redakcja | 16 września 2024, 15:05
PS5 Pro, najnowsza wersja konsoli od Sony, zdaje się uruchamiać grę Alan Wake 2 od Remedy Entertainment w rozdzielczości 840p przy 60 klatkach na sekundę w trybie wydajności.
W trakcie odcinka Direct Weekly #180 zespołu Digital Foundry, dokonano szczegółowej analizy rozdzielczości i liczby klatek na sekundę dla różnych tytułów na PS5 Pro. Oprócz Alan Wake 2, przeanalizowano również inne gry, takie jak Ratchet & Clank: Rift Apart. Z badań wynika, że Alan Wake 2 działa w rozdzielczości 864p przy 60 fps w trybie wydajności i 1260p przy 30 fps w trybie graficznym. Są to takie same parametry, jak na podstawowej wersji PS5.
Digital Foundry przypuszcza, że PS5 Pro korzysta z technologii PSSR, a nie FSR znanej z PS5. W trybie 60 fps używane są odbicia SSR, natomiast w trybie 30 fps mogą pojawiać się odbicia generowane technologią ray tracingu.
Przeczytaj także:
Gran Turismo 7 na PS5 Pro wprowadza odbicia RT w grze, które działają w rozdzielczości ćwierć HD, czyli 1080p. W trybie 8k, gra działa na niższej natywnej rozdzielczości (1188p), co dzięki PSSR podnoszone jest do 4K. Odbicia wyglądają lepiej niż te, które można zaobserwować w Forza Motorsport.
Ostatnią analizowaną grą jest Dragon’s Dogma 2, która działa na PS5 Pro przy 60 fps, a gra prawdopodobnie korzysta z technologii PSSR. Assassin’s Creed Shadows zdaje się działać w rozdzielczości 864p przy 60 fps.
Przeczytaj także:
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: https://twistedvoxel.com/
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu