Batman: The Telltale Series: Episode Two: Children of Arkham - poradnik, solucja

lubiegrac poradniki Batman: The Telltale Series: Episode Two: Children of Arkham - poradnik, solucja



autor:

Episode Two: Children of Arkham

 

Crime Alley

 
Zaczynamy od rozmowy Alfreda z Bruce'm, który opowiada mu więcej na temat jego ojca, czyli zaczynamy w momencie, w którym zakończył się epizod pierwszy. Rozmawiamy z nim. Po rozmowie zajmujemy się przeszukaniem uliczki, w której niegdyś zabito rodziców Bruce'a Wayne'a, by znaleźć w niej jakieś szczegóły pozwalające przypomnieć sobie coś więcej na temat tej zbrodni. W tym celu przyglądamy się budynkowi - side alley. Za każdym razem będziemy oglądać krótką scenkę. W między czasie rozmawiamy dalej z Alfredem, wybierając dowolną opcję dialogową. Zerkamy na graffiti, znów rozmawiamy  i wysłuchujemy opowieści Alfreda. Zerkamy na teatr - theater, kończąc ten etap gry i przenosząc się w zupełnie nowe miejsce. 
 

GCPD

 
Gra przenosi się na komisariat, gdzie przetrzymywany jest Falcone. Tu też Bruce i Harvey mają okazję pogadać. Rozmawiamy także z Falcone, który wymaga pomocy medycznej. Czeka nas pierwsza poważniejsza decyzja w tym epizodzie. Możemy zatem podczas podawania mu dawki morfiny być brutalni lub delikatni:
 
- hurt him;
- ease his pain;
 
Gdy już wybierzemy, decyzja oczywiście należy do nas, dalej z nim rozmawiamy. Niestety pojawia się policjantka, która zachowując się bardzo dziwnie, strzela do Falcone, zabijając go. Natychmiast pojawia  się prawnik Falcone, wszyscy wychodząc, zostawiając Bruce'a  w pokoju przesłuchań z policjantką zabójczynią, która jest nieprzytomna. Mamy okazję zatem przyjrzeć się jej bliżej.
Robimy to zatem. Zerkamy na :
 
- skórę - skin - scan;
- szyję - nech - scan
 
Gdy już przeskanujemy jej ciało, wyłączamy telefon, klikając strzałkę w górę. 
 
Batman_epizod_2_2.jpg 
 
Policjantka ocknie się, ale nie będzie nic pamiętać. Pojawi się dziennikarka, Vicky, z którą również rozmawiamy, po czym Bruce wróci do swojej posiadłości , do centrum komputerowego, by zeskanować dziwną substancję, którą na szyi miała policjantka, zabójczyni Falcony'ego. Zerkamy na monitor:
 
- Docks sample - look out;
- Montoya sample - look out
 
 Batman_epizod_2_3.jpg
 
W czasie analizy rozmawiamy z Alfredem, po czym zerkamy na interaktywną mapę. Czekać nas będzie teraz zadanie do wykonania.
 
Klikamy na drona i poruszając nim za pomocą klawiszy WSAD kierujemy go na odpowiednie miejsce. Odpowiednio umieszczony dron będzie pikał i pojawi się migające na zielono światło. Wtedy wystarczy kliknąć. 
 
 Batman_epizod_2_4.jpg
 
Zaczynamy od lewego drona:
 
- kierujemy go nieco w lewo aż usłyszymy szybkie i miarowe dźwięki nawigacji, a kursor zmieni kolor na zielony. Wtedy klikamy lewym przyciskiem myszki, by przeprowadzić skanowanie;
 
 Batman_epizod_2_5.jpg
 
- czynność powtarzamy w przypadku drugiego drona, tym razem środkowego, którego kierujemy w lewy, górny róg i znów skanujemy;
 
 Batman_epizod_2_6.jpg
 
- ostatni, trzeci dron kierujemy w prawy, dolny róg, klikamy by dokonać skanowania;
 
 Batman_epizod_2_7.jpg
 
Wszystkie drony łączą się ze sobą, więc tym razem klikamy na Skyline Club - confirm.
 
 Batman_epizod_2_8.jpg
 
Tym razem ponownie przywdziejemy strój Batmana.
 

Skyline Club

 
Wciskamy klawisz E, by podsłuchać rozmowy. Klikamy lewy przycisk myszy, a potem strzałkę w dół i w górę, by znaleźć się na górze.
 
Tam rozmawiamy z Oz'em, po czym czeka nas stoczenie walki z niebieskawym wielkoludem, czyli sekwencja quick time eventów:
 
- klikamy dwa razy klawisz E, potem Q, strzałkę w dół, w prawo, shift +E, by Batman uderzył wielkoluda stolikiem, a potem kilka razy  E, by wyrzucony przez okno Batman mógł się uratować, po czym przenosimy się w nowe miejsce, gdzie ponownie działamy Bruce'm.
 

The Stacked Decle

 
Tu po małym incydencie z mężczyzną grającym w bilard, rozmawiamy z Seliną. Chwilę później pojawia się kilku napastników, którzy chcą z nią rozmawiać. Wybieramy jedną z opcji dialogowych, po czym ponownie czeka nas sekwencja quick time eventów. Klikamy zatem :
 
- klikamy E, potem Q i strzałkę w prawo, po czym shift +Q, Q, strzałkę w dół, Q, kliknięcie myszką na przykład w stronę baru, dwa razy Q, shift +Q, E, strzałka w prawo i w górę, dwa razy Q, strzałka w lewo, Q, strzałka w dół, strzałka w lewo, Q, strzałka w dół, po czym naprzemiennie strzałki lewa i prawa. Kończymy sekwencję zręcznościową. 
 
Zjawia się policja. Przeszukujemy kieszenie jednego z napastników, wyciągając jego portfel
 
 Batman_epizod_2_9.jpg
 
Bruce i Selina uciekają z klubu. Na uliczce czeka nas mały wybór. Możemy pocałować Selinę lub odsunąć się od niej.
 
Rozmawiamy z nią wybierając dowolną opcje dialogową, a gdy kobieta odejdzie, klikamy E, by Bruce, włożył do swojego telefonu pendrive. Czeka nas kolejny wybór. Możemy złożyć wizytę mężczyźnie Mayor Hill jako Batman lub jako Bruce Wayne. Decyzja należy do Was, ja wybrałam Bruce'a.
 
 

City Hall

 
Na miejscu rozmawiamy z senatorem wybierając dowolną opcję dialogową, po czym klikamy klawisz E, by odtworzyć nagranie na komórce. Wybieramy jedną z dwóch opcji:
 
- not a chance;
- I could do that
 
Znowu z nim rozmawiamy, po czym wychodzimy, by ponownie wcielić się w Batmana. Klikamy strzałkę w dół, by zamontować swój telefon i odczytać zapis na komputerze. Po odejściu Alfreda klikamy na updated - access, by przeczytać nowe informacje na komputerze. Czynności powtarzamy. Oglądamy też nagrania z kamer - security cameras - watch . Bruce zauważy coś dziwnego i w przebraniu Batmana opuści swoją posiadłość i jadąc swoim autem zadzwoni do Harveya. 
 
 Batman_epizod_2_11.jpg
 
Rozmawiamy z nim. W czasie rozmowy ponownie dokonujemy wyboru.
 

Wayne Memorial Auditorium

 
Na miejscu rozmawiamy z porucznikiem, a potem pojawi się Kobieta Kot. Z nią również rozmawiamy, po czym Selina i Bruce przedostają się do budynku, w którym grupa Dzieci Arkham na czele z Oz'em przetrzymują zakładników. Na miejscu przygotowujemy atak, czyli łączymy ze sobą odpowiednie linki:
 
- łączymy Forward Gunman z Catwoman, oglądając scenkę;
- klikamy na Thung i łaczymy Stage Exit Gunman z Door;
- klikamy na napastnika z lewej - thung i łączymy Rear Gunman z Light Stand i kolejny raz oglądamy scenkę.
 
 Batman_epizod_2_12.jpg
 
Batman i Kobieta Kot przystępują do ataku.
 
Klikamy E i Q, potem strzałkę w górę, strzałkę w prawo, by Batman uderzył napastnika reflektorem. Klikamy E.
 
Rozmawiamy z Seliną, po czym oglądamy scenkę, w której Vicky wbija strzykawki z dziwnym płynem w ciało senatora a potem Harvey'a. 
 
Klikamy lewy przycisk myszy, a potem strzałkę w prawo, by Batman znalazł się na górze, a potem shift + E, by otworzył kratkę szybu wentylacyjnego i shift +E, by przeskoczył na rusztowanie, po którym wędrujemy do przodu i oglądamy scenkę w której Batman widzi swojego ojca, który jednak żyje.
 
Pojawia się policja. 
 
Klikamy E, by rozpylić gaz, po czym strzałkę w górę i E i gdy pojawi się znajomy nam już wielkolud, strzałkę w górę i E, strzałkę w dół, w lewo, Q, strzałkę w prawo, Q, E i znów strzałkę w prawo.
 
Czekać nas będzie duża, znacząca dla gry decyzja. Musimy zdecydować czy uratować Selinę, czy Harvey'a.  
 
Gra potoczy się zależnie od naszego wyboru. Ja wybrałam ratowanie Seliny. Gra ponownie przeniesie się do posiadłości Bruce'a. W tym momencie kończymy drugi epizod. 
 
Koniec.
 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners