redakcja | 12 listopada 2024, 10:00
Play2Chill SA, notowana na rynku NewConnect, odnotowała znaczące wzrosty w sprzedaży i zyskach za trzeci kwartał 2024 roku. Studio osiągnęło przychody netto w wysokości 759 tys. zł oraz zysk netto wynoszący 143 tys. zł, co oznacza wzrost odpowiednio o 41% i 46% w porównaniu do tego samego okresu roku poprzedniego.
Przeczytaj także:
Warszawskie studio finalizuje pełne wersje swoich kluczowych projektów: Aztecs: The Last Sun oraz Rally Mechanic Simulator. Planowane zakończenie prac nad pełnymi wersjami obu gier to koniec roku, a ich premiera jest przewidziana na przełom roku. Na listopad zaplanowano premierę nowego dema dla gry Aztecs: The Last Sun – symulatora, który pozwala graczowi wcielić się we władcę Tenochtitlanu, rozwijać miasto i prowadzić armię.
„Ostatnie miesiące dla Play2Chill to okres intensywnych prac nad naszymi tytułami, które zyskują uznanie wśród graczy i mają szansę na sukces komercyjny” – Tomasz Róziecki, prezes zarządu Play2Chill.
Współpraca z chińskim wydawcą 663 Games nad grą Aztecs: The Last Sun przebiega pomyślnie – obecnie finalizowana jest wersja beta. Premiera nowego dema gry została strategicznie przesunięta poza festiwal Steam Next Fest, aby zoptymalizować moment wejścia na rynek.
Rally Mechanic Simulator jest także na zaawansowanym etapie produkcji. Dotychczasowe demo oraz prolog gry cieszą się pozytywnymi opiniami graczy na poziomie 84% na Steam, a prolog osiągnął już prawie 300 tys. pobrań. Każdego dnia gra przyciąga około 1,8 tys. unikalnych graczy, co potwierdza jej rosnącą popularność. Premiera gry planowana jest na pierwszy kwartał 2025 roku, a projekt uzyskał akceptację Microsoftu, co otwiera drogę do wersji na platformę Xbox.
Play2Chill angażuje się również w prace nad grą survivalową Permafrost, opracowywaną przez SpaceRocket Games S.A. w technologii Unreal Engine 5 we współpracy z wydawcą Toplitz Production GmbH. W październiku demo tej gry miało premierę na Steam Next Fest, uzyskując znaczący wzrost wishlisty (15 tys. dziennie) i ponad 200 tys. zapisów. Gra jest jedną z najpopularniejszych na platformie Steam, z oceną „Very Positive” na poziomie 81%.
Od początku 2024 roku Play2Chill wygenerowała przychody netto ze sprzedaży o wartości przekraczającej 2 mln zł, co stanowi 10 tys. zł więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Zysk netto osiągnął 348 tys. zł, co oznacza wzrost o 10% w porównaniu z zeszłym rokiem. Na koniec września studio dysponowało środkami pieniężnymi na poziomie ponad 555 tys. zł.
Podsumowując, Play2Chill konsekwentnie zwiększa swoje zyski i rozwija nowe projekty, które spotykają się z dużym zainteresowaniem społeczności graczy. Te wyniki i plany na najbliższe miesiące potwierdzają dynamiczny rozwój i stabilną pozycję studia na rynku.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu