autor:Anox
Sifu ma zaoferować graczom szereg wyzwań, a i z nich wynikających Osiągnięć, które gracze będą mogli odblokowywać. Mistrzowie będą się mogli sprawdzić przy wielu zdaniach, zapewniających Pucharki z poziomami Gamerscore oraz Punktami Doświadczeń. Ile ich znajdziemy? Co trzeba wykonać, aby je zaliczyć?
Studio Slopclap zdecydowało się przygotować szeroki zakres atrakcji oraz wyzwań, jakim będą próbować podołać gracze Sifu, najnowszej gry studia.
Dążąc do cyfrowego mistrzostwa Kung-Fu, gracze mogą liczyć na dodatkową serię osiągnięć, możliwych do zrealizowania poprzez pozyskiwalne Pucharki.
Sporą część z nich będziemy mogli zrealizować poprzez klasyczne przejście z nich, część wymaga odpowiedniego przygotowania się czy podejścia do rywalizacji o jak najlepsze rezultaty.
Ile osiągnięć ma Sifu?
Twórcy Sifu zdecydowali się przygotować aż 42 osiągnięcia do zdobycia, wymagające różnego poziomu zaangażowania oraz umiejętności do zrealizowania.
Osiągnięcia w Sifu
- Be like water my friend - W Muzeum rzuć przeciwnikiem w fontannę z wyższego piętra. - 10 XP
- Come Snap With Me - Zrób zdjęcie z użyciem Trybu Fotograficznego - 5 XP
- Dance of the Praying Mantis - Rzuć przeciwnikiem w dużą grupę przeciwników, poza trybem treningowym. - 5 XP
- Detective Story - Ukończ tablicę detektywistyczną poświęconą Skłotowi. - 50 XP
- Drunken Fighter - Ukończ tablicę detektywistyczną poświęconą Klubowi. - 50 XP
- Ferocity, speed, strength, accuracy - Osiągnij 5000 punktów w pojedynczym poziomie. - 15 XP
- Healing Memory - Wypełnij tablicę detektywistyczną poświęconą Sanktuarium. - 50 XP
- I know Kung-Fu - Osiągnij 3000 punktów w pojedynczym poziomie. - 5 XP
- Kill Nil - Pokonaj dowolnego bossa, bez śmierci. - 20 XP
- Knowledge Greed - Ukończ tablicę detektywistyczną poświęconą Wieży. - 50 XP
- Kung-Fu Tussle - Traf 3 przeciwników pojedynczym ciosem (poza samouczkiem) - 15 XP
- Life is your teacher - Odblokuj pierwsze drzewko umiejętności. - 5 XP
- Lightning Hands - Wykonaj 3 wykończenia (nokauty) w 12 sekund z wyjątkiem samouczka - 15 XP
- Martial Artist - Ukończ tablicę detektywistyczną poświęconą Muzeum. - 50 XP
- Master of the Phoenix Eye Fist - Użyj Ataku w skupieniu (Focus Attack) przynajmniej raz poz poziomem wprowadzającym - 40 XP
- Old Child - Osiągnij maksymalny wiek. Ukończę grę w ten sposób i osiągnij swój cel. - 10 XP
- Prodigal Child - Ukończ grę z bohaterem w wieku lat 25 lub mniej. - 100 XP
- Qi Gong: Breath - Otrzymaj nagrodę za najwyższy wynik w kaplicy po raz pierwszy. - 10 XP
- Qi Gong: Essence - Uzyskaj nagrodę za kaplicę i wynik w wyzwania z najwyższym wiekiem po raz pierwszy. - 10 XP
- Qi Gong: Mind -Ukończ wyzwanie z kapliczki z wyższym poziomem bazującym na Punktach Doświadczenia po raz pierwszy. - 10 XP
- Rumble in the Hangar - W Skłotach ukończ hangar w mniej niż minutę i 20 sekund, po wykryciu przez główną grupę. - 10 XP
- Scareless - Ukończ grę z bohaterem w wieku lat 50 lub mniej. - 15 XP
- State of constant learning - Odblokuj pierwszą umiejętność na stałe - 10 XP
- Street Fighting - Wszystko może być bronią, zatem wykorzystaj otoczenie na swoją przewagę, poza trybem, treningowym. - 5 XP
- Stuntmaster - Kontroluj tempo walki poprzez wspinaczkę oraz zmianę miejsca w otoczeniu. - 5 XP
- Sword Stained With Blood - Skutecznie wykorzystaj broń sieczną, aby jednym rzutem pokonać przeciwnika, poza trybem treningowym - 15 XP
- Take damage to save time - W jaskiniach Wieży skocz z wysokiego punktu, aby szybciej przedostać się na dół. - 10 XP
- The 36th Chamber of Kung-Fu - Gołymi rękami lub z użyciem broni, będąc przy ścianie/półce lub leżąc na ziemi, wykorzystaj wszystkie rodzaje obaleń przynajmniej raz. - 35 XP
- The Pit Protector - W Klubie pokonaj Wielkiego Gościa, przed pokonaniem innych przeciwników. - 10 XP
- Warriors from the Mountain - W Sanktuarium rzuć przeciwnika w góry. - 10 XP
*Legenda: Nazwa Osiągnięcia/Pucharku - Co trzeba zrobić? - Liczba punków XP (na EGS)
Kolejność zestawienia Osiągnięć jest alfabetyczna!