani: Julette Montogomery i Guy Dumas. 
 
Ponownie wybieramy mapę i udajemy się do posiadłości.
 
DuPree Manor
 
Na początku, na dole zagadujemy papugę, wybierając zdania:
 
- A perfect servant must behave"
- " So long, birdie"
 
Lamplight_City_28.jpg
 
Udajemy się na górę i wchodzimy do pokoju z lewej strony, gdzie spoglądamy na karteczkę z zapisem nutowym. Przypominamy sobie część zdania papugi czyli: me, sol, fa, re - Me Sofa, Ray i wybieramy po kolei na kartce:
 
- Mi - E;
- So - G;
- Fa - F;
- Re - D
 
Wędrujemy na górę, do pomieszczenia z pianinem i klikamy na klawisze według podpowiedzi, zaczynając od klawisza środkowego, tak jak na screenie. 
 
 Lamplight_City_29.jpg
 
W ten sposób otworzy się sekretne pomieszczenie - skrytka, z którego wypadnie ciało. 
 
 Lamplight_City_30.jpg
 
Udajemy się ponownie do hotelu - Ballston Arms.
 
Ballston Arms
 
Rozmawiamy mężczyzną. Do notatnika trafi dokument: "Guy's Confession", po czym udajemy się do Upton, do Rouen Coffee House.
 
Rouen Coffee House
 
Ponownie zagadujemy Upton tym razem kończąc sprawę i wybierając opcję dialogową: "Wrap up case" i "Guy Dumas (Acquit) i oglądamy relację Milesa i jego uzasadnienie wyboru. 
 
Miles wróci do domu, gdzie porozmawia z Billy'em. 
 
W rozmowie wybieramy pierwszą i drugą opcję dialogową. 
 
Pojawi się żona Milesa, Abi, rozmawiamy z nią, wybierając również pierwszą opcję dialogową i kończymy pierwszą sprawę i pierwszy rozdział gry.
 
Druga sprawa 
 
Two weeks latter
 
Rozmawiamy z Adelaine, po czym idziemy do sypialni, ale długo w niej nie będziemy, bo ktoś zapuka do drzwi. Zanim tam pójdziemy Miles postanowi połknąć tabletki, więc zaglądamy do nocnej szafki  z lewej (nightstand), by to zrobił. Adelaine nas zawoła, więc wracamy do salonu. 
 
Okaże się, że mamy nową wiadomość od Upton, która ma dla nas nową sprawę.
 
W notatniku pojawi się dokument: "Message from Upton" i zadanie: "Meet Upton at Rouen Coffee House". Wychodzimy zatem z domu i udajemy się do Upton.
 
Rouen Coffee House
 
Na miejscu rozmawiamy z Constance Upton, która zleci nam sprawę porwanego dziecka rodziny Harris. W notatniku pojawi się kolejne zadanie: "Speak to the Harris family". Wybieramy zatem na mapie ową posiadłość - Harris Residence.
 
 Lamplight_City_31.jpg
 
Harris Residence
 
Po krótkiej rozmowie z ojcem porwanego dziecka wchodzimy do pokoju malucha - lewa strona. Zaglądamy do łóżeczka dziecka, z którego zabieramy guzik. Spoglądamy także plamę w łóżku. Zerkamy jeszcze na okno, które jest stłuczone, próbujemy zabrać skrawek materiału, ale pojawi się mgła i będziemy musieli opuścić to miejsce. 
 
 Lamplight_City_32.jpg
 
Wracamy zatem do domu.
 
Fordman Residence
 
W domu budzi nas zona, wchodzimy do salonu, rozmawiamy z nią, po czym wracamy do domu Harrisów.
 
Harris Residence
 
W dorożce rozmawiamy z Billy'm, aż dotrzemy na miejsce. Tym razem na miejscu znajdować się będzie także pani Harris.
Rozmawiamy z panem Harrisem, a potem z panią Harris. Dzięki temu do notatnika trafi zadanie: "Speak with Mrs. Davis, the Harries manny" . Przechodzimy w prawo (bedroom). 
 
 Lamplight_City_33.jpg
 
W sypialni spoglądamy na toaletkę, na której znajdziemy list - "Letter from Arthur Devins". Przyglądamy się rozrzuconym ubraniom (clothes pile). Znajdziemy w niej kolejny liścik - "Handwritten note". Zaglądamy do szafy, przeglądamy wiszące tu płaszcze znajdując w  jednej z kieszeni bilet na wyścigi konne - Torn Betting stubs
 
 Lamplight_City_34.jpg
 
Wychodzimy i ponownie wracamy do salonu, gdzie znów zagadujemy panią Harris, a potem pana Harrisa. Dzięki temu dla notatnika trafi zadanie: "Speak with Arthur Devins at the Harris Construction Yard", po czym przechodzimy do pokoju porwanego dziecka, gdyż pan Harris nie chce zdradzać się przez żoną. Tu znów go zagadujemy. Do notatnika trafi nowe zadanie: "Speak with Mrs. Lefay, the money lends". Ponownie spoglądamy na okno i na podłogę i tym razem zabieramy skrawek tkaniny (torn fabric), na którym widnieją inicjały: S.S. Tkanina trafi do wskazówek. 
 
 Lamplight_City_35.jpg
 
Wracamy do salonu i zagadujemy pana Harrisa i panią Harris, po czym opuszczamy posiadłość i na mapie wybieramy dom niani - Mrs. Davis Quarters.
 
 Lamplight_City_36.jpg
 
Mrs. Davis Quarters
 
Rozmawiamy z panią Davis, dzięki temu do notatnika trafi wskazówka: "Mrs. Davis's testimony" i zadanie: "Lern about Linda Walker at the Spectre Society". Spoglądamy teraz na portret mężczyzny (potrait), po czym ponownie zagadujemy starszą panią, dowiadując się nieco o jej zmarłym mężu. 
 
 Lamplight_City_37.jpg
 
Opuszczamy dom niani i na mapie wybieramy Lending office.
 
 Lamplight_City_38.jpg
 
Lending office
 
Rozmawiamy z Chesterem LeFay'em. Do notatnika trafi wskazówka: "LeFay's testimony". Przy okazji będziemy mogli obejrzeć jego marynarkę, która nie będzie posiadać żadnych ubytków w materiale. Do notatnika trafi wskazówka: "Common jacket"
 
 Lamplight_City_39.jpg
 
Wychodzimy i na mapie wybieramy Harris Construction Yard.
 
 Lamplight_City_40.jpg
 
Harris Construction Yard
 
Rozmawiamy z przewodniczącym protestu, Protest Leader. Do notatnika trafi zadanie: "Find out the significance of Arthur Devins's gift". Ponownie wybieramy mapę i tym razem udajemy się do The Spectre Society.
 
 Lamplight_City_41.jpg
 
The Spectre Society
 
Pukamy w drzwi, informując kobietę, że chcemy zostać członkiem klubu: "I'm interested in joining the Spectre Society". Mówimy jej, że mamy sponsora: "I've got a sponsor" oraz "Jonathan Davis". W ten sposób zostaniemy wpuszczeni do środka. Rozmawiamy z Angelą Maxwell. W tym miejscu czeka nas właściwe wybieranie opcji dialogowej: "Krowing more about Linda could help me find a missing child". Do notatnika trafi wskazówka: "Linda Walker's tragic past". Zanim wyjdziemy zerkamy jeszcze do książki  gości (guestbook) i wychodzimy. 
 
 Lamplight_City_42.jpg
 
Tym razem udajemy się do Upton, do Rouen Coffee Haouse.
 
Rouen Coffee Haouse
 
Rozmawiamy z Constance. Dzięki temu do notatnika trafi zadanie: "Investigate Solomon Stitching" Na mapie pojawi się nowa lokacja, udajemy się tam.
 
 Lamplight_City_43.jpg
 
Solomon Stitching
 
Rozmawiamy z krawcem na każdy temat, po czym opuszczamy jego pracownię i udajemy się do posiadłości Harrisonów. Do notatnika trafi nowe zadanie: "Investigate Solomon Stitching"
 
Harrison Residence
 
Rozmawiamy z panem Harrisem. Dowiemy się, że dostarczono im list - "Ranson Note", który trafi do dokumentów.
 
Udajemy się do sypialni i po raz kolejny zaglądamy do szafy, z której wyciągamy marynarkę. Obracamy ją znajdując dziurę w marynarce. 
 
 Lamplight_City_44.jpg
 
Wracamy do salonu gdzie po raz kolejny rozmawiamy z panem Harrisem, a pojawi się zadanie: "Return to Upton and accuse Malcolm Harris". Zostanie on także podejrzanym. Rozmawiamy jeszcze z jego żoną, po czym wchodzimy w mapę, na której wybieramy Harris Construction Yard.
 
Harris Construction Yard
 
Rozmawiamy z Arthurem Davinsem, po czym ponownie wchodzimy w mapę i udajemy się do The Spectre Society.
 
The Spectre Society
 
Na początek spoglądamy na regał z książkami, gdzie oglądamy wszystkie książki. W ten sposób do notatnika trafi zadanie: "Confront Arthur Davins about voodoo practice"
 
 Lamplight_City_45.jpg
 
Udajemy się zatem do Harris Construction Yard.
 
Harris Construction Yard
 
Rozmawiamy z Arthurem. Do notatnika dzięki Billy'owi trafi kolejna podejrzana osoba w sprawie - "Arthur Devins". Pojawi się także zadanie: "Return to Upton and accuse Arthur Devins". Opuszczamy tę lokację i tym razem na mapie wybieramy Mrs. Devis Quarters.
 
Mrs. Devis Quarters
 
Rozmawiamy z nią, a do notatnika trafi zadanie: "Track down Linda walker". Wybieramy mapę, na której wybieramy lokację ze znakiem zapytania - Walker Residence.
 
 Lamplight_City_46.jpg
 
Walker Residence
 
Spoglądamy na skrzynkę na listy (mailbox), po czym pukamy do górnych drzwi, ale nikt nie odpowiada. Pukamy więc w dolne drzwi. Drzwi otworzy mężczyzna, z którym rozmawiamy wybierając drugą opcję dialogową, po czym pytamy o Lindę, kiedy wróci a także o klucz (spare key). Powołujemy się na to, iż jesteśmy detektywem, ale póki co nie pomożemy mu w sprawie nie działającego bojlera, nic nie wskóramy. Spoglądamy zatem na bojler, z którym póki co nic nie robimy. 
 
 Lamplight_City_47.jpg
 
Opuszczamy to miejsce i na mapie wybieramy Forham Residence.
 
Forham Residence
 
Rozmawiamy z Addy. Dzięki tej rozmowie uda się nam namówić żonę na pomoc przy bojlerze. Udajemy się z nią na miejsce, wybieramy drugą opcje dialogową, a kobieta zajmie się niedziałającym bojlerem. Po jej odejściu po raz kolejny pukamy w dolne drzwi, rozmawiamy z mężczyzną informując go o naprawie bojlera, a zostaniemy wpuszczeni do mieszkania Lindy. Klikamy na rozrzucone na podłodze książki, najpierw je oglądając, a potem przyglądając się im bliżej. 
 
 Lamplight_City_48.jpg
 
Odsuwamy na boki wszystkie książki tak, by odkryć receptę (receipt). Do notatnika trafi wskazówka: "Linda Walker's location"
 
 Lamplight_City_49.jpg
 
Spoglądamy na notatki wiszące na ścianie z prawej (tuż przy drzwiach). Do notatnika trafi wskazówka: "Linda's note about plants". Zerkamy na wybrzuszenie ścianie z lewej, nad łóżkiem (wallpaper bungle). Klikamy na owe wybrzuszenie odkrywając pamiętnik. Do notatnika trafi wskazówka: "Linda Walker's journal".
 
 Lamplight_City_50.jpg
 
Zerkamy na zdjęcie na szafce oraz na kartki wiszące na ścianie z lewej (sewing patterns). Opuszczamy to miejsce i na mapie wybieramy lokację Mrs. Davis Quarters.
 
Mrs. Davis Quarters
 
Rozmawiamy z nią, a do notatnika trafi kolejny podejrzany: "Linda Walker". Wybieramy mapę, na której wybieramy Rouen Coffee House.
 
Rouen Coffee House
 
Rozmawiamy z Contance zamykając sprawę: "Wrap up case" wybierając "Linda Walker" i oglądamy scenę, w której Miles opisuje rozwiązaną sprawę, a następnie animację, w której Linda zostaje aresztowana. Miles wróci do domu, po czym uda się do pubu.
 
Rozmawiamy z barmanem, by po kolejnym drinku opuścić ów przybytek. Na ulicy rozmawiamy z cieniem - Shadow figure.
 
Lamplight_City_51.jpg
 
Dajemy mu pieniądze, rozmawiamy z nim, po czym budzimy się w domu. Rozmawiamy z Addy, kończąc kolejną sprawę i rozdział.
 
Sprawa trzecia
 
Klikamy na stolik by przeczytać kolejną wiadomość od Upton (message). Do notatnika trafi dokument: "Message from Upton". Czytamy także gazetę, a do notatnika trafi zadanie: "Investigate Desiree Lathian's appartment"
 
 Lamplight_City_52.jpg
 
Opuszczamy mieszkanie i na mapie wybieramy 840 Wright Way.
 
 Lamplight_City_53.jpg
 
840 Wright Way
 
Na miejscu zbrodni rozmawiamy z policjantem prowadzącym śledztwo, a po jego wyjściu, rozglądamy się. Przyglądamy się listowi leżącemu na okrągłym stoliku (letter). Do notatnika trafi zadanie: "Investigate the gascogne supper club". Zanim wyjdziemy rozmawiamy jeszcze z jednym posterunkowym, po czym z drugim. Tym razem do notatnika trafi zadanie: "Find a way to get officer Parson to leace the crame scene". 
 
 Lamplight_City_54.jpg
 
Wybieramy mapę na której klikamy Police Station.
 
Police Station
 
Rozmawiamy z Upton, po czym udajemy się w powrotem na miejsce zbrodni.
 
840 Wright Way
 
Na miejscu nie będzie już posterunkowego, którego chcieliśmy się pozbyć, rozmawiamy zatem z drugim policjantem. W rozmowie wybieramy trzecią opcję dialogową: "I promice I won't take long at all". Po rozmowie wchodzimy do sypialni, gdzie leży zwęglone ciało. Spoglądamy na maszynę do pisanie, a znajdziemy fragment tekstu. Do notatnika trafi zadanie: "Visit the offices of Brentwell Magazine" oraz dokument: "Half - written article". Zaglądamy do kosza na śmieci, w którym znajdziemy dwa listy. Do notatnika trafią dokumenty: "Crunpled letter 1 i letter 2. Zaglądamy do szuflady szafki nocnej znajdując kolejny list. Do notatnika trafi zadanie: "Speak with Attormey Jonas Usher" i dokument: "Letter from Jonas Usher". Zerkamy na popiół na dywanie obok łózka (ash pile). Do notatnika trafi wskazówka: "Burned cloth"
 
 Lamplight_City_55.jpg
 
Teraz spoglądamy na spalone zwłoki (burned remains), robiąc ich zbliżenie. Przyglądamy się czaszce (skull) i popiołowi (ashes). Dotykamy prochów, a do notatnika trafi nowe zadanie: "Find a sutable container to transport Miss Lathan's ashes". Spoglądamy na rękę oraz na prawą i lewą nogę (tatuaż) i opuszczamy sypialnię. 
 
 Lamplight_City_56.jpg
 
Chwilę rozmawiamy z policjantem, po czym udajemy się do mapy, na której wybieramy Gascogne Supper Club.
 
 Lamplight_City_57.jpg
 
Gascogne Supper Club
 
Rozmawiamy z siedzącą przy barze kobietą. Dzięki temu do notatnika trafi zadanie: "Speak to Peter Andrew at the Bank of Vespiccio". Zanim wyjdziemy ze stolika zabieramy kufel i opuszczamy to miejsce. 
 
 Lamplight_City_58.jpg
 
Na mapie wybieramy po raz kolejny 840 Whight Way.
 
840 Whight Way
 
Wchodzimy do sypialni i znów robimy zbliżenie spalanego ciała, klikamy na proch (ashesh) i zabieramy trochę do kufla. Do notatnika trafi wskazówka: "Desiree's ashes" i zadanie: "Have Dr Edwards the coroner axamine Desiree's ashes"
 
 Lamplight_City_59.jpg
 
Wchodzimy w mapę, na której wybieramy posterunek policji.
 
Police Station
 
Rozmawiamy chwilę z Upton, po czym udajemy się w drzwi z lewej (doorway).
 
 Lamplight_City_60.jpg
 
Rozmawiamy z Dr. Edwardsem, po czym spoglądamy na szafkę z chemikaliami (workbench). Postępujemy zgodnie ze wskazówkami doktora nabierając trochę płynu z czerwonej butelki (chemical reagent), który Miles wyleje na miseczkę, płyn zrobi się pomarańczowy. 
 
 Lamplight_City_61.jpg
 
W menzurkach pojawią się trzy płyny w kolorze: brązowym, białym i czarnym. Klikamy na menzurkę z brązowym płynem nabierając trochę do pipety (whale iol). Następnie klikamy na czerwoną butelkę (chemical reagant). Płyn na płytce (petri disk) stanie się niebieski. 
 
 Lamplight_City_62.jpg
 
Klikamy na menzurkę z białym płynem (kerosene), klikamy na czerwoną butelkę, a płyn na płytce stanie się zielony. 
 
 Lamplight_City_63.jpg
 
Klikamy na próbówkę z czarnym płynem (coal iol), klikamy na czerwoną butelkę (chemical reagent), a płyn zrobi się żółty.
 
 Lamplight_City_64.jpg
 
Wychodzimy więc ze zbliżenia owego stołu, udajemy się na zewnątrz lub wybieramy mapę, na której klikamy Betwell Magazine.
 
 Lamplight_City_65.jpg
 
Betwell Magazine
 
Rozmawiamy z Alanem, dzięki temu do notatnika trafi zadanie: "Find out the Spectre Society". Na mapie pojawi się także nowa lokacja, do której się udajemy.
 
The Spetre Society
 
Rozmawiamy z kobietą, a dzięki temu do notatnika trafi wskazówka: "Angela Maxwell's testimony". Spoglądamy na półkę z książkami (bookcase), znajdując odpowiednią książkę: "The Mysteries of Spontaheous combustion". Do notatnika trafi zadanie: "Report to Upton and declase Desiree Lathan's death the result of spontaneous human combustion"
 
 Lamplight_City_66.jpg
 
Ponownie wchodzimy w mapę i tym razem wybieramy na niej bank.
 
 Lamplight_City_67.jpg
 
Bank of Vespuccio
 
Na miejscu rozmawiamy z Peterem Andrews. Dzięki temu do notatnika trafi zadanie: "Speak with Margaret Andrew". Udajemy się zatem do mapy, na której wybieramy Andrew Residence. 
 
 Lamplight_City_68.jpg
 
Andrew Residence
 
Rozmawiamy z panią domu, która karmi wiewiórki, a do notatnika trafi zadanie: "Find out what happened to Tobias the cat". Udajemy się ponownie do banku.
 
Bank of Vespuccio
 
Tam znów rozmawiamy z Peterem. Dzięki temu w notatniku pojawi się zadanie: "Learn more about Margaret Andrews's criminal record". Wybieramy mapę, na której klikamy lokację Usher & Price.
 
 Lamplight_City_69.jpg
 
Usher & Price
 
Zagadujemy sekretarza, wybierając pierwszą opcję dialogową, a potem drugą, po czym żegnamy się i tym razem na mapie wybieramy nasz dom.
 
Fordham Residence
 
W domu rozmawiamy z żoną. Nie komplementujemy jej za bardzo, bo ją to zdenerwuje i nasza rozmowa zakończy się przedwcześnie. Rozmawiamy zatem dalej, poruszając temat klientki Addy, którą widzieliśmy w barze. Wybieramy zdanie: "Here's what I want to know....", a na chwile przejmiemy kontrolę nad Addy. 
 
Rozmawiając jako Addy z klientką, którą czeszemy wybieramy zdania:
 
- "How was the Grand Danes Ball?"
- "What happened to Desiree Lathan"
- "Where you and Desiree friends?"
-"I head that Desiree had her portait painted"
- "Who is this Roger Devay. Sound mysterious".
 
Do notatnika trafi zadanie: "Speak to Roger deVay at the Universitet". Rozmawiamy jeszcze chwilę z kobietą i udajemy się do mapy, na której wybieramy University of New Bretagne.
 
University of New Bretagne
 
Rozmawiamy z Rogerem. Zanim wyjdziemy zabieramy ze stolika farbę (linseed oil)
 
 Lamplight_City_70.jpg
 
Ponownie wchodzimy w mapę i tym razem wędrujemy na posterunek policji.
 
Police Station
 
Udajemy się do doktora (doorway). Rozmawiamy z nim. Do notatnika trafi raport - "Coroner's report - D. Tathan". Teraz klikamy na stolik z menzurkami. Czwarta z nich zostaje dodana. Klikamy zatem na linseed oil nabierając trochę płynu do pipety. Zawartość zostaje wylana na płytkę, klikamy na czerwoną butelkę (chemical reagent) a płyn zabarwi się na pomarańczowo. 
 
Lamplight_City_71.jpg 
 
Udajemy się do Upton i rozmawiamy z nią na temat Margaret Ndrews. Do notatnika trafi podejrzana - "Margaret Andrew". Wracamy do doktora i z nim rozmawiamy. Ponownie rozmawiamy z doktorem Edwardsem, a do notatnika trafi wskazówka: "Linseed oil" i zadanie: "Return to Upton and accuse Margaret Andrews". Wchodzimy w mapę, na której klikamy Usher & Price.
 
Usher & Price
 
Zagadujemy sekretarza informując go o dokumencie od koronera: "This coroner's report", a po chwili będziemy mogli wejść go gabinetu jego szefa. Robimy to zatem. 
 
 Lamplight_City_72.jpg
 
Ponieważ Jonas Usher strasznie boi się zarazków, dlatego też najpierw myjemy ręce, klikając na dzbanek z wodą z lewej. 
 
 Lamplight_City_73.jpg
 
Rozmawiamy z nim, a gdy nie chce zdradzić nam adresu, straszymy go kichnięciem, a natychmiast nam go poda. Do notatnika trafi wskazówka: "Lathan's changed will". Wchodzimy w mapę, na której wybieramy Devay's Residence.
 
 Lamplight_City_74.jpg
 
Devay's Residence
 
Na początek spoglądamy na obrazy, po czym rozmawiamy z mężczyzną grzejącym sobie przy ogniu ręce. Ponownie wybieramy mapę i udajemy się na uniwersytet.
 
University of New Bretagne
 
Tu kolejny raz rozmawiamy z Rogerem Devay. W czasie rozmowy naciskamy go, wybierając zdanie: "Press Further" . Do notatnika trafi kolejny podejrzany - "Roger DeVay". Wracamy do Upton.
 
Police Station
 
Zagadujemy ją, wybierając zakończenie sprawy: "Wrap up case" i "Roger DeVay".
 
Oglądamy animację, w której sprawca zostanie aresztowany, a Miles wróci do domu. 
 
 Lamplight_City_75.jpg
 
W rozmowie wybieramy bezpieczną, drugą opcję.
 
Miles po raz kolejny trafi do baru, a gdy wróci, Addy będzie już niestety w domu. Obojętnie jaką opcję dialogową wybierzemy, Miles zostanie wyrzucony z domu i zawita do Upton, prosząc o przenocowanie. Constance oczywiście się zgodzi. Kolejna sprawa i rozdział zostanie zakończona.
 
Czwarta sprawa
 
One week latter
 
Spoglądamy na ogłoszenie wiszące na ścianie, po czym rozmawiamy ze stojącym tu mężczyzną (Voting Assistant). Spoglądamy jeszcze na Atwood pamphlets i wchodzimy do voting booth, po czym wybieramy jedną z opcji dialogowych. Ja wybrałam pierwszą, a gra przeniesie się do domu Upton. 
 
 Lamplight_City_76.jpg
 
Ktoś puka do drzwi, więc otwieramy je, a pojawi się kobieta, która chce byśmy rozwiązali sprawę śmierci jej brata. 
 
Rozmawiamy z nią. Do notatnika trafi wskazówka: "Phpto of Roman" i zadanie: "Investigate Ronan L'Espaye's murder site". Zanim wyjdziemy na zewnątrz, czytamy gazetę, po czym opuszczamy dom i na mapie wybieramy The Silent Raven. 
 
 Lamplight_City_77.jpg
 
The Silent Raven
 
Przed barem spoglądamy na obrys ciała (outline) i na potłuczone butelki (broken bottles), po czym wchodzimy do pubu. Rozmawiamy z barmankę, a do notatnika trafi zadanie: "Find Darius at the opium in Chalomndeley" oraz "Find Cornac at the Cholmondeley Water Treatment Station". Wchodzimy w mapę wybierając na niej Water Treatment Station.
 
 Lamplight_City_78.jpg
 
Water Treatment Station
 
Tu się rozglądamy po czym udajemy się do Morgan Bakery. 
 
 Lamplight_City_79.jpg
 
Morgan Bakery
 
Na miejscu rozmawiamy z właścicielką cukierni i siostrą zamordowanego, a do notatnika trafi zadanie: "Speak to Dr. Edwardrs about the murder" oraz "Investigate the Gripsholm Texidermy shop" i "Search Ronan's apartment for clues". Opuszczamy tę lokację i udajemy się tym razem na posterunek policji. 
 
Police Station
 
Udajemy się do doktora Edwardsa (drzwi z lewej) i rozmawiamy z nim, a do notatnika trafi wskazówka: " Post-mortem results". Opuszczamy to miejsce i na mapie wybieramy Ronan's apartment.
 
 Lamplight_City_80.jpg
 
Ronan's apartment
 
Oglądamy obrazy oraz książki na regale oraz maski, po czym jeszcze raz zerkamy na maskę z wyszczerzonymi zębami, a znajdziemy kluczyk (small gold key)
 
 Lamplight_City_81.jpg
 
Otwieramy nim biurko, zabierając z niego trzy listy: "Letter from Landlord 1, 2" i "Letter from Emily". Otwieramy prawą szufladę, znajdując kolejny list: "Letter from Jimbo". Klikamy na pamiętnik i czytamy go. Do notatnika trafi zadanie: "Find Jimbo at the Crimson Cat"
 
 Lamplight_City_82.jpg
 
Opuszczamy to miejsce i na mapie wybieramy Gripsholm Texidermy Shop. 
 
 Lamplight_City_83.jpg
 
Gripsholm Texidermy Shop
 
Rozmawiamy z Clerk'em. Dzięki rozmowie do notatnika trafi wskazówka: "Description of strange man". Udajemy się do mapy, na której tym razem wybieramy Opium Den. 
 
 Lamplight_City_84.jpg
 
Opium Den
 
Pukamy w drzwi, w rozmowie wybierając druga opcję dialogową, a zostaniemy wpuszczeni do środka. Rozmawiamy zatem z Dariusem. Do notatnika trafi zadanie: "Speak to Tom Puffin at St. Denis Cathedral" oraz wskazówka: "Darius testimony"
 
Lamplight_City_85.jpg
 
Udajemy się do mapy, na której wybieramy St. Denis Cathedral.
 
 Lamplight_City_86.jpg
 
St. Denis Cathedral
 
Rozmawiamy z Tomem, a następnie zdmuchujemy wszystkie świeczki i ponownie go zagadujemy i gdy odchodzi zaglądamy do skrzyni, w której znajdziemy list - "Letter to Ned"
 
 Lamplight_City_87.jpg
 
Znów zagadujemy Toma pytając go o Ned'a. Do notatnika trafi zadanie: "Speak to ned Bunkerage". Wchodzimy w mapę i udajemy się do The Crimson Cat.
 
 Lamplight_City_88.jpg
 
The Crimson Cat
 
Na miejsce rozmawiamy z Sailor, po czym ponownie wchodzimy w mapę wędrując do Ned's Residence.
 
 Lamplight_City_89.jpg
 
Ned's Residence
 
Rozmawiamy. Wybieramy ostatnia opcję dialogową. Zaglądamy na półkę (shelf), na której znajduje się list: "Letter from Priscilla". Teraz ponownie go zagadujemy wybierając zdanie: "I suspect therw night be something going on between him Proscilla"
 
 Lamplight_City_90.jpg
 
Udajemy się ponownie do mapy, wędrując do Puffin's Residence.
 
 Lamplight_City_91.jpg
 
Puffin's Residence
 
Przyglądamy się statuetce  i zadrapaniom na podłodze, po czym klikamy na ową statuetkę przesuwając ją i odkrywając schowek w podłodze, w a nim list oraz pudełko. Klikamy na nie, otwierając i odkrywając brak broni. 
 
 Lamplight_City_92.jpg
 
Wybieramy mapę i tym razem udajemy się do kanałów - Water Treatment Station.
 
Water Treatment Station
 
Rozmawiamy z Cornack'em, a do notatnika trafi wskazówka: "Cornac's testimony". Ponownie udajemy się do pubu - The Silent Raven.
 
The Silent Raven
 
Rozmawiamy z barmanką, a do notatnika trafi dokument: "Ned's letter". Wybieramy mapę i udajemy się do cukierni: Morgan Bakery.
 
Morgan Bakery
 
Rozmawiamy z Emily, po czym opuszczamy to miejsce i na mapie wybieramy posterunek policji: Police Station.
 
Police Station
 
Tu wędrujemy do doktora Edwardsa, z którym rozmawiamy, a do notatnika trafi wskazówka: "Effects of Opium". Opuszczamy jego pracownię i zanim wyjdziemy rozmawiamy z Upton. Odpowiadając na jej pytanie wybieramy:
 
- Tall and large;
- Red;
- A distinct scar on the left cheek
 
Do notatnika trafi zadanie: "Interrogate Harvey Presser at the Bow Street Gad". Na mapie wybieramy właśnie to miejsce.
 
Lamplight_City_93.jpg
 
Bow Street Gad
 
Rozmawiamy z więźniem Harvey'em Presserem, ale ta nie będzie zbyt owocna, więc wracamy na posterunek policji. 
 
Police Station
 
Ponownie rozmawiamy z Upton, a do notatnika trafi zadanie: "Investigate Harvey Presser's home". Opuszczamy posterunek i na mapie wybieramy Presser Residence.
 
 Lamplight_City_94.jpg
 
Presser Residence
 
Rozmawiamy z kobietą wybierając w rozmowie pierwszą odpowiedź: "I'd like to talk about you husband". Po rozmowie ponownie wracamy do więzienia - Bow Street Gad.
 
Bow Street Gad
 
Znów rozmawiamy z więźniem, opuszczamy więzienia, wybierając na mapie pub The Silent Raven.
 
The Silent Raven
 
Zaglądamy do kratki ściekowej (drain). Spoglądamy na wodą a także na nakrętki (bott) kratki ściekowej. Potrzebny nam ktoś, kto pomoże nam otworzyć kratę.
 
 Lamplight_City_95.jpg
 
Udajemy się więc klikając na mapę do Water Treatment Station.
 
Water Treatment Station
 
Rozmawiamy z Cornac'em prosząc go o usunięcia kraty, wybierając zdanie: "There's a vital piece of evidence at the bottom of the drain"
 
The Silent Raven
 
Gdy już krata zostanie otwarta, zanurzamy dłoń w wodzie odnajdując broń. Trafi do wskazówek w notatniku : "Pistol"
 
 Lamplight_City_96.jpg
 
Udajemy się ponownie na posterunek policji.
 
Police Station
 
Rozmawiamy z Upton, po czym przechodzimy do doktora Edwardsa, z którym rozmawiamy. Do notatnika trafi zadanie: "Return to Mrs. Morgan and accuse Jimbo" i "Return to Mrs. Morgan and accuse Tom Puffin" oraz podejrzani: "Tom Puffin" , "Jimbo" oraz "Bogroff". Udajemy się do cukierni: Morgan Bakery.
 
Morgan Bakery
 
Rozmawiamy z Emily, mówiąc jej o zakończeniu sprawy, wybierając jako sprawcę Toma Puffina
 
 Lamplight_City_97.jpg
 
Oglądamy scenkę, w której Tom jest aresztowany, po czym scenę, w której Miles ponownie trafi do pubu, gdzie rozmawia z Patrickiem.
 
Udajemy się do Adelaide, prosimy ją o zgodę na wejście, oraz mówimy jej, że chcemy wyznać jej prawdę: "I wanted to funaly tell you the truth", po czym wybieramy zdanie: "I've been hearing Bill's voice since the died".
 
Miles ponownie trafi do Upton, a my zakończymy kolejny rozdział gry i kolejną sprawę.
 
Sprawa piąta
 
Rozmawiamy z Upton na temat kolejnego morderstwa, a gdy umieści na pianinie zdjęcia z miejsca zbrodni, przyglądamy się im (police sketch). Szczególną uwagę zwracamy na powtarzające się na każdym zdjęciu kwiaty. 
 
Lamplight_City_98.jpg
 
Rozmawiamy z Upton na temat owych zdjęć, wybierając drugą opcję dialogową: "I belevie I've found a connecyion" i ponownie drugą: "The lowers at each scene". Rozmawiamy z nią dalej. 
 
Pojawi się szef, z którym również rozmawiamy, wybierając pierwszą opcję dialogową, po czym wychodzimy i udajemy się do Hause of Parliament.
 
Lamplight_City_99.jpg
 
Hause of Parliament
 
Spoglądamy na kalendarz, z którego wyrwano kartkę (torn page), na ciało i napis na podłodze - napisane krwią. Rozmawiamy z Dr. Edwardsem, a do notatnika trafi zadanie: "Find Justice Killer" oraz "Investigate Percival McDonaugh" i "Ude the pecil to revial what was written on the celedar's torn page". Pojawią się też wskazówki: "Blank paper" i dokumenty: "Police raport: Hannibal Kirkland", "Reggie Willinghan", "Ennis Bowditch" i "Burley Caure"
 
Lamplight_City_100.jpg
 
Ponownie przyglądamy się kalendarzowi, na którym używamy ołówka, poruszając nim miejsce w miejsce aż pojawi się napis: "Ruby 8pm T.Shackley 10pm." Używamy dalej ołówka, aż Bill wypowie kolejne zdanie i pojawi się napis "exit". Do notatnika trafi zadanie: "Find out the identuty of "Ruby". 
 
 Lamplight_City_101.jpg
 
Wychodzimy i udajemy się do McDonaugh Residence.
 
 Lamplight_City_102.jpg
 
McDonaugh Residence
 
Rozmawiamy z Mrs. McDonaugh, po czym wychodzimy i udajemy się na posterunek policji.
 
Police Station
 
Tam rozmawiamy z szefem, a do notatnika trafi zadanie: "Attend Linda Walker's trail". Ponownie wybieramy mapę, na której klikamy na New Bretagne Courthouse. Do notatnika trafi wskazówka: "Linda Walker's testimony". Wracamy na miejsce zbrodni i przyglądamy się biblioteczce, tej części z kryptografią. Udajemy się do Mc.Donaugh Residence.
 
 Lamplight_City_103.jpg
 
Mc.Donaugh Residence
 
Ponownie zagadujemy wdowę, po czym przyglądamy się kominkowi (fireplace).  Klikamy "Heat up blank paper". Używamy kartki na ogniu, otrzymując możliwość przeczytania listu, który trafi do dokumentów: "Percival McDonaugh's letter"
 
Lamplight_City_104.jpg 
 
Do notatnika trafi wskazówka: "Mrs. McDonaugh's testimony". Wychodzimy i wyjątkowo wchodzimy w notatnika i po kolei oglądamy wszystkie dokumenty. W ten sposób na mapie pojawią się nowe lokacje. Na początek udajemy się do Thorebum Irounworks. 
 
 Lamplight_City_105.jpg
 
Thorebum Irounworks
 
Rozmawiamy z Foremanem. Do notatnika trafi zadanie: "Find out who sabotaged the iron milk at Thorebum Ironworks". Opuszczamy to miejsce i udajemy się do Bridge Construction Worker.
 
Bridge Construction Worker
 
Do notatnika trafi zadanie: "Speak to the serving girl at the Rouen Coffee House" i "Investigate the Gascogne docks for infornation on Ennis Bowditch". Udajemy się do Rouen Coffee House.
 
Rouen Coffee House
 
Rozmawiamy z barmanką. Do notatnika trafi zadanie: "Investigate the Gascogne Dock for information on Ennis Bowdlits" i "Locate Ruby". Wybieramy mapę i tym razem udajemy się do Central Lamp Depot. 
 
 Lamplight_City_106.jpg
 
Central Lamp Depot
 
Tu jesteśmy świadkami eksperymentu. Rozmawiamy z Engineerem. Do notatnika trafi zadanie: "Investigate Burley cause's apartment" i list: "Letter from the Rediites"
 
 Lamplight_City_107.jpg
 
Opuszczamy to miejsce i udajemy się na Burley Cause's Apartment.
 
 Lamplight_City_108.jpg
 
Burley Cause's Apartment
 
Pukamy w drzwi z numerem 2A, ale nikt nie odpowiada, więc pukamy w drzwi 2B i rozmawiamy z kobietą. Do notatnika trafi zadanie: "Get Kurt Williams back home". Wędrujemy do The Silent Raven.
 
The Silent Raven
 
Wchodzimy do środka i rozmawiamy z Kurtme Williansonem, wybierając trzy razy pierwsze odpowiedzi, a potem drugą czyli: "I communicated honestly and openly eith her". Zanim wyjdziemy rozmawiamy jeszcze z barmanką, po czym wracamy do Burley Cause's Apartment.
 
Burley Cause's Apartment
 
Pukamy w drzwi z numerem 2B, a teraz będziemy mogli porozmawiać z kobietą. Do notatnika trafi wskazówka: "Mrs. Williamson's testimony". Ponownie wędrujemy do Coulson Cab Depot.
 
Coulson Cab Depot
 
Rozmawiamy z Hermanem, opuszczamy to miejsce i udajemy się do Gascogue Docks. 
 
 Lamplight_City_109.jpg
 
Gascogue Docks
 
Tu rozmawiamy z Trevorem Hastingsem, po czym pukamy w drzwi z prawej i rozmawiamy z mężczyzną, który pojawił się w oknie. 
 
 Lamplight_City_110.jpg
 
Udajemy się teraz na posterunek policji - Police Station.
 
Police Station
 
Tu rozmawiamy z szefem, a otrzymamy list: "Redolite Activusle 1840-1844"
 
 Lamplight_City_111.jpg
 
Wędrujemy z nim do domu Upton.
 
Upton's Apartment
 
Miles powiesi listę na drzwiach, po czym ponownie się jej przyglądamy. Klikamy na wszystkie nazwiska po kolei:
 
- Sullivan;
- McKess;
- Wilson;
- Fegusson;
- Donaldson.
 
Ponownie wchodzimy w mapę, na której wybieramy lokację ze znakiem zapytania - Peyton Fergusson Residence.
 
Peyton Fergusson Residence
 
Lamplight_City_112.jpg
 
Następnie po raz kolejny udajemy się do Thorebum Ironworks.
 
Thorebum Ironworks
 
Rozmawiamy z Sanfordem Mims'em, który gdy znaleźliśmy sabotażystę zdradzi nam nieco więcej w rozmowie. Będziemy mogli także przejść do szatni, w prawo. Robimy to zatem. Czytamy notatki wiszące na ścianie. Zapamiętujemy na kartce przekreślone linie, które oznaczają cyfrę (ta także jest losowa). Próbujemy otworzyć szafkę Kirklanda - Kirkland's Cabinet. Niestety nie znamy odpowiedniego szyfru. Przyglądamy się jeszcze obrazowi, na którym znajduje się cyfra. Zapamiętujemy ją (jest ona inna dla każdej gry). Wracamy zatem na górę, do Mims'a. 
 
 Lamplight_City_113.jpg
 
Wracamy na górę do Mins'a i zagadujemy go, otrzymamy karteczkę. Jest to podpowiedź do kodu do szafki. Zanim wyjdziemy zerkamy jeszcze na tablicę z prawej, na której znajdziemy trzecią cyfrę. Zapamiętujemy ją (jest losowa). 
 
 Lamplight_City_114.jpg
 
Ponownie przyglądamy się wszystkim cyfrom i podpowiedzi na kartce i zgodnie z nią mamy:
 
1. The Shipwreck - 1
2. The Red & White - napis na ścianie - 8
3. The Sign - kreski na kartce - 8
W ten sposób mamy kod do szafki czyli 188 (zadanie losowe).
 
Wpisujemy go do szafki, a ta się otworzy. Wewnątrz Miles znajdzie karteczkę: "Gilded Lily Advertisement". Trafi ona do wskazówek. 
 
 Lamplight_City_115.jpg
 
Udajemy się ponownie do mapy, na której wybieramy The Gilded Lily.
 
 Lamplight_City_116.jpg
 
The Gilded Lily
 
Na miejscu rozmawiamy z Madam, po czym wchodzimy w drzwi z prawej (door), gdzie rozmawiamy z Ruby. Do notanika trafi wskazówka: "Ruby's testomony". Spoglądamy na obraz (painting) oraz na półkę (shrine). Zerkamy na kwiaty, a potem na wisiorek. Otwieramy go i wyciągamy zrulowany liścik (rolled up paper). Znajdziemy na nim cyfry:
 
3-1-3-2-2-1-3
 
 Lamplight_City_117.jpg
 
Rozmawiamy po raz kolejny z Ruby, po czym wychodzimy i po raz kolejny raz zagadujemy do Serefiny. Do notatnika trafi wskazówka: "Learm about Lily Peterson's murder". Wracamy do Ruby i znów z nią rozmawiamy, a wydostanie dla nas pudełko z szafki (box). Przyglądamy się mu, zaglądając do środka i znajdując kopertę (envelope). Klikamy by ją wyciągnąć. Do notatnika trafi list: "Letter from Detective Barnett".
 
 Lamplight_City_118.jpg
 
Przyglądamy się teraz owemu pudełku zauważając przyciski. Naciskamy je w kolejności zgodnie z podpowiedzią na karteczce czyli licząc od lewej:
 
3, 1, 3, 2, 2, 1, 3
 
Znajdziemy dwa listy: "Bloody Letter 1" i "Bloody letter page 2"
 
 Lamplight_City_119.jpg
 
Zagadujemy do Ruby po raz kolejny, po czym przechodzimy do Serafiny i z nią również rozmawiamy. Wybieramy mapę, na której klikamy posterunek policji.
 
Police Station
 
Rozmawiamy z szefem, wybierając:
 
- 1828
- Lester Barnett
- Strangu Laton
 
Otrzymamy akta. Do notatnika trafi dokument: "Collins police report page 1 i page 2". Pojawi się także nowe zadanie: "Verify it a Samuel Collins works at the docks"
 
 Lamplight_City_120.jpg
 
Udajemy się do mapy, na której wybieramy Gascogne Docks.
 
Gascogne Docks
 
Pukamy w drzwi ponownie i znów rozmawiamy z mężczyzną, wybierając trzecia opcję dialogową: "I think the stole from one of your customer's" . Do notatnika trafi zadanie: "Apprehend Samuel Collins at his home" oraz podejrzany: "Samuel Collins". Wchodzimy w mapę i udajemy się do Samuel Collin's Residence.
 
 Lamplight_City_121.jpg
 
Samuel Collin's Residence
 
Rozmawiając wybieramy następujące zdania:
 
- "Yes, that's right. You're under areest";
- "Why do you say that?";
- "I undestand why you killed them, but that doesn't make it right".
 
Miles zostanie zaatakowany, ale pojawi się szef, który zabije napastnika. Bill zamilknie. 
 
 Lamplight_City_122.jpg
 
Two weeks letter
 
Grę zakończymy na cmentarzu, na którym Miles ostatecznie pożegna się ze swoim przyjacielem.
 
Animacja
 

Koniec. 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners