Technologia AMD FidelityFX™ Super Resolution 3.1 (FSR 3.1) otwiera nowe możliwości dla graczy dzięki innowacyjnemu połączeniu temporalnego upscalingu i generowania klatek. Rozwiązanie to znacząco podnosi liczbę klatek na sekundę (FPS), gwarantując płynną i realistyczną rozgrywkę.
"AMD FSR 3.1 pozwala generować całkowicie nowe klatki w grach, co przekłada się na znaczne zwiększenie płynności obrazu, bez konieczności wymiany sprzętu."
Kluczowe korzyści AMD FSR 3.1
- Podwojenie liczby FPS: Rozgrywka staje się bardziej dynamiczna dzięki możliwości generowania nowych klatek.
- Wyższa jakość obrazu: Lepsza stabilność temporalna eliminuje migotanie i szumy.
- Zredukowany ghosting: Nowoczesne algorytmy poprawiają responsywność, co docenią gracze gier akcji.
- Szeroka kompatybilność sprzętowa: Obsługa zarówno najnowszych, jak i starszych kart graficznych, co czyni FSR 3.1 uniwersalnym rozwiązaniem.
Przeczytaj także:
- Nowe informacje wskazują, że zapowiedź Switch 2 może nastąpić już ...
- Rewolucja w projektowaniu obudów PC: Cooler Master MasterFrame
- JBL PartyLight Stick – Zmień Każdą Imprezę w Show Świetlny!
Techniczne aspekty FSR 3.1
FSR 3.1 to technologia bazująca na zaawansowanych rozwiązaniach takich jak Frame Interpolation i AMD Fluid Motion Frames. Zawiera również możliwość integracji z dowolnym systemem upscalingu, co czyni ją wyjątkowo elastyczną dla deweloperów.
Obsługiwane środowiska:
- DirectX® 12
- Vulkan®
- Unreal Engine 5
Współpraca z deweloperami gier
Technologia FSR 3.1 jest już dostępna dla twórców gier za pośrednictwem AMD FidelityFX SDK 1.1.3. Pakiet ten obejmuje:
- Integrację API z przewodnikiem migracji i dokumentacją.
- Przykłady implementacji w Vulkan oraz DirectX 12.
- Źródła w C++ i HLSL dostępne w formie biblioteki.
Nowości w wersjach aktualizacyjnych
Wersja | Nowości |
---|---|
FSR 3.1.3 | Wsparcie hybrydowego blokowania spin lock, ulepszone interpolacje klatek, kompatybilność z Microsoft® Xbox. |
FSR 3.1.2 | Naprawa migotania pikseli, dodanie tekstur zniekształceń klatek, nowe próbki GDK dla Xbox. |
FSR 3.1.1 | Wsparcie AMD Anti-Lag 2, optymalizacje pod kątem Xbox Series X/S. |
Więcej informacji oraz pełne zasoby dla deweloperów można znaleźć na platformie GPUOpen, skąd można również pobrać najnowszą wersję AMD FidelityFX SDK.