SpaceCraft – pierwsze spojrzenie na rozgrywkę

lubiegrac news SpaceCraft – pierwsze spojrzenie na rozgrywkę
SpaceCraft – pierwsze spojrzenie na rozgrywkę



redakcja | 13 czerwca 2025, 15:00

facebook banner

Shiro Games, twórcy Northgard, Dune: Spice Wars i Wartales, zaprezentowali nowe fragmenty rozgrywki w SpaceCraft podczas IGN Live Summer Showcase. W developer commentary trailerze widzimy wprowadzenie do mechanik i systemów gry.

Przeczytaj także:

Akcja traileru rozpoczyna się na stacji kosmicznej Babylon 7 – ogromnym centrum handlowym, które łączy dalekosiężne kopalnie i placówki produkcyjne. Gracze dowiadują się, jak wyposażyć swój statek w broń, narzędzia i inne moduły, zanim wyruszą w międzygwiezdną podróż.

Płynne przejścia i eksploracja

Rozgrywka pozwala pilotować w pełni konfigurowalny statek w otwartej przestrzeni, napędzając go i wyznaczając kurs ku pobliskim planetom. Następuje płynne przejście z przestrzeni kosmicznej przez górne warstwy atmosfery aż do powierzchni planety. Gracze mogą eksplorować interesujące punkty – skanując minerały i zasoby – a następnie, gdy znajdą odpowiednie złoża, zbudować stacje wydobywcze.

Personalizacja statku i rozwój bazy

W hangarze możliwa jest dowolna modyfikacja statku. Gracze mogą montować komponenty zewnętrzne, takie jak działa czy urządzenia do wydobycia, lub całkowicie przebudować konstrukcję za pomocą nowych modułów. Każda zmiana wpływa na sterowność i prędkość statku – stąd każda decyzja musi być przemyślana.

Automatyzacja i współpraca między graczami

Po lądowaniu na planecie można poruszać się pieszo i zbierać materiały, jednocześnie unikając lokalnych zagrożeń. SpaceCraft zachęca do automatyzacji: gracze budują sieć kopalń, kontenerowców i dronów, co pozwala stworzyć rozbudowane, międzyplanetarne imperium przemysłowe. Współpraca z innymi graczami umożliwia zakładanie korporacji i organizowanie tras transportowych – możliwości optymalizacji nie mają końca.

Twórca o wizji gry

"SpaceCraft to dla nas ambitny projekt, o którym zawsze marzyłem" – mówi Nicolas Carnasse, dyrektor kreatywny i CEO Shiro Games. – "Staramy się łączyć duże koncepty w sposób intuicyjny dla graczy, a SpaceCraft jest idealnym tego przykładem."

Premiera SpaceCraft zaplanowana jest na komputery PC przez platformę Steam pod koniec 2025 roku.

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: informacja prasowa

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners