Marka Dying Light to już coś więcej niż tylko gry

lubiegrac news Marka Dying Light to już coś więcej niż tylko gry



Tamer Adas | 29 kwietnia 2015, 23:55

Dying Light szturmem zdobyło serca graczy już na początku tego roku, dzięki czemu zdobyła m.in. pierwsze miejsce na liście bestsellerów w USA. Od tego czasu marka powoli rozrasta się czego efektem stał się utwór "Good Night" Dawida Podsiadło czy powieść "Dying Light: Aleja Koszmarów" autorstwa Raymonda Bensona (wydana w Polsce przez wydawnictwo Zysk i
S-ka).

Jade_1

W sieci dodatkowo pojawiły się ciekawe filmy "live action" na motywie gry oraz kilka mniej znanych utworów. Dying Light staje się na tyle mocną marką, że pojawia się w ciekawa inicjatywa wraz z portalem CKM.pl

Jej efektem będzie wcielenie się polskiej modelki Zuzanny Brzezińskiej jako postać Jade. Jeżeli chcielibyście przyjrzeć się procesowi charakteryzacji, zapraszamy was do poniższego filmu, wykonanego metodą timelapse, dzięki czemu wielogodzinne przygotowania możecie podziwiać w krótkim filmie.

Aby przyjrzeć się ostatecznym efektom (dodatkowy film oraz galeria zdjęć) zapraszamy was pod ten link, gdzie znajdziecie także konkurs.

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

Komentarze [2]:
avatar Methis
dodano: 2015-04-30 07:16:45

No no tworcy gry ida za ciosem i nie pozwalaja zapomniec o swoim dziecku;] i bardzo dobrze ze tak sie promuja

avatar Daragnis
dodano: 2015-04-29 23:24:14

Jak jeszcze zrobią z tego serial, to by było świetnie ;)

Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners