GGW 2016: Out of Reach nauczy nas zasad przetrwania w dziczy

lubiegrac news GGW 2016: Out of Reach nauczy nas zasad przetrwania w dziczy
GGW 2016: Out of Reach nauczy nas zasad przetrwania w dziczy



Tamer Adas | 25 września 2016, 19:25

Out od Reach to produkcja studia Space Boat Studios, która idealnie wbiła się w modę na gry survivalowe. Będziemy zbierać, budować i polować w niebezpiecznych okolicznościach.
 
Jeżeli nie macie już dość gier skupiających się na przetrwaniu w niebezpiecznym świecie, w którym największym zagrożeniem nie jest fauna, lecz inni ludzie. Czy tak jest zawsze? Twórcy postarali się o to, abyśmy mogli od razu wiedzieć czy mamy do czynienia z przyjacielem czy z wrogiem. 
 
Chodzi mi tutaj o system, który nadaje nam karę za to, że zabijemy bezbronnego, bądź niczego nie spodziewającego się gracza. To drobna rzecz, która na pewno zniechęci niektórych od zwyczajnego zabierania innym frajdy z rozgrywki.
 
Co ważne interfejs jest przejrzysty i pozwala na szybkie odnalezienie wszystkiego co nam potrzebne, czy to w ekwipunku czy to elementy związane z budowaniem nowych konstruktów.
 
Niestety moim zdaniem to trochę zbyt mało, aby osiągnąć większy sukces w tak nasyconym fragmencie rynku. Twórcy jednak są zadowoleni ze sprzedaży i powoli starają się ulepszać swoją grę pod każdym możliwym elementem gry.
 
Out of Reach jest obecnie we wstecznym dostępie na Steamie.
 

ogolny

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners