Ściana mieszkalna - parter - Zniw Adventure

lubiegrac poradniki Zniw Adventure Ściana mieszkalna - parter - Zniw Adventure



autor:agusia16

Ściana mieszkalna - parter 

Komnata wodza, według Zniw powinna znajdować się na najwyższym piętrze budynku.

Wędrujemy na górę. Zniw zaczepi kolejny strażnik. Jakoś cudem wybrnie z dość nieciekawej sytuacji. Po rozmowie rozglądamy się. Zerkamy na tablicę informacyjną. Znajdziemy na niej:

  • wskazówki: na lewo komnata wodza, na prawo - podziemia świeciogrzybów;
  • list gończy;
  • instrukcje dla świeciogrzybów;
  • mapa budynku
  • pracownik miesiąca

Zniw_124.jpg

Wędrujemy w lewo, na długi korytarz.

Zniw_125.jpg

Tu rozmawiamy z małym dinozaurem (pisklę).

Mały czeka na otwarcie biblioteki. Nudzi się, bo rodzice zabronili mu bawić się w piwnicy.

Zniw_126.jpg

Wędrujemy do składziku.

Zniw_127.jpg

Zerkamy na zamknięte drzwi, te pierwsze. Wyciągamy z nich kołek, który do niczego się nam nie przyda, bo był już spróchniały.

Zniw_128.jpg

Otwieramy drzwi, w ostatniej chwili unikając wysypania się upchanej za nimi zawartości. Zza drzwi wypadnie jednak dwudziesty lśniący kamyczek - składzikowy kamyczek.

Zniw_129.jpg

Środkowe drzwi Zniw nie ma pojęcia jak otworzyć, a za rozklekotanymi drzwiami ktoś jest. Są to kolesie grający w karty. Wracamy na długi korytarz i tym razem wędrujemy na górę. 

 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners