Paradox Interactive ogłosiło, że przejmuje studio Harebrained Schemes położone w Seattle. Co to może oznaczać dla wszystkich graczy?
Sukces odnowionej serii BATTLETECH sprawił, że studio Harebrained Schemes (wcześniej znani z powrotu marki Shadowrun) położone w Seattle od tej pory będzie należeć do firmy Paradox Interactive.
Nabycie 100% udziałów sprawi, że za 7,6 miliona dolarów dolarów (plus 25% zysków) niezależne dotychczas studio od tej pory będzie należeć do sporej grupy zespołów deweloperskich Paradoxu, który od wielu lat dostarcza fanom strategii wielu różnorodnych i interesujących tytułów.
- Harebrained Schames sprawdziło się jako światowej klasy studio z bardzo utalentowanym zespołem z gatunku, w którym Paradox chce być obecny - powiedział Fredrik Wester, dyrektor generalny Paradox Interactive. - Poza tym bardzo podoba nam się studio, ludzie, którzy nim rządzą i ich gry; są to absolutnie twarde kryteria dla nas w przypadku każdej akwizycji. Niedawne pomyślne uruchomienie BATTLETECH, naszego pierwszego projektu razem, było fantastyczną współpracą, ale możliwości tego, co możemy razem zrobić w dłuższej perspektywie teraz, kiedy połączyliśmy siły - to nas naprawdę podnieciło. -
- Mitch i ja zaczęliśmy pracę w Harebrained, aby stworzyć rodzaj bogatej w historię gry taktycznej, którą kochaliśmy - powiedział Jordan Weisman, dyrektor generalny Harebrained Schemes. - Przez ostatnie siedem lat nasze studio było napędzane pasją naszego zespołu i hojnym wsparciem naszych fanów, ponieważ skala naszych gier wzrosła, a rynek stał się wyjątkowo hałaśliwy, czuliśmy, że HBS musi współpracować z firmą, która mogłaby nam zapewnić stabilność finansową i doświadczenie marketingowe, które pozwolą nam skupić się na tym, co kochamy robić. -
Mitch Gitelman, prezes Harebrained Schemes, dodał - Nasze doświadczenie w pracy z Paradox nad BATTLETECH było najlepszym z naszych karier i udowodniliśmy, że jest to firma, z której będziemy dumni. Co więcej, doświadczyliśmy niesamowitej publiczności, którą Paradox Interactive ma na własność. Fani, których poznaliśmy na PDXCON w maju po uruchomieniu naszej gry byli tak entuzjastyczni i wdzięczni. Dzielimy się głębokim szacunkiem dla naszej publiczności, dla zdrowych i zespołowych zespołów oraz dla samego procesu twórczego - dopasowanie po prostu działa. -
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
No to może być zły znak, biorąc pod uwagę ich fatalne podejście do dlc :(