Monster Hunter: Wilds wskakuje do top 10 na Twitchu

lubiegrac news Monster Hunter: Wilds wskakuje do top 10 na Twitchu
Monster Hunter: Wilds wskakuje do top 10 na Twitchu



redakcja | 22 kwietnia 2025, 11:00

facebook banner

Marzec przyniósł ciekawe przetasowania w rankingu najchętniej oglądanych kategorii na Twitchu. Choć dominacja takich tytułów jak GTA V czy League of Legends wciąż jest niezachwiana, to na scenie pojawił się nowy gracz – Monster Hunter: Wilds.

Debiutująca produkcja Capcomu zgromadziła aż 36 milionów godzin oglądalności, co pozwoliło jej wskoczyć na dziewiąte miejsce zestawienia (ósme, jeśli pominiemy kategorię "Just Chatting").

Przeczytaj także:

Równocześnie, mimo spadku o 16%, Marvel Rivals utrzymało się w pierwszej dziesiątce już czwarty miesiąc z rzędu, przyciągając 32 miliony godzin oglądalności. Oznacza to, że gra wciąż cieszy się solidnym zainteresowaniem, mimo lekkiego spadku trendu.

Stabilna czołówka i drobne zmiany w układzie sił

Najwyższe miejsca nie zmieniły się względem lutego. Liderem pozostaje Just Chatting z wynikiem 282 miliony godzin (wzrost o 11%), zaraz za nim plasuje się GTA V (88 mln, spadek o 1%) oraz League of Legends (87 mln, -2%). Counter-Strike 2 zyskał 16% i zakończył miesiąc z 78 milionami godzin.

Oto jak prezentuje się top 10 najpopularniejszych kategorii w marcu 2025, według liczby obejrzanych godzin:

Miejsce Kategoria Godziny oglądania Zmiana miesiąc do miesiąca
1 Just Chatting 282 mln +11%
2 GTA V 88 mln -1%
3 League of Legends 87 mln -2%
4 Counter-Strike 2 78 mln +16%
5 Valorant 59 mln -4%
6 World of Warcraft 48 mln -3%
7 Dota 2 45 mln -5%
8 Fortnite 43 mln -1%
9 Monster Hunter: Wilds 36 mln n/a
10 Marvel Rivals 32 mln -16%

Spadek dziennej oglądalności, mimo wzrostu miesięcznego

Choć w skali miesiąca oglądalność Twitcha wzrosła do 1,686 miliarda godzin, dzienne statystyki pokazują lekki regres. W marcu średnia liczba godzin oglądanych każdego dnia spadła do 54 milionów, co oznacza powrót do poziomu z końca 2024 roku.

„Mniej dużych wydarzeń esportowych niż w lutym oraz przerwa wiosenna to dwa kluczowe czynniki wpływające na spadek oglądalności” – zauważają analitycy Rainmaker.gg.

Wnioski? Nowe tytuły wciąż potrafią zamieszać w czołówce, ale to sprawdzone marki niezmiennie przyciągają największe tłumy na Twitchu. Marzec okazał się spokojnym miesiącem dla platformy, ale dynamika zmian w topce pokazuje, że gracze i widzowie nadal szukają świeżych wrażeń.

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: https://blog.streamelements.com/state-of-the-stream-for-march-2025-caedrel-tops-the-chart-again-marvel-rivals-holds-strong-9a65b569fa1d

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners