autor:Anox
Drzewka umiejętności zawitają oficjalnie do Assassin's Creed Mirage, prezentując nieco inne możliwości pokierowania umiejętnościami Basima. Tym razem Ubisoft zdecydował się postawić na mniej, ale odmienne od siebie ścieżki rozwoju.
Drzewka umiejętności w Assassin's Creed Mirage dzielą się na trzy rodzaje. Pierwsze spod znaku Ducha skupiają się na parkourze oraz na cichym i sprawnym przemykaniu pomiędzy przeciwnikami.
W Przypadku Trickstera specjalizujemy się w wykorzystaniu gadżetów oraz możliwości oszukiwania naszych przeciwników, korzystając z pełni potencjału naszego arsenału. W przypadku Predatora wszystko skupia się na walce oraz skuteczności elementów, odpowiedzialnych za namierzanie oraz eliminowanie poszukiwanych celów.
Ubisoft zdecydował się w AC Mirage postawić na umiejętności aktywne sztywnie związane z uzyskiwanym sprzętem czy specjalnymi ruchami oraz znacznie liczniejsze pasywne, nieco mocniej nastawione na dostosowanie narzędzi i skilli do własnego stylu zabawy.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu