redakcja | 15 maja 2025, 11:00
Kraków już wkrótce stanie się miejscem, gdzie gracze, cosplayerzy i twórcy internetowi spotkają się pod jednym dachem. Meet at Rift, wydarzenie poświęcone uniwersum League of Legends i VALORANT-a, odbędzie się w dniach 17–18 maja w Małej Hali TAURON Areny. Przez dwa dni fani Riot Games zanurzą się w świat esportu, kreatywności i wspólnej zabawy.
Centralnym punktem wydarzenia będą finałowe rozgrywki Rift Legends Mistrzostw Polski w League of Legends. W sobotę rozegrany zostanie półfinał dolnej drabinki, natomiast niedziela przyniesie wielki finał, który wyłoni mistrza. O tytuł walczą cztery zespoły: Zero Tenacity, powracające Back2TheGame, drużyna Fajnie Mieć Skład z Arturem „Rybsonem” Gębiczem na czele oraz Forsaken, którzy w tym roku zaprosili do gry influencerów takich jak Cinkrof czy Kaseko.
Przeczytaj także:
To jednak dopiero początek atrakcji. Meet at Rift to nie tylko esport – to także wyjątkowe święto cosplayu. W tym roku organizatorzy zdecydowali się na przełomową zmianę: po raz pierwszy uczestnicy nie muszą samodzielnie przygotowywać strojów. Można więc zaprezentować się w kostiumach zakupionych lub wypożyczonych, co pozwoli na udział jeszcze większej liczbie fanów. Konkurs wciąż ma charakter ogólnopolski, a nacisk położono na autentyczność, ekspresję i dobrą zabawę.
Na uczestników czekać będzie również Strefa Kreatywna, w której można wziąć udział w warsztatach i własnoręcznie stworzyć gadżety inspirowane grami Riot Games. Z kolei Strefa Non Stop Gaming zaoferuje ponad 40 stanowisk do wolnej gry i mini-turniejów z nagrodami. To idealna okazja, by poczuć atmosferę klasycznego LAN-a, niezależnie od poziomu umiejętności.
Wydarzenie nie mogłoby się obyć bez obecności popularnych twórców internetowych. Influencerzy i streamerzy pojawią się na miejscu, by spotkać się z fanami, porozmawiać, zrobić wspólne zdjęcie i zagrać razem. Lista zaproszonych gości oraz szczegółowy harmonogram spotkań zostaną opublikowane w mediach społecznościowych festiwalu.
Partnerzy wydarzenia również przygotowali coś specjalnego. Alior Bank i Mastercard ponownie promują Konto dla Graczy, oferując kolekcjonerskie karty z bohaterami Runeterry: Ashe, Lulu i Renektonem. Posiadacze konta mogą zdobywać punkty w programie Bezcenne Chwile i wymieniać je na nagrody.
Do grona partnerów dołączył również Garnier, który po raz pierwszy angażuje się w wydarzenie gamingowe tej skali. Marka zwraca uwagę na znaczenie pielęgnacji skóry również wśród graczy. Obecni będą także partnerzy technologiczni – G-Master by iiyama, oferujący monitory dla wymagających, oraz Yumisu, producent ergonomicznych foteli gamingowych.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: informacja prasowa
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu