Indonezja - Bali - Secret Files: Sam Peters

lubiegrac poradniki Secret Files: Sam Peters Indonezja - Bali - Secret Files: Sam Peters



autor:agusia16

Indonezja – Bali

Grę rozpoczyna opowieść Sam o sobie i jej podróży. Dziewczyna pracuje dla Uncharted. Jej firma zajmuje się odnajdywaniem wykopalisk. Sam wspomina także wydarzenia z drugiej części Secret Files, gdy została porwana, a Max ją uwolnił.

Na plaży na początku zapoznajemy się ze sterowaniem przeglądając dziennik Sam. Gdy już to zrobimy, klikamy na martwego kraba, z którego Sam zabierze szczypce. Zerkamy na wiadomość w butelce leżącą na piasku z prawej strony pontonu. Zabieramy ją i oglądamy go w ekwipunku, klikając na butelkę z listem PPM. Rozbijamy butelkę o kamień znajdujący się z lewej strony pontonu. Zabieramy kawałek szkła. Do ekwipunku trafi także wiadomość z butelki. Oglądamy ją, ale Sam nie potrafi jej przeczytać. Spoglądamy na ponton i na dziurę po kuli, po czym przyglądamy się metalowej skrzyni Maxa, leżącej w pontonie.

sam_peters_solucja_1.jpg

Klikamy na nią, jest zamknięta, ale Sam postara się ją jakoś otworzyć. W ten sposób pojawi się pierwsze zadanie, pierwsza zagadka w grze. Naszym celem jest przeniesienie krążków z liczbami I, II i III we wgłębienia oznaczone literami M, A, X, czyli imieniem Max.

  1. przenosimy krążek I do otworu z literą M;
  2. przenosimy krążek X do lewego, dolnego wgłębienia;
  3. przenosimy krążek III do wgłębienia oznaczonego X;
  4. przenosimy górny, prawy krążek, do środkowego otworu z literą A;
  5. przenosimy krążek z otworu z literą A (lewy środek), do prawego otworu na dole;
  6. przenosimy krążek II, do górnego prawego otworu;
  7. przenosimy lewy, górny krążek do środkowego, dolnego wgłębienia;
  8. przenosimy krążek II, do środkowego lewego wgłębienia z literą A

sam_peters_solucja_2.jpg

Skrzynia zostanie otwarta. Sam wyciągnie z niej kalosze, skarpety i rozebraną na części pompkę. Oglądamy ją w ekwipunku i mamy kolejne zadanie do wykonania. Tym razem musimy poskładać ową pompkę w całość. Poprawne ułożenie znajdziecie na poniższym screenie.

sam_peters_solucja_3.jpg

Po jej złożeniu, wycinamy za pomocą kawałka szkła kawałek gumy z kaloszy (klikamy szkłem na gumiaki). Łączymy kawałek gumy ze szczypcami kraba i udajemy się w lewo, na prawą stronę plaży. Zwracamy uwagę na strzałkę ułożoną z kamieni, wskazującą drogę w prawo. Zgodnie z nią, przechodzimy w prawo. Ze szkieletu zwierzaka, zabieramy kość. Łączymy ją ze szczypcami kraba z kawałkiem żółtej gumy. Przechodzimy w dół ekranu.

sam_peters_solucja_4.jpg

Przechodzimy przed siebie, aż dojdziemy do płonącego krzaku. Używamy na nim kawałka gumy przytwierdzonego do szczypców kraba na kości. W ten sposób nieco ją stapiamy i otrzymujemy lepką gumę. Wracamy na plażę do pontonu, na którym jak pamiętamy znajduje się dziura po kuli. Zatykamy dziurę w pontonie skarpetkami, następnie umieszczamy na dziurze lepki, stopiony kawałek gumy i na koniec używamy pompki.

Animacja

Klikamy na ponton, by Sam opuściła to miejsce. Dziewczyna wraca do domu. Na miejscu otrzymuje kolejne zlecenie. Tym razem musi udać się do Berlina na spotkanie z profesorem Hartmannem z Uniwersytetu Humboldta. Prowadzi on wyprawy dotyczące niesamowitego znaleziska w Afryce.

Animacja

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners