Tunguska - Irlandia, zamek - Secret Files: Tunguska, szczegółowy poradnik, solucja

lubiegrac poradniki Secret Files: Tunguska, szczegółowy poradnik, solucja Tunguska - Irlandia, zamek - Secret Files: Tunguska, szczegółowy poradnik, solucja



autor:agusia16

Irlandia – Max

 
Zabieramy tabliczkę i flagę. Zerkamy na znak drogowy, na motocykl i na tablicę z menu, po czym wchodzimy do pubu.
 
 Secret_Files_Tunguska_59.jpg
 
Rozmawiamy z barmanem, pytając go między innymi o Kena Morangiego.
 
Dowiadujemy się, że mieszka na wyspie. Barman wspomina także o śpiącym przy stoliku mężczyźnie, który obudzi się tylko wtedy, gdy poczuje zapach jedzenia, najlepiej świeżej rybki.
 
Próbujemy sięgnąć po klucz, który wisi na belce, ale to niemożliwe. Zabieramy kubek leżący na stoliku, przy którym śpi facet, po czym opuszczamy pub.
 
 Secret_Files_Tunguska_60.jpg
 
Przechodzimy na schody i schodzimy w dół, nad wodę. Tam rozmawiamy z rybakiem.
 
Pożyczy nam łódź, ale w zamian oczekuje od nas butelki whisky.
 
Pytamy jeszcze o drzwi, za którymi znajduje się piwnica pubu. Zabieramy jedną rybę z wiadra rybaka, patrzymy na puste butelki. Zabieramy kamyk i wracamy do pubu.
 
 Secret_Files_Tunguska_61.jpg
 
Umieszczamy rybę na tabliczce, po czym wkładamy tabliczkę z rybą do kominka. Wychodzimy z pubu i ponownie przechodzimy na dół, gdzie nalewamy wody do kubka. Wylewamy ją na flagę i wracamy do pubu. Za pomocą mokrej flagi zdejmujemy rybę z tabliczki i dajemy ją śpiącemu.
 
Ten się budzi, ale domaga się skropienia ryby cytryną.
 
Podchodzimy do barmana i rozmawiamy z nim na temat cytryny, oczywiście jej nie ma.
 
Nie chce nas wpuścić do piwnicy, a za whisky wymaga mnóstwo pieniędzy.
 
Wychodzimy więc na zewnątrz. Mokrą flagę wieszamy na znaku drogowym i schodzimy na dół, gdzie ponownie nabieramy wody do kubka. Wracamy do pubu i słyszymy pisk opon.
 
Kierowca wpada w poślizg.
 
Wychodzimy na zewnątrz i ze skrzyni, którą zgubił kierowca pojazdu, zabieramy cytrynę. Wracamy do pubu i dajemy ja barmanowi.
 
Ten zanosi ją do stolika faceta z rybą i siada obok.
 
Wtedy to próbujemy zabrać klucz, ale barman wszystko widzi. Stawiamy więc kubek z wodą na kominku i po chwili zabieramy go. Woda wyparowała, a w kubku pozostała tylko sól morska. Wsypujemy ją zatem do szklanki barmana stojącej na barze.
 
Gdy barman się napije drinka, poczuje się źle i wyjdzie.
 
Korzystamy więc z okazji i zabieramy klucz, po czym wychodzimy z pubu. Schodzimy na dół, otwieramy kluczem drzwi piwnicy i wchodzimy do środka. Zabieramy Whisky. Przyglądamy się imadłu, po czym zabieramy pochodnię.
 
 Secret_Files_Tunguska_62.jpg
 
Przechodzimy w prawo i przyglądamy się beczkom. Wychodzimy na zewnątrz. Whiskey dajemy rybakowi. Teraz możemy pożyczyć jego łódź. Klikamy zatem na nią i płyniemy na wyspę, do zamku.
 

Zamek

 
Na dziedzińcu zamku słyszymy wołanie o pomoc. Okazuje się, że w studni siedzi poszukiwany przez nas Ken, który nie może wyjść.
 
Rozglądamy się więc. Zabieramy miecz i okiennicę. Zerkamy jeszcze na pokrywę komina, po czym przechodzimy w przejście z prawej.
 
 Secret_Files_Tunguska_63.jpg
 
Trafiamy w miejsce z sarkofagiem. Odpalamy naszą pochodnię od palącej się tu pochodni i wracamy. Tym razem przechodzimy w kolejne wejście z prawej, tym razem w drzwi. Trafiamy do zamku. Przyglądamy się kominkowi, zerkamy na stołek i na krzesło, które o dziwo stoi na środku pokoju. Zerkamy na portret jednego z potomków rodu. Szczególną uwagę zwracamy na jego strój.
 
 Secret_Files_Tunguska_64.jpg
 
Zerkamy jeszcze na zegar. Przechodzimy na piętro. Zabieramy lampę olejową i groty z gabloty. Zerkamy na regał z książkami, w których Max znajdzie książkę o duchach, w której napisano, że jeden z członków rodu Morangie został pochowany bez należytego mu szacunku. Zerkamy też na dźwignię, która obsługuje żyrandol, gdy ją pociągniemy, on zjeżdża na dół.
 
 Secret_Files_Tunguska_65.jpg
 
Opuszczamy zamek i ponownie udajemy się do miejsca z sarkofagiem. Stawiamy na nim lampę olejową, używamy na niej pochodni i w ten sposób odkrywamy szczelinę. Przyglądamy się jej, po czym opuszczamy to miejsce i tym razem wchodzimy w wejście na górze. Zabieramy drut zwisający ze świecy i wchodzimy w pierwsze wejście z prawej strony.
 
 Secret_Files_Tunguska_66.jpg
 
Trafiliśmy do sypialni. Przyglądamy się posągowi. Przypominamy sobie portret przodka i na posągu umieszczamy okiennicę i miecz. Słyszymy jak uruchamia się jakiś mechanizm. Zaglądamy do komody, w której, wśród bielizny odnajdujemy złotą monetę. Spoglądamy na obrazy i łoże z baldachimem. Na koniec odsłaniamy zasłonę z prawej, odsłaniając przejście.
 
 Secret_Files_Tunguska_67.jpg
 
Wchodzimy w przejście. Niestety w tej chwili nie zdołamy przez nie przejść. Oglądamy wszystko i wracamy. Wychodzimy na korytarz, gdzie wchodzimy w drugie wejście z prawej. Trafiamy do sali tortur. Zabieramy żelazny łańcuch i obcęgi. Pochodni używamy na kominku, po czym łączymy obcęgi ze złotą monetą i wkładamy do kominka. Mamy teraz obcęgi trzymające gorącą monetę. Używamy ich na żelaznej dziewicy. Tym razem trzymamy gorący, złoty pierścień.
 
 Secret_Files_Tunguska_68.jpg
 
Przechodzimy do łodzi i moczymy gorący pierścień w wodzie. W ten sposób otrzymamy złoty pierścień. Wchodzimy do piwnicy pubu. Przechodzimy w stronę beczek i za pomocą obcęgów wyrywamy deskę, którą połączone są beczki. Wychodzimy z pomieszczenia. Wracamy i umieszczamy groty na imadle. Umieszczamy deskę w imadle. Zostanie spiłowana do odpowiednich rozmiarów. Przechodzimy w stronę pubu, ale nie wchodzimy do środka. Z przed pubu zabieramy rynnę i wracamy na łódź, do zamku.
 
 Secret_Files_Tunguska_69.jpg
 
Przechodzimy w przejście w górę i do sypialni. Umieszczamy pierścień na posągu. Ponownie słyszymy dźwięk uruchamianego mechanizmu. Udajemy się ponownie w przejście z prawej. Teraz możemy dojść do wnęki. Zaglądamy do niej i zabieramy mały kluczyk.
 
 Secret_Files_Tunguska_70.jpg
 
Z lewej strony dostrzegamy kraty. Przechodzimy ponownie do sarkofagu i kluczyk umieszczamy w szczelinie. Ten się otwiera. Zabieramy amulet.
 
 Secret_Files_Tunguska_71.jpg
 
Wracamy do sypialni. Łączymy drut z amuletem, a następnie całość z żelaznym łańcuchem. Amulet na łańcuchu wieszamy na posągu. Ponownie uruchamiamy mechanizm. Wchodzimy w przejście z prawej po raz kolejny. Tym razem udało się nam otworzyć kratę. Niestety jest to pierwsza z krat, przez kolejną nie przejdziemy. Wychodzimy zatem i udajemy się do sali z kominkiem w zamku. Kładziemy na stołku deskę i kamień, po czym przechodzimy na górę. Ciągniemy za dźwignię i żyrandol zjeżdża na dół. Widzimy, że z komina na dachu spadła jego pokrywa. Wychodzimy więc na dziedziniec i zabieramy ową pokrywę. Przechodzimy do sali tortur i kładziemy rynnę na kole tortur. W ten sposób rozłączamy dwa zaklinowane kawałki. Zabieramy rynny i wracamy do sali z posągiem, sypialni. Umieszczamy na posągu pokrywę komina jako czapkę i dwa kawałki rynny jako nakolanniki. Za każdym razem słyszymy dźwięk uruchomiania mechanizmu. W ten sposób nasz posąg jest już gotowy.
 
Secret_Files_Tunguska_72.jpg
 
Przechodzimy w przejście z prawej.
 
Brama otwiera się, więc wchodzimy w nią, otwieramy drzwi i ratujemy Kena Morangie. Max rozmawia z nim, po czym kontaktuje się z Niną i po chwili pojawi się z powrotem w Niemczech.

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners