Wyspa Kalau - Leisure Suit Larry - Wet Dreams Dry Twice - poradnik, solucja

lubiegrac poradniki Leisure Suit Larry - Wet Dreams Dry Twice - poradnik, solucja Wyspa Kalau - Leisure Suit Larry - Wet Dreams Dry Twice - poradnik, solucja



autor:agusia16

Wyspa Kalau’a

 
Na początek, po smutnej rozmowie z Pi Faith, gdy ta umiera, przechodząc na wieczne offline, Larry postanawia ją pochować. 
 
Ruszamy do przodu. Podnosimy figi (Faith?), po czym chwytamy za pnącze i przy jego pomocy przedostajemy się na drugą stronę. Przyglądamy się kolumnie. Klikamy na nią, a Larry ją wyczyści i odkryje znajdującą się na niej literę G. Udajemy się do dżungli.
 
Larry_18.jpg
 
Larry zrobi to niechętnie, i myśląc już, że tu umrze, dotrze przed hotel, kiedyś miejsce ulubione przez radzieckich dygnitarzy.
 
Zaglądamy do kosza na śmieci. Larry podniesie wieko. Zabieramy folię aluminiową. W studni zauważamy coś błyszczącego (ikona lupy). Zerkamy na zamknięte drzwi.
 
 Larry_19.jpg
 
Wchodzimy do hotelu, do lobby. Larry podejdzie do pracownika hotelu, który zachowuje się nieco dziwacznie. Rozmawiamy z nim.
 
Dowiemy się, że hotel był kiedyś siedzibą bogaczy ze Związku Radzieckiego, ale w latach 90-tych kupiła go Bobbi Marley. Do jej biura można udać się windą. Dowiemy się także, że śliczna blondynka, zapewne Faith była tu kilka tygodniu temu. Coś na ten temat może wiedzieć właścicielka hotelu.
 
Udajemy się zatem do windy, czyli w lewo. Po wciśnięciu przyciska, wybieramy biuro Bobbi i gdy już dopuści nas do głosu, rozmawiamy z nią.
 
 Larry_20.jpg
 
Larry zostanie uwięziony na wyspie za rozbicie tratwy. Dowie się jednak, że Faith tu była, a Bobbi umieściła ją w jednym z pokoi. Będzie mógł spędzić upojne chwile z Bobbi.
 
Wychodzimy z biura.
 
Cały czas obserwujemy, że tropem Larry'ego, a właściwie Faith podąża agentka Yanmej.
 
Zabieramy broszurę informacyjną. Czytamy ją.
 
Dowiadujemy się, że gdzieś na wyspie rośnie grzyb, który bardzo spowalnia tętno. Przeczytamy także, że prawie wszystkie orchidee na wyspie są trujące, oprócz jednej o niebieskich kwiatach i spiczastych liściach.
 
Rozmawiamy z Lewisem.
 
Wspomni coś o klimatyzacji, którą nikt nie umie naprawić.
 
Przyglądamy się tabliczce, na której widnieją informacje o założycielu archipelagu i Jaskini Kosmicznego Oświecenia. Ponownie rozmawiamy z Kipem na każdy temat, także na temat Faith, którą mu opisujemy zgodnie z wyglądem, czyli: piękna, szczupła i wysoka o niebieskich oczach, krótkich blond włosach, w obcisłej filetowej sukience.
 
Dowiemy się także, że o ojcach założycielach coś więcej powie nam Bobbi.
 
Larry_21.jpg
 
Udajemy się zatem do niej, po czym oczywiście z  nią rozmawiamy.
 
Kobieta powie nam o Galaktycznym Festiwalu, który organizował BJ, sprowadził blogerów, a jedna z nich została, nią Larry ma się zająć. Odpadkami znalezionymi w wodzie zajmuje się Emma.
 
Pytamy czy możemy wejść do pokoju Faith. 
 
Dowiemy się, że mamy zapytać Kipa w recepcji. Pytamy o legendę o zajęciu wyspy. Sięgamy po leki na kaca - pigułki nasenne, zabieramy także węża oraz kondom o smaku pomarańczy.
 
 Larry_22.jpg
 
Opuszczamy biuro Bobbi i udajemy się do lobby. Podchodzimy do Kipa, pytając go o pokój Faith. Poda numer - 404, więc wracamy do windy. Udajemy się do pokoju Faith. Zabieramy kartę złotego członka i ćwierćdolarówkę oraz ulotkę festiwalu, którą czytamy.
 
Larry_23.jpg 
 
Opuszczamy pokój Faith i udajemy się na taras obserwacyjny. Rozmawiamy z Pipem. Wrzucamy do automatu ćwierćdolarówkę, ale maszyna zje naszą monetę. Ciągniemy zatem za rączkę zwrotu monet. Larry zyska nowa monetę - dwie ćwierćdolarówki. Zabieramy nasiona i wracamy do lobby.
 
Larry_24.jpg 
 
Przechodzimy na tyły (bufet). Zabieramy kubek i niebieską farbę oraz widelec. Do dzbanka do kawy wrzucamy tabletki nasenne. Do pojemnika ze śluzem, czyli jedzenia wsypujemy mieszane nasiona, a zrobimy bar sałatkowy. Stawiamy pod dziobkiem sokowirówki kubek. Do sokowirówki wrzucamy węża, po czym zabieramy kubek z sokiem. Bierzemy kolejny kubek.
 
Larry_25.jpg 
 
Zaglądamy do panelu elektrycznego. Znajdziemy tu kabelki i dźwignię oraz panel odpowiadające określonym urządzeniem w hotelu.
 
Larry_26.jpg 
 
Na początek umieszczamy widelec w dźwigni, w miejscu, w którym jej brakuje. Zepsuty kabel łączymy folią aluminiową.
 
Larry_27.jpg 
 
Pora poprzestawiać dźwignię, by uruchomić odpowiednie urządzenia. Zaczniemy od góry.
 
- przesłona (obraz z palmą) - górna dźwignia na dół - czerwony guzik, dolna dźwignia do góry - zielony przycisk. Górny zaczep w górę, do żółtego kabelka, dolny zaczep do góry, do jasnożółtego kabelka, przycisk - strzałka do góry. Naciskamy czerwony przycisk z lewej. Z W ten sposób do góry podniesie się przesłona odsłaniając wyciek ropy.
 
Larry_28.jpg 
 
-  klimatyzacja - górny zaczep w dół, do granatowego kabelka, dźwignia do góry (zielone światełko), środkowy zaczep w górę, do fioletowego kabelka, dolny zaczep w górę, dźwignia do dół (czerwone światełko), termostat maksymalnie w prawo (na czerwony kolor), dolny zaczep w dół, do zielonego kabelka. W ten sposób w lobby klimatyzacja zacznie grzać i zrobi się gorąco. Kiedy teraz tam pójdziemy Lewis będzie chłodził się wentylatorem, dużym wentylatorem. Wracamy do zadania.
 
Larry_29.jpg
 
- ponownie klimatyzacja - nie zmieniamy nic, tylko przestawiamy termostat tak, by strzałka znajdywała się maksymalnie z lewej strony, na niebieskim polu. W ten sposób włączymy chłodzenie w klimatyzacji. Gdy teraz przejdziemy do lobby, duży wentylator nie będzie już pracował. Wracamy do zadania.
 
Larry_30.jpg 
 
- grill - drugi zaczep w trzecim rzędzie w górę, do błękitnego kabelka, trzecia dźwignia w górę (niebieskie światełko), drugi środkowy zaczep w dół, do czerwonego kabelka, dźwignia druga w górę (zielone światełko). Nakładki obrazujące urządzenie, w tym wypadku grill, muszą być nałożone. Termostat maksymalnie w prawo, na czerwony kolor. Naciskamy czerwony przycisk i widzimy po chwili jak świnka zostaje przypiekana. 
 
Larry_31.jpg 
 
- wiatrak - pierwszy przełącznik z lewej w dół, do granatowego kabelka, dźwignia w dół (czerwone światełko), środkowy dolny przełącznik w dół, do różowego kabelka, regulator prędkości wentylatora - dolny przycisk. Górny przełącznik w górę, pierwsza dźwignia w górę (czerwone światełko), środkowy góry przełącznik, do niebieskiego kabelka. Zobaczymy jak wentylator zacznie szybko się kręcić;
 
Larry_32.jpg 
 
- ponownie grill - teraz zamieniamy miejscami tabliczki, umieszczając tę z grillem na dole. Regulator prędkości wentylatora musi być ustawiony na dolny poziom. Naciskamy czerwony przycisk, nic już nie zmieniając. Tym razem zobaczymy jak świnka wypadnie z grilla. Kończymy to zadanie.
 
Larry_33.jpg 
 
Wracamy do lobby i zabieramy duży wentylator.
 
Larry_34.jpg
 
Wychodzimy na zewnątrz, poza hotel. Wędrujemy w prawo, do dżungli. Dotrzemy do toalet. Klikamy na pierwszą toaletę, tę z lewej. Jest zajęta. Rozmawiamy z mężczyzną, który tam siedzi. Przy okazji próbujemy także otworzyć drzwi kolejnej toalety, ale są zamknięte. Gawędzimy z zamkniętym w kibelku mężczyzną.
 
Siedzi tam bo boi się wyjść, ma jakiś problem z ptakami, jeden nie pozwala mu opuścić toalety.
 
Larry_35.jpg 
 
Wracamy do hotelu i udajemy się na basen. Zabieramy lubieżną gumowa kaczuszkę, a ze słoika na napiwki ćwierćdolarówkę (jest to możliwe tylko wtedy gdy wrzucimy tabletki nasenne do kawy w bufecie). Zerkamy na brudną wodę w basenie, po czym rozmawiamy z Becky.
 
Larry_36.jpg 
 
Jest blogerką podróżniczką, czyli tą o której wspominała Bobbi. Dowiemy się od niej, że da hotelowi dodatkowe gwiazdki gdy basen będzie czysty, woda błękitna i będzie ładnie pachnieć, kolejna wpadnie gdy dostanie drinka nadającego się do selfie oraz gdy bufet hotelowy będzie całkowicie wegański, ale to już mamy, więc Becky przyznała gwiazdkę na Gulpie.
 
Przechodzimy w prawo, gdzie nad wodą siedzi Shauni. Rozmawiamy z nią.
 
Dziewczyna przybyła tu w pogoni za legendą o Jaskini Kosmicznego Oświecenia.
 
Dostaniemy od niej świetlika, jarzeniówkę (jak zwał tak zwał, święcący przedmiot w żółtym jaskrawym kolorze). 
 
Larry_37.jpg 
 
Przechodzimy w stronę hotelu. Nabieramy wody ze studni, do kubka. Przechodzimy w lewo.
 
Larry_38.jpg
 
Tam Larry znajdzie swoją tratwę, która ma być poddana recelingowi. Rozmawiamy z Emmą. Próbujemy zgłosić jej naruszenie, rozlanie ropy, ale kobieta się tym nie zajmie, bo stwierdzi, że ptaki omijają zanieczyszczone ropą miejsca. Zabieramy pierścienie po sześciopaku. Łączymy go z lubieżną gumową kaczką, otrzymując dziwną budowlę
 
Larry_39.jpg 
 
Przechodzimy do toalety. Wieszamy dziwną budowlę na ścieku i odchodzimy nieco dalej. Kogut po chwili ją zauważy, po czym wpadnie wprost na dziwną budowlę, zaczepiając się na niej. Zabieramy koguta.
 
Larry_40.jpg 
 
Wracamy do lobby, do hotelu, po czym do bufetu. Wkładamy koguta do ścieku i wracamy do Emmy.
 
Larry_41.jpg 
 
Mówimy jej, że chcemy zgłosić poważne zanieczyszczenie. Mówimy także, że przy hotelu biedny ptaszek wpadł w kałużę ropy. Emma natychmiast opuści do miejsce i pobiegnie do ptaka. Larry zostanie sam.
 
Naciskamy przełącznik w dół, by opuścić na wodę naszą tratwę. Na razie jednak nie możemy odpłynąć. Umieszczamy za to duży wentylator jak napęd do naszej tratwy. Zabieramy magnes i opuszczamy to miejsce.
 
Larry_42.jpg 
 
Pojawi się agentka Yanmei.
 
Za pomocą magnesu wyciągamy coś co znajduje się w studni. Larry zdobędzie kolejną ćwierćdolarówkę - cztery ćwierćdolarówki.
 
Larry_43.jpg
 
Wracamy do lobby, pytamy Kipa o klucz do toalety.
 
Twierdzi, że zgubił go gdzieś na plaży.
 
Wychodzimy na zewnątrz. Teraz pod hotelem stać będzie Yanmei. Wracamy na basen, gdzie rozmawiamy z barmanem.
 
Wspomina o swoim najlepszym drinku, Triki Twister, którego nie może przygotować, bo brak mu składników, ale da Larry'emu przepis. Pi wrzuci go do aplikacji (ta z młotkiem i piłą).
 
Wracamy do bufetu i zabieramy jeszcze jeden kubek.  Zagadujemy Emmę po raz kolejny, tym razem pytając ją czy sprawdzała plażę wykrywaczem do metali i czy znalazła klucz. Da nam klucz do toalety. Udajemy się zatem w stronę toalet i za pomocą klucza do toalety otwieramy zamkniętą toaletę z prawej strony. Zabieramy choinki zapachowe. Używamy pustego kubka na toalecie, a Larry nasiusia do niego. Do ekwipunku trafi płyn o koloru moczu (żółtym).
 
Larry_44.jpg 
 
Podchodzimy do oczyszczalni ścieków, do której wlewamy niebieską farbę i wrzucamy choinki zapachowe. Woda zmieni kolor i będzie mieć lepszy zapach.
 
Larry_45.jpg 
 
Wracamy do hotelu udajemy się do windy i jedziemy do pokoju Faith. Otwieramy minibarek i umieszczamy w nim kubek z wodą. Zamykamy barek, po czym otwieramy i zabieramy kubek z lodem.
 
Larry_46.jpg 
 
Teraz możemy zrobić drinka. W tym celu wybieramy aplikację z młotkiem i piłą, klikamy na obrazek drinka i umieszczamy od góry:
 
- prezerwatywę o smaku pomarańczy;
- kubek z lodem;
- żółtą wodę (siuśki Larry'ego)
- zieloną wodę (sok z węża);
- święcący na zielono patyk, jarzeniówkę (Larry dostał go od Shuni);
- wódkę
 
Na koniec klikamy na przycisk "Go", a Larry zrobi drinka - Tiki Twister.
 
Larry_47.jpg 
 
Udajemy się na basen, tym razem woda w basenie jest już krystaliczna. Rozmawiamy z nią.
 
Mówimy o czystej wodzie w basenie, a także o tym, że mamy dla niej drinka. Wszystkie dodatkowe gwiazdki na Gulpie już są, więc ruszamy do Bobbi.
 
Mówimy jej o hotelowych gwiazdkach na Gulpie, dowiadujemy się, że nasz dług został spłacony. W międzyczasie ponownie zobaczymy scenkę z agentka Yanmei.
 
Pozostaje nam tylko poszukać jakiś tropów dotyczących Faith. Udajemy się zatem na taras obserwacyjny. Wrzucamy do teleskopu cztery ćwierćdolarówki, czyli dolara i teraz możemy dokładniej obejrzeć okolicę, dzięki teleskopowi. Zerkamy zatem klikając na teleskop:
 
- lewa strona - góra z krzyżem i posągami - Gofuku Island
- góra przed nami - Muffington Island;
 
Larry_48.jpg
 
- prawa strona na dole, przy wodzie - stacja ratownika. Przyglądamy się bliżej widząc ślady kogoś o małych stopach, który powędrował w stronę dżungli, a także dziwny przedmiot w znajomym kształcie;
 
 Larry_49.jpg
 
- prawa strona - miejsce z niebieskim brezentem, polana w lesie (Larry będzie chciał zapytać Bobbi);
 
Larry_50.jpg 
 
- lewa strona - Festiwal Galaktyczny, tu musimy spojrzeć na miejsce z zielonymi jarzeniówkami, jedną dała nam Shauni;
 
Larry_51.jpg 
 
- prawa strona, ta z leżakami (zatoka), ktoś tu składał śmieci. Larry przypomina sobie logo.   
 
Larry_52.jpg                             
Wychodzimy z widoku teleskopu. Teraz możemy opowiedzieć na część pytań Pi, która wskażą czy wiemy co się z nią stało, czy na razie nie wiemy jeszcze wszystkiego. Możemy wybrać odpowiedź, że tak oraz, że nie, bo potrzebujemy więcej informacji. Jeśli wybierzemy: Tak, chyba poskładałem już całą historię, to odpowiemy póki co na taki zestaw, reszta jeszcze przed nami:
 
- Czy możemy być pewnie, że Faith była w Kalau'a? - Miała w tym hotelu pokój
- Jeśli miała w tym hotelu pokój, jak możemy to udowodnić? - Bobbi ją widziała;
- Ale gdzie spędzała czas? Prawdopodobnie była na tym Festiwalu Galaktycznym;
- Potrafisz to udowodnić? - W jej pokoju była ulotka;
 
Musimy zatem dowiedzieć się, czy Faith naprawdę była na tym Festiwalu, no i zajrzeć do Bobbi, by ją wypytać.
 
Udajemy się zatem do Bobbi.
 
Mówimy jej, że widzieliśmy w dżungli plandekę z hotelu. Ale twierdzi, że to nie nasz interes i nie ma nic wspólnego z Faith.
 
Kończymy zatem rozmowę i windą jedziemy do lobby, a potem udajemy się na basen. Podchodzimy do Shauni i zagadujemy ją.
 
Mówimy je, że wiemy, że jarzeniówki pochodzą z Festiwalu. Wypytujemy ją o ładną blondynkę, która mogła być na Festiwalu, czyli o Faith. Dowiemy się, że Faith poszła na Crescent Cove.
 
Wracamy do lobby, a potem udajemy się do bufetu, gdzie rozmawiamy z Emmą.
 
Mówimy jej, że widzieliśmy jak zbierała śmieci w Crescent Cove. Larry zapyta czy znalazła tam coś dziwnego, a ta pokaże mu krążek, który uderzył Faith. Wspomniała o stacji ratownika.
 
Wracamy zatem do windy, jedziemy na taras obserwacyjny. Klikamy na teleskop, po czym od razy z niego wychodzimy, by odpowiedzieć na resztę pytań;
 
- Wiemy na pewni, że Faith była w hotelu, i sądzimy, że odwiedziła Festiwal Galaktyczny. Czy był po tym jakiś ślad? - Shauni ją tam widziała;
- A stało się z Faith po Festiwalu? -  Po Festiwalu Faith udała się do Crescent Cove;
- A czy możemy udowodnić, że Faith była w Crescent Cove? - Emma znalazła krążek, który powalił Faith
- A dokąd poszła dalej? -  Do dżungli;
- Czy mamy na to jakieś dowody? - Przy stacji ratownika był odcisk krążka i ślady stóp, które prowadziły do dżungli.
 
Pi podpowie, by nieco przycisnąć Bobbi, ona dużo wie, ale nie wszystko mówi.
 
Udajemy się zatem do biura Bobbi.
 
Mówimy jej, że teraz już wiemy, że Faith była w dżungli. Gdy będziemy nalegać, dowiemy się, o łodzi, niebieskiej, którą kiedyś Bobbi miała, a teraz jej już nie ma.
 
Udajemy się zatem ponownie na teraz obserwacyjny i spoglądamy przez teleskop. Spoglądamy przed siebie, na plaży wyspy Muffington Island stoi niebieska łódź. Tam udała się Faith.
 
Larry_53.jpg 
 
Wychodzimy z widoku teleskopu. Nastąpi podsumowanie:
 
- Faith weszła do dżungli - gdzie zabrała łódkę, którą Bobbi tam ukryła...
- Ale dokąd popłynęła tą łodzią? - Na Muffington Island
 
Teraz mamy prawie pewność, że Faith udała się na tą wyspę. Musimy się tam szybko dostać.
 
Schodzimy więc do lobby, wychodzimy na zewnątrz i udajemy się do naszej tratwy, która u mnie nazywa się Titanic 2.
 
Larry_54.jpg 
 
W międzyczasie zobaczymy kolejną scenę z Yanmey.
 
Udajemy się na tratwę.
 
Okazuje się, że Pi nie ma nawigacji tych terenów. Musimy zatem popytać w hotelu.
 
Wracamy zatem do lobby.
 
Larry pogada z Kipem i wkrótce w telefonie pojawi się nowa aplikacja. Okaże się także, że w pokoju Faith czeka na niego jego ukochana, więc szybko tam pójdzie. Ukochana jednak okazje się agenta Yanmey. Będzie chciała wyciągnąć od Lerry'ego informacje na temat Faith, swoimi sposobami. Larry znów przeżyje upojne chwile. Gdy agentka wyjdzie, ten powędrujemy na tratwę, by wyruszyć na wyspę, gdzie przebywa Faith. Ponownie zobaczymy scenkę z agentką, po czym wrócimy do Larry'ego. 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners