Goffuku Island, Muffington Island oraz Kalaua - Leisure Suit Larry - Wet Dreams Dry Twice - poradnik, solucja

lubiegrac poradniki Leisure Suit Larry - Wet Dreams Dry Twice - poradnik, solucja Goffuku Island, Muffington Island oraz Kalaua - Leisure Suit Larry - Wet Dreams Dry Twice - poradnik, solucja



autor:agusia16

Goffuku Island - Jaskina Kosmicznego Oświecenia

 Spoglądamy na otwory, umieszczając w nich ostatnim fragment klucza. Drzwi się otworzą.

 Larry_184_dodadkowe.jpg

Gra zaś przeniesie się na moment do Nari, która wkrótce powstrzyma działania Wanga. Po czym znów przeniesiemy sie do Larrego, który nie zamierza wejść do jaskini Kosmicznego Oświecenia bez Faith.

Używamy zatem mapy i udajemy się znów do Muffington Island

Muffington Island

Udajemy się do centrum wioski, a potem wchodzimy do chaty królowej. Nakłaniamy ja, by przeszła z nami do jaskini. Musimy być dość wytrwali, by Faith zgodziła się pójść z nami. W końcu to zrobi. 

Goffuku sland - Jaskinia Kosmicznego Oświecenia 

 Tu dotykamy elementu sterującego, próbując namówić Faith do jego użycia.
 
Larry_172.jpg
 
Okaże się, że Faith wszystko pamięta. Opowiadamy jej o sobie. Pi zacznie się źle czuć, a chwilę potem pojawi się agentka Yanmei, Faith zostanie porwana, a Larry wrzucony do wulkanu. Na szczęście nie wpadnie do lawy. 

Kalau'a wulkan

Okaże się, że jesteśmy w tajnej bazie KGB.
 
Rozglądamy się zatem. Zabieramy śrubokręt, taśmę klejącą, metalową rurkę, baterię oraz próbówkę. Z szuflady zabieramy kabel. Zerkamy do zabytkowego komputera.
 
Larry_173.jpg 
 
Klikamy na "układ sterowanie systemem", a następnie wybieramy windę, która ma teraz zasilanie. Wracamy w tył i tym razem wybieramy dziennik, w którym czytamy wszystkie wpisy (jest to ważne dla dalszej rozgrywki, opcji dialogowej).
 
Dowiadujemy się miedzy innymi o stażyście. A ponieważ przejście zablokowane jest wodospadem, musimy się jakoś go pozbyć.
 
Podchodzimy do helikoptera i klikamy na silnik.
 
Larry_174.jpg 
 
Larry zauważy informacje dotycząc danych technicznych, a Pi je przeskanuje.
 
Podchodzimy do windy towarowej. Naciskamy przycisk, otwierając windę. Zabieramy wiadro, które stawiamy przy pomarańczowym zbiorniku, pod kranikiem. Ponownie używamy komputera wybierając "układ sterowanie systemem", a następnie "zbiornik na ścieki". Wychodzimy z komputera, zabieramy wiadro, w którym są ścieki i umieszczamy je na obiekcie zwanym dziwna maszyna.
 
Larry_175.jpg 
 
Znów podchodzimy do komputera, wybieramy tym razem "broń" i "źródła promieniowania". Wychodzimy z komputera, po czym zabieramy wiadro. Do ekwipunku trafi radioaktywny płyn. Teraz zerkamy na satelitę i na jego właz. Odkręcamy śrubki za pomocą śrubokrętu i zabieramy miedziane druty.
 
Larry_176.jpg 
 
Łączymy próbówkę z metalową rurą. Otrzymamy metalową rurę z luźną próbówką, którą następnie łączymy z taśmą klejącą. Otrzymamy metalową rurę z przymocowaną próbówką. Umieszczamy ją na strumieniu lawy otrzymując butelkę.
 
Larry_177.jpg 
 
Wchodzimy więc w aplikację tworzenia "młotek i piła", by stworzyć silnik jądrowy.
 
Larry_178.jpg 
 
Umieszczamy od góry:
 
- butelkę;
- druty miedziane;
- kable;
- baterię;
- taśmę klejącą
- radioaktywny płyn (wiadro)
 
Larry_179.jpg 
 
Naciskamy przycisk "Go", by stworzyć potrzebną nam rzecz - silnik jądrowy. Umieszczamy go w silniku, ale okaże się, że Larry nie naprawi helikoptera bez pomocy.
 
Larry_180.jpg 
 
Używamy więc rurki głosowej, by połączyć się głosowo z Doktorem Nono.
 
Larry_181.jpg 
 
Mówimy mu, że jesteśmy stażystą Vladimirem (dziennik). Pytamy go czy umie zbudować reaktor jądrowy, prosimy o pomoc, a on obieca umieścić go w windzie.
 
Zabieramy zatem silnik jądrowy? i umieszczamy go w windzie. Odsyłamy windę do Doktora Nono.
 
Larry skontaktuje się z Doktorem i po chwili ten zacznie zajmować się naprawą tego co zepsuł Larry.
 
Podchodzimy do windy, przywołujemy ją i zabieramy silnik jądrowy. Umieszczamy go w silniku helikoptera.
 
Larry_182.jpg 
 
Klikamy na wodospad, by Larry zaklaskał i pozbył się wody.
 
Larry_183.jpg 
 
Pora lecieć, ale czy na pewno umiemy sterować helikopterem KGB? Pi nauczy się sterować helikopterem i Larry odleci. W tym miejscu możemy zabawi się w mini grę zręcznościową, sterować helikopterem. Możemy ją także pominąć. Gra przeniesie się do siedziby Prune, gdzie Yanmei wprowadza Faith, jest i Wang oraz Nari, algorytmu jednak nie ma. Pojawia się Larry, który wpada helikoptrem do środka, pozbawiając życia Yanmei. 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners