Nieznana jaskinia - Zniw Adventure

lubiegrac poradniki Zniw Adventure Nieznana jaskinia - Zniw Adventure



autor:agusia16

Nieznana jaskinia

Idziemy do przodu.

Zniw zauważy, że w jaskini jest bardzo ciemno i potrzeba jej jakiegoś źródła światła.

Wędrujemy cały czas do przodu, aż do śmierdzącego tunelu. Tu Zniw natknie się na kości. Zabieramy kość.

Zniw_26.jpg

Przechodzimy nieco w przód, w prawo, dostrzegając dziurę z kałużą ropy - wyciek ropy naftowej. Wkładamy do ropy kość, otrzymując mokrą kość. Zerkamy na ziemię, znajdując płaski kamień, który zabieramy. Do ekwipunku trafi piryt.

Zniw_27.jpg

Wędrujemy dalej w prawo, do przewiewnej jaskini, gdzie znajdujemy suche liście.

Zniw_28.jpg

Łączymy je z mokrą kością, otrzymując zmoczoną kość. Używamy zmoczonej kości na spiczastym kamieniu, na skale z prawej, zrzucając go. Do naszego ekwipunku trafi krzemień.

Zniw_29.jpg

Łączymy go z pirytem - krzemień i piryt, po czym używamy tych połączonych kamieni na zmoczonej kości, godzinę później zapalając pochodnię.

Możemy teraz dowolnie gasić ją lub zapalać.

Wracamy nieco w tył i wchodzimy do ukrytej komnaty.

Zniw_30.jpg

Tam widzimy wiele kamyczków, ale żeby znaleźć ten właściwy, musimy zagasić pochodnię. Robimy to zatem. Gasimy pochodnię i zabieramy szósty kamyczek - kamyczek jeden z wielu.

Zniw_31.jpg

Zabranie go spowoduje zawalenie się większych kamieni. Zniw z trudem ucieknie z ukrytej komnaty.

Idziemy w lewo, a następnie w przejście niższe, w górę.

Zniw_32.jpg

Znajdziemy się w nowej jaskini, w której leży szkielet. Zabieramy długą linę i kawałki drewna. Możemy jeszcze przyjrzeć się szkieletowi, przeczytać zapiski na ścianie. Wychodzimy z jaskini.

Zniw_33.jpg

Łączymy długą linę z kawałkami desek, tworząc drabinę. W ekwipunku będziemy teraz posiadać niestabilną drabinę. Udajemy się w prawo, wracając do przewiewnej jamy. Ustawiamy drabinę przy ścianie z prawej.

Zniw_34.jpg

Zniw będzie próbowała się wspiąć, ale niestety spadnie. Mało tego przejście zostanie zawalone wielkim kamieniem. Nasza bohaterka usłyszy także jakiś dźwięk w głównej jaskini.

Idziemy do przodu, a następnie ścieżką w górę, wchodząc tym razem do przejścia wyższego.

Zniw_35.jpg

Zniw znajdzie się w podjaskini, o której już kiedyś słyszała.

Idziemy do przodu, aż do przepaści. Kładziemy na niej drabinę. Przechodzimy po niej na drugą stronę.

Zniw_36.jpg

Złamie się, na szczęście jak Zniw będzie już po drugiej stronie.

Zostanie z niej tylko drzazga, którą zabieramy.

Zniw_37.jpg

Gasimy pochodnię. Wędrujemy do przodu. Zabieramy małe kamyczki. Udajemy się do skrzyżowania podjaskini.

Zniw_38.jpg

Następnie na skrzyżowaniu, w dół - zakręt a następnie do ukrytej groty.

Zniw_39.jpg

Zabieramy ciężki kamień, a nieco dalej kolejny, siódmy lśniący kamyczek - ukryty kamyczek.

Zniw_40.jpg

Wracamy w tył, aż do przepaści. Włączamy pochodnię, by zobaczyć przejście w prawo - ciemna komora.

Zniw_41.jpg

Wchodzimy tam. Gasimy pochodnię, idziemy do przodu i zabieramy ósmy kamyczek - utknięty kamyczek.

Zniw_42.jpg

Wracamy do sali kolumn i skrzyżowania podjaskini. Na rozwidleniu drogi zerkamy na mapy na ścianie. Idziemy w lewo, przechodząc pod kamiennym mostem i znów przed siebie, aż do kamiennej ściany.

Zniw_43.jpg

Spoglądamy na ścianę najpierw przy zapalonej a potem zgaszonej pochodni. Zobaczymy wielki kamień przytrzymywany patykiem. Jeśli zgasimy pochodnie, dostrzeżemy pęknięcie w ścianie (nie jest to miejsce interaktywne).

Zniw_44.jpg

Wyciągamy z ekwipunku małe kamyczki i przy zgaszonej pochodni rzucamy w stronę kamiennej ściany, klikamy na nią. Możemy wybrać miejsce, w które chcemy rzucić. Najpierw wybieramy pękniecie w ścianie, klikamy dwa razy. Teraz pęknięcie będzie większe, dużo bardziej widoczne.

Zniw_45.jpg

Zapalamy pochodnię i znów używamy kamyczków na ścianie. Tym razem rzucamy najpierw w stalagmit, potem w pęknięcie na skale i znów w stalagmit.

Zniw_46.jpg

Ten w końcu spadnie na patyk podtrzymujący kamień, a ten potoczy się w dół.

Idziemy do przodu, gdyż teraz mamy już przejście. Zauważymy żółtego grzyba - siarczółkę, którego nie możemy zerwać gołymi rękami.

Zniw_47.jpg

Idziemy w górę. Zerkamy na rysunek na ścianie - instrukcja pułapki. Idziemy do przodu, potem na most podjaskini, do przodu, przy kolejnym napisie, a potem w lewo, do labiryntu stalagmitów.

Zniw_48.jpg

Nieco dalej zobaczymy kolejny kamyczek - kamyczkowa nagroda. Idziemy do niego pokonując labirynt. Po drodze możemy zerwać grzyba i zjeść go. Idziemy do kamyczka, zabieramy dziewiąty kamyczek - jaskiniowy kamyczek.

Zniw_49.jpg

Po wyjściu z labiryntu przechodzimy w lewo. Po drodze zauważamy na górze mały stalagmit.

Zniw_50.jpg

Przechodzimy w lewo. Zauważymy blok mchu. Przyglądamy się mu (ikona lupy).

Zniw poczuje świeże powietrze. Za mchem jest zatem wyjście.

Używamy na bloku mchu drzazgi.

Zniw_51.jpg

Po dłuższej chwili Zniw wydostanie się na zewnątrz, ale będzie to jakby większa jaskinia. 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners