Wraz z aktualizacją związaną z Aną, niebawem w Overwatch pojawi się kilka bardzo istotnych zmian w balansie postaci. Jest ich sporo, zacznijmy zatem od samego początku...
Nowa bohaterka będzie wzmocnieniem dla klas wsparcia, ale również w ataku. Więcej informacji o Anie znajdzieciepod tym linkiem. Zdecydowano się na skrócenie czasu Dogrywki, zatem jeżeli rozgrywka jest zbyt przeciągana (20 sekund) czas spalania się lontu zostanie przyspieszony. Śmierć w czasie dogrywki oznacza opóźnienie odradzania się na 2 sekundy.
Obecnie na serwerach testowych sprawdzane jest rozwiązanie z ograniczeniem (w Trybie Rywalizacji) wyboru tylko 1 bohatera dla całej drużyny. Oznacza to, że zakończy się możliwość grania drużynami składającymi się z tych samych bohaterów. Wprowadzono także pomniejsze poprawki ogólne, nie wpływające na rozgrywkę (no może poza ułatwieniem zdobycia osiągnięcia dla Zenyatty).
Bastion, Lucio, Żołnierz-76, Wieprzu oraz Łaska zostali poddani zmianą dotyczącymi ich super zdolności. Wszyscy od teraz będą musieli zdobyć większą ilość punktów, aby móc skorzystać z potężnego skilla. McCree, Zenyatta, Łaska oraz D.Va doczekali się wzmocnienia, tak aby bohaterowie byli częściej wybierani.
Po więcej dokładnych informacji zapraszamy was na stronę Blizzarda, gdzie wszystko zostało pakowane w jeden długi komunikat.
Osobiście jestem zadowolony ze zmian, ponieważ zostały one dokładnie przemyślane. Wystarczy spojrzeć co się stanie z D.Va, aby przekonać się jak tak naprawdę powinna się prezentować ta postać. Obecnie granie (nie tylko nią) będzie zupełnie nowym doświadczeniem.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Blizzard ze swojej gry storzył coś niesamowitego! Zapraszam na profil!