Pikselowa rzeczywistość (symulacja), dzień pierwszy - Leisure Suit Larry - Wet Dreams Dry Twice - poradnik, solucja

lubiegrac poradniki Leisure Suit Larry - Wet Dreams Dry Twice - poradnik, solucja Pikselowa rzeczywistość (symulacja), dzień pierwszy - Leisure Suit Larry - Wet Dreams Dry Twice - poradnik, solucja



autor:agusia16

Pikselowa rzeczywistość (symulacja) dzień pierwszy

Jedna uwaga. W symulacji, do której wejdziecie, w której będziecie przebywać przez cztery dni, pewne działania i pewne czynności należy robić po kolei i w odpowiednim czasie. Jeśli bowiem nie zabierzecie jednego z przedmiotów, wrócicie do jakiegoś pomieszczenia, które zmienia czas w grze, będziecie musieli dany dzień powtarzać. Tu wszystko odbywa się w sposób bardzo liniowy i czas i kolejność, jest ważna. 
 
Znaleźliśmy się w nieco innej rzeczywistości, w retro przygodówce, w której czas biegnie nieco inaczej, a Pi spełnia życzenia Larry;ego, tak ja tego sobie życzył podczas ich rozmów w Kalau'a. To symulacja, z której musimy się wydostać.
 
Zabieramy świnkę skarbonkę. Wchodzimy do salonu.
 
Larry_215.jpg 
 
Tu na Larry'ego czeka Pi - Piper. Przygotowuje dla niego śniadanie oraz kawę. To co szykuje Piper zależne jest od naszych wcześniejszych wyborów, od rozmów. 
 
Rozmawiamy z nią na temat uszczęśliwiania. Po rozmowie zaglądamy do lodówki. Zabieramy karmę dla psa. Zamykamy lodówkę.
 
Larry_216.jpg 
 
Wychodzimy do ogrodu. Zabieramy młotek, patyk oraz kość psa leżącą w budzie. Wracamy do salonu.
 
Larry_217.jpg 
 
Tym razem wędrujemy do piwnicy. Bierzemy zapalniczkę.
 
Larry_218.jpg 
 
Wracamy do salonu.
 
Piper zabierze nas na masaż, po czym rozluźniony Larry obudzi się wieczorem. Pies wyprowadzony, a ukochane szykuje coś pysznego (dania zależne od naszego wyboru wcześniejszego, podczas wcześniejszej rozgrywki).
 
Rozmawiamy z nią, godzimy na jedzenie (lub nie), a następnie Piper zaprasza do stołu.
 
Po jedzeniu możemy nieco odsapnąć, ale czeka już na nas kolejna niespodzianka, tym razem Piper czeka w sypialni.
 
Wsypujemy karmę dla psa do miski - naczynie. Larry stwierdzi, że to za mało, więc dorzucamy kość.
 
Larry_219.jpg 
 
Rozbijamy skarbonkę za pomocą młotka otrzymując kupon na pizzę. Zabieramy ulotkę reklamową - broszura czyścicieli basenów, zawierająca numer telefonu firmy sprzątającej baseny. Używamy ją na telefonie.
 
Larry potwierdzi jutrzejsze czyszczenie basenu. Do domu dostarczona zostanie pompka.
 
Larry_220.jpg
 
Włączamy telewizor, wybierając kanał - zakupy do domu. Zostawiamy włączony telewizor.
 
Larry_221.jpg 
 
Wychodzimy do ogrodu. Widzimy, że jest już ciemno. Wracamy, idziemy do sypialni, rozglądamy się, wychodzimy na balkon. Wracamy na dół.
 
Piper wezwie Larry'ego do sypialni.
 
Idziemy tam, by zobaczyć, że czeka już z niespodziankami.
 
Zmęczony Larry zasypia. Budzi go wołanie. Schodzi zatem do salonu, gdzie słyszy pukanie do drzwi. To Faith, która twierdzi, że Pi żyje i próbuje go zatrzymać w symulacji, w jakiej się teraz znajduje. Żeby się z niej wydostać, Larry musi znaleźć Magic Marker, magiczny marker znajdujący się w piwnicy.
 
Larry_222.jpg 
 
Faith zniknie, bo pojawi się Pi, która usłyszy za dużo i cofnie czas.

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners