Wyspa Kalaua po drugi - Leisure Suit Larry - Wet Dreams Dry Twice - poradnik, solucja

lubiegrac poradniki Leisure Suit Larry - Wet Dreams Dry Twice - poradnik, solucja Wyspa Kalaua po drugi - Leisure Suit Larry - Wet Dreams Dry Twice - poradnik, solucja



autor:agusia16

Wyspa Kalau'a po raz kolejny 

No i jesteśmy w pokoju Swingle'a, w którym znajdują się jego notatki dotyczące Jaskini Kosmicznego Oświecenia.
 
Rozglądamy się zatem. Zaglądamy pod łóżko, gdzie znajdziemy różdżkę do masażu. Na pudełkach Wanl's Wanky Hankies znajdziemy zatyczkę w kształcie ogona. Pod poduszką natomiast, mackę.
 
Larry_61.jpg 
 
Ciągniemy za bardzo podejrzaną dźwignię, a na dół zjedzie niewolnik Swingle'a. Zabieramy z niego strao-on dildo. W ekwipunku pojawi się ogromne dildo.  
 
Larry_62.jpg 
 
Otwieramy drzwi garderoby, z której zabieramy knebel z kulką oraz strój fetyszowy.
 
Larry_63.jpg
 
Ponownie używamy bardzo podejrzanej dźwigni, by pozbyć się niewolnika, możemy tego nie robić. Teraz przyglądamy się oznaczeniom na drzwiach garderoby, które wyglądają na skalę wielkości. Na dole znajdują się kolorowe kropki, w takich samych kolorach jak przedmioty Swingle'a, które udało się nam znaleźć.
 
Larry_64.jpg 
 
Umieszczamy więc na półce nad kropkami i na oznaczeniach przedmioty według koloru, po kolei:
 
- zatyczka w kształcie ogona bobra;
- macka;
- różdżka do masażu;
- ogromne dildo'
- knebel z kulką
 
Dzięki temu poznamy ciąg cyfr: 2, 3, 4, 5, 1
 
Larry_65.jpg 
 
Podchodzimy do telefonu i podnosimy słuchawkę. Wybieramy numer, który właśnie poznaliśmy, czyli 23451.
 
Larry_66.jpg
 
W ten sposób uda się nam otworzyć sejf. Zabieramy dmuchanego faceta oraz książkę Swingle'a.
 
Książka będzie nieco śliska, więc Pi zeskanuje dane i teraz mamy najważniejsze rzeczy w komórce w notatniku. Dowiemy się o czterech częściach kluczach, który zniknęły wraz z osobami, które je miały, a które zginęły w dziwnych, tragicznych okolicznościach. Dowiemy się, że jaskinia Kosmicznego Oświecenia znajduje się gdzieś w ruinach Gofuku Island, trzeba ją znaleźć oraz nakłonić Faith by do niej z nami weszła. Poznamy także cenne informacja. Wiemy, że Cockburn był krewnym Bobbi Marley. Sam Regibald został pochowany na Muffington Island, pewnie z fragmentem klucza. Wiemy też, że nikt nie wie gdzie znajduje się grób Lady Gobbledick, jest tylko niekompletny wpis w pamiętniki Regibalda. Wiemy równie, ale jedynie prawdopodobnie, że Muffington rozbił swój statek gdzieś na archipelagu. Być może fragment klucza poszedł z nim na dno. Fragment klucza markiza Connarda być może jest gdzieś w wulkanie na Kalau'a, do którego wskoczył.
 
Larry_67.jpg
 
Udajemy się najpierw do Bobbi, do jej biura.
 
Pytamy ją o Regibalda, a ta przyznaje, że był jej przodkiem, a kamień, który znajduje się w lobby, to fragment jego klucza. Może nam go dać, ale w zamian potrzebuje przedmiotu należącego do swego przodku, jest nim pierścień, podobno o wielkiej mocy.
 
Rozmawiamy z nią jeszcze na inne tematy, wypytując o wszystko i wracamy do lobby. Udajemy się na basen, gdzie teraz w basenie pływa staruszka i imieniu Rosalie'a. Rozmawiamy z nią, prosimy o dmuchanego krokodyla, którego możemy zabrać. Bierzemy także napój energetyczny.
 
Larry_68.jpg 
 
Przechodzimy do Shauni i rozmawiamy z nią.
 
Powie nam o wyspie, na której rozbijają się statki, poda nam także jej współrzędne -20 i 3. Podpowie, że najlepiej zabezpieczyć swoją tratwę przed rozbiciem się na skałach.
 
Larry_69.jpg 
 
Udajemy się ponownie do hotelu, wchodzimy do lobby, a potem do bufetu. Tam Lewis ma swój występ. Zabieramy z pojemnika z chlebem, zabieramy bułką. Bierzemy także kubek.
 
Larry_70.jpg 
 
Rozmawiamy z Lewisem, a powiem nam, że dotąd korzystał z książki, ale zgubił, albo ktoś mu ją podmienił na Festiwalu Galaktycznym. Teraz ma książkę o odgrywaniu ról, o RPG. Może nam ją oddać, ale tylko wtedy, gdy przyniesiemy mu dobrą książkę z żartami, najlepiej taką, którą już zna.
 
Udajemy się teraz do toalet. Przyglądamy się dziurze w środkowej toalecie, ktoś tam dyszy. Umieszczamy w dziurze sflaczałego dmuchanego faceta. Otrzymamy dmuchanego faceta.
 
Larry_71.jpg 
 
Otwieramy drzwi lewej toalety. Ciągniemy za spłuczkę pozbywając się gorącego źródła blokującego nam wejście na schody z prawej strony.
 
Larry_72.jpg 
 
Wędrujemy w górę kamiennych schodów.
 
Pi znajdzie kolejne informacje o markizie, które nam zdradzi.
 
Zabieramy z krzaka czerwone jagody, bierzemy też obcęgi i leżącą nieco dalej łopatę. Rozmawiamy z Norą.
 
Larry_73.jpg 
 
Jest biolożką, próbuje dostać się na szczyt wulkanu, ale jej siostra Dora, przez przypadek zabrała jej sprzęt do wspinaczki. Dora poszukuje rzadkiej orchidei o nazwie Vagina Dentata, która rośnie na wyspie Gofuku Island. Podobno szukał jej markiz, więc warto znaleźć Dorę.
 
Wracamy w stronę hotelu i tym razem przechodzimy na molo, czyli wędrujemy w prawo. Tu chwilę rozmawiamy z Emmą, po czym podchodzimy do tratwy, na której mocujemy dmuchanego krokodyla i dmuchanego faceta. Teraz nasz pojazd nie będzie się rozbijał o skały.
 
Larry_74.jpg
 
Dzięki mapie, znajdującej się w telefonie. Udajemy się na jedną z wysp. Ja wybrałam Muffington Island.
 
 Larry_75.jpg
 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners