Robi świetne wrażenie.
redakcja | 9 marca 2014, 16:59
Chciałbym wam dzisiaj napisać o czymś bardzo kreatywnym. Nie będzie to nic związanego z grami. W Sztokholmskim metrze pojawiła się nietypowa reklama. Robi o to niesamowite wrażenie i w przyszłości daje oglomne możliwości reklamodawcą.
Jak mówi jeden z pracowników Stopp Family, Viktor René, jednym z największych wyzwań było dopasowanie momentu odtworzenia filmu. Stworzono więc dwie zasady – wideo jest uruchamiane, gdy odległość czujnika od pociągu jest pomiędzy 3,9 a 4,1 metra, a następnie system musi odebrać trzy odczyty z odległości większej niż 7 metrów. To wszystko aby zapobiec ponownemu wyświetleniu filmu przy tym samym pociągu lub przechodniach.
Filmik prezentuje działenie reklamy:
Tutaj natomiast coś dla majsterkowiczów:
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
Komentarze [5]:Widziałem to i muszę przyznać, że bardzo kreatywne. Świetnie wykonali tę reklamę.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Skandynawowie w ogóle są bardzo kreatywni w swoich pomysłach ;p prosimy o więcej takich ciekawostek