dodano: 2018-10-12 12:05:02

Dele Alli został ambasadorem marki HyperX!

Autor: AnoX
Dele Alli został ambasadorem marki HyperX!
14°
0

Znany piłkarz zespołu piłkarskiego Tottenham Londyn - Dele Alli znany był także z tego, że był fanem Fortnite, dzięki czemu został także ambasadorem HyperX.
 
Firma HyperX (dział gamingowy firmy Kingston Technology Company Inc.) doczekała się współpracy z gwiazdą całej Premier League - Dele Allim, który stał się ambasadorem marki. 
 
Alli od dawna znany jest jako wielki fan gier komputerowych, w tym w szczególności Fortnite, co uda się wykorzystać w przyszłym roku. W końcu jakby nie patrzeć to osiągnięte przez niego prawie 120 tys. osób śledzących to wynik, obok którego można przejść spokojnie.
 
Dele dołączył do innych ambasadorów HyperX, których pasją są gry komputerowe, wśród których znajdują się: Gordon Hayward (Boston Celtics), JuJu Smith-Schuster (Pittsburgh Steelers) oraz De’Aaron Fox (Sacramento Kings). 
 
Dele Alli podpisał z HyperX dwuletnią umowę, w ramach której ujrzymy go w wielu kampaniach marketingowych zaplanowanych na przyszły roku.
 
Jestem graczem od dzieciństwa. Granie w gry zawsze było dla mnie znakomitą formą relaksu i odskocznią od futbolu - mówi Dele Alli. - Niezmiernie cieszę się z dołączenia do grona ambasadorów HyperX. Uwielbiam ich produkty. Używam ich od pewnego czasu, a więc zostanie ich ambasadorem to dla mnie naturalny, logiczny krok. Wierzę, że nasza współpraca będzie owocna. - Dele podpisał z HyperX dwuletnią umowę, w ramach której weźmie udział w wielu kampaniach marketingowych firmy zaplanowanych na 2019 r.
 
- HyperX ma ambitny plan stania się preferowaną marką wśród wszystkich graczy, niezależnie od platformy. Nieważne, czy grasz na pececie, konsoli czy smartfonie — każdy z nas jest graczem - mówi Paul Leaman, Vice President HyperX w regionie EMEA. - Dele Alli używał już naszych znakomitych produktów na swoim streamie, więc nawiązanie współpracy między nami było rzeczą naturalną. Cieszymy się niezmiernie, że do nas dołączył. -
 
 
 

źródło: Informacja prasowa

Komentarze (0):
Reklama