redakcja | 25 listopada 2024, 15:05
PlayStation 5 Pro wprowadza funkcję PlayStation Spectral Super Resolution (PSSR), która znalazła zastosowanie w remake'u gry The Last of Us Part 1. Chociaż efekty działania nowego systemu skalowania są solidne, to w pewnych scenariuszach nadal ustępują rozwiązaniom takim jak AMD FSR 2 i NVIDIA DLSS.
Zespół Digital Foundry przeprowadził szczegółową analizę aktualizacji PlayStation 5 Pro, badając skuteczność PSSR w porównaniu do technologii dostępnych na PC. Do testów wykorzystano zbliżone ustawienia graficzne, przy czym zarówno FSR 2, jak i DLSS działały z minimalnym poziomem wyostrzania, gdyż PSSR nie korzysta z takiej techniki w obróbce końcowej obrazu.
Przeczytaj także:
„Technologia PSSR ma szansę na dalszy rozwój, co może pozwolić PlayStation 5 Pro osiągnąć nowe standardy w jakości obrazu.”
Nowy model konsoli wprowadza więcej innowacji niż tylko PSSR. Dzięki lepszej wydajności i dodatkowym funkcjom graficznym, PlayStation 5 Pro stanowi wyraźny krok naprzód w stosunku do wersji podstawowej.
Jeśli jesteś zainteresowany szczegółową analizą i porównaniem z innymi technologiami skalowania, warto zapoznać się z naszym pełnym przeglądem.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: informacje prasowe
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu