DrinkForDLC, czyli jak sprawuje się nadal akcja związana z Dying Light

lubiegrac news DrinkForDLC, czyli jak sprawuje się nadal akcja związana z Dying Light



Gunther | 11 grudnia 2015, 18:20

fontanna_mlodosci

Znana jest zawartość dodatku do Dying Light #DrinkForDLC 
 
Parę miesięcy temu Techland wystartował z pro-zdrowotną kampanią ulokowaną w mediach społecznościowych, kryjącą się pod hasztagiem #DrinkForDLC. Akcja zachęcała do picia wody i dbania o nawodnienie organizmu. Odpowiedź fanów Dying Light przeszła najśmielsze oczekiwania: hasztag swoim zasięgiem dotarł do ponad  15 milionów ludzi i przełożył się na ponad 15 000 pomysłowych zdjęć i filmów, przedstawiających fanów pijących wodę.
 
W podziękowaniu za zaangażowanie, zespół deweloperski zaprojektował dodatkową, darmową zawartość do gry. Dzisiaj ujawniamy szczegóły tego, co kryje się w nowym, trzyczęściowym DLC, które fani Dying Light otrzymają od twórców w prezencie.
 

Zestaw #DrinkForDLC zawiera: 

  1. Fontanna młodości – nowe zadania dostępne na terenie Starego Miasta
  2. Woda 2.0 – projekt nowej broni, która zwiększa efekt rażenia prądem wszystkich innych broni
  3. Wyzwania wodne – dwa zupełnie nowe wyzwania parkour zaprojektowane dla zadań związanych z wodą.
 
Zestaw #DrinkForDLC będzie częścią Dying Light: The Following – Enhanced Edition, czyli pełnego i rozszerzonego wydania gry, które będzie dostępne na rynku już 9 lutego 2016 roku. Posiadacze oryginalnej wersji gry otrzymają to DLC w ramach darmowej aktualizacji, która pojawi się w tym samym czasie.
 

 

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

123
Komentarze [1]:
avatar TOM3K
dodano: 2017-10-21 21:08:55

Tylko czekam jak wtopie się w ten świat... kiedyś na

Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners