Pikselowa rzeczywistość (symulacja), dzień czwarty - Leisure Suit Larry - Wet Dreams Dry Twice - poradnik, solucja

lubiegrac poradniki Leisure Suit Larry - Wet Dreams Dry Twice - poradnik, solucja Pikselowa rzeczywistość (symulacja), dzień czwarty - Leisure Suit Larry - Wet Dreams Dry Twice - poradnik, solucja



autor:agusia16

Pikselowa rzeczywistość (symulacja) dzień czwarty

Tym razem od razu schodzimy na dół, do salonu. Rozmawiamy z Piper. Klikamy na telewizor, wybierając VD1, zostawiamy włączony telewizor. Będzie grał na tyle głośno, na ile nam potrzeba.
 
Larry_235.jpg 
 
Zabieramy ulotkę reklamową i używamy jej na telefonie, by zgłosić czyszczenie basenu. Powtarzamy czynności, czyli z lodówki zabieramy karmę dla psa, a z ogrodu patyk, kość dla psa i młotek. Wracamy do salonu i karmimy psa, czyli wsypujemy mu karmę i dorzucamy kość do miski. Udajemy się do ogrodu, wracamy i jest południe. A skoro teraz telewizja będzie głośno, to Piper bedzie z Brutusem, psem na spacerze.
 
Larry_236.jpg
 
Wracamy do grodu, klikamy na pompę, wracamy do salonu i znów do ogrodu. Teraz wody w basenie nie będzie. Schodzimy do basenu. Blokujemy wentylator za pomocą patyka, by spalić kartę graficzną (wentylator się zatrzyma). Wracamy na górę. Wchodzimy do salonu, a potem do piwnicy (drzwi już będą). Zabieramy nożyce leżące na oponie oraz zapalniczkę.
 
Larry_237.jpg 
 
Klikamy na drewniany panel. Otwieramy go. Zabieramy Magic Marker TM i dajemy go Faith, czyli klikamy na górę, na okno. Niestety Faith nie może go użyć, więc rzucamy go przez okno.
 
Larry_238.jpg 
 
Wracamy do salonu.
 
Piper jest już, właśnie wróciła z Brutusem.
 
Wychodzimy do ogrodu. Zabieramy Magc Marker TM. Rzucamy go na balkon.
 
Larry_239.jpg 
 
Wchodzimy do salonu i do sypialni. Za pomocą nożyczek przecinamy huśtawkę erotyczną. Otwieramy szafę i za pomocą zapaliczki podpalamy strój niewolnika, który rozsypie się w proch.
 
Larry_240.jpg 
 
Schodzimy do salonu, po czym go ogrodu, wracamy do salonu.
 
Będzie noc, więc Piper zawoła Larry'ego do sypialni. Ale tym razem do seksu nie dochodzi. Piper zaśnie, więc musimy działać cicho.
 
Wychodzimy na balkon, zabieramy Magic Marker i wracamy do sypialni.
 
Larry_241.jpg 
 
Schodzimy do salonu.
 
Larry odezwie się do Faith, symulacja zostanie przerwana. Pojawi się Pi, która już nie może resetować systemu.
 
Rozmawiamy z nią.
 
Niestety SI czyli ona muszą być zniszczone, z czum Larry pogodzić się nie może. Larry, gdy Pi zniknie, przeniesie się do rzeczywistości.

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners