Kreatywna reklama w Sztokholmie

lubiegrac news Kreatywna reklama w Sztokholmie



redakcja | 9 marca 2014, 16:59

Chciałbym wam dzisiaj napisać o czymś bardzo kreatywnym. Nie będzie to nic związanego z grami. W Sztokholmskim metrze pojawiła się nietypowa reklama. Robi o to niesamowite wrażenie i w przyszłości daje oglomne możliwości reklamodawcą.

Jak mówi jeden z pracowników Stopp Family, Viktor René, jednym z największych wyzwań było dopasowanie momentu odtworzenia filmu. Stworzono więc dwie zasady – wideo jest uruchamiane, gdy odległość czujnika od pociągu jest pomiędzy 3,9 a 4,1 metra, a następnie system musi odebrać trzy odczyty z odległości większej niż 7 metrów. To wszystko aby zapobiec ponownemu wyświetleniu filmu przy tym samym pociągu lub przechodniach. 

Filmik prezentuje działenie reklamy:

Tutaj natomiast coś dla majsterkowiczów:

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

Komentarze [5]:
avatar Anox
dodano: 2014-03-09 19:31:26

Skandynawowie w ogóle są bardzo kreatywni w swoich pomysłach ;p prosimy o więcej takich ciekawostek

avatar SlainE
dodano: 2014-03-09 19:19:37

Robi świetne wrażenie.

avatar Xardas
dodano: 2014-03-09 18:07:56

Na pewno lepsze od bilbordów :P

avatar rewolwerow
dodano: 2014-03-09 17:52:45

Widziałem to i muszę przyznać, że bardzo kreatywne. Świetnie wykonali tę reklamę.

avatar Laroca
dodano: 2014-03-09 17:31:57

Bardzo ciekawy sposób na promocję, i widać że działa.

Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners