Gunther | 12 kwietnia 2016, 10:00
- Przez minione 30 lat Codemasters i Evolution Studios tworzyli najpopularniejsze gry wyścigowe, takie jak GRID, DiRT, DriveClub i MotorStorm .Powiększenie załogi nie tylko pozwala nam zdobyć wielu doświadczonych, utalentowanych ludzi specjalizujących się w grach wyścigowych, ale też wznieść Codemasters na wyższy poziom, jako największą na świecie firmę skupiającą się na tym gatunku. Obie strony mają smykałkę do wyścigów, mamy zatem nadzieję, że gracze są podekscytowani i z niecierpliwością czekają na nasze nowe przedsięwzięcie - tak jak my. - wyjaśnia jeden z przedstawicieli Codemasters.
- Chcielibyśmy, by ekipa Evolution Studios pozostała tą samą ekipą, którą była wcześniej. Chcielibyśmy wykorzystać wszystko, czego oni nauczyli się jako zespół, by tworzyli własne gry. Oczywiście, będziemy działać wspólnie, dzielić się różnymi rzeczami, ale chcielibyśmy, by Evolution Studios zachowało swoją tożsamość i robiło to, w czym jest dobre. Nie chcemy dołączać zespołu liczącego 50 osób i kazać części z nich pracować nad jedną grą, drugiej części nad inną grą, nad istniejącymi markami. Sztuka polega na tym, by pozostali tym, kim są, i tworzyli nową grę. -oznajmia Frank Sagnier szef firmy
- Załoga Evo pracowała razem przez 15 lat i naprawdę lubimy ze sobą współpracować Wszyscy kochamy wyścigi. Dołączenie do Codemasters pozwala zespołowi pozostać razem, korzystać z wiedzy, którą wspólnie nabyliśmy, i połączyć ją z wiedzą utalentowanych osób z Codemasters. Mamy okazję tworzyć nową technologię na wiele platform po raz pierwszy, pracować nad nowymi pomysłami. To bardzo ekscytujące.- dodaje Mick Hocking, z Evolution Studios.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: http://www.gram.pl
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu