Galadar | 20 marca 2015, 17:30
Mamy dla Was kilka informacji dotyczących Wiedźmina 3. Pierwsza, i chyba najważniejsza mówi o tym, że produkcja nie powinna już zaliczyć żadnego opóźnienia.
"Idziemy zgodnie z wewnętrznym harmonogramem do zapowiedzianej daty premiery Wiedźmina 3. Prace kreatywne się zakończyły, trwają przygotowania techniczne. Zdecydowanie zmniejszyła się liczba błędów i wygląda to dobrze." - Adam Badowski
Druga dotyczy kampanii reklamowej produkcji. Na samą kampanię marketingową studio CD Project Red planuje przeznaczyć... 35 milionów dolarów. Dla porównania, wiedźmina 1 kwo ta wynosiła milion, dla zabójcy królów 10 milionów baksów.
"Promocja ma ogromne znaczenie, bo jak grę wypromujemy, tak będzie się sprzedawać. Mamy już ponad 200 nagród i jest to swoisty rekord dla niewydanej gry. W kluczowym szczycie kampanii celem będzie największa grupa tzw. kupujących hity, szczególnie w USA." - Adam Kiciński
Trzecia informacja dotyczy grafiki. Redaktorzy serwisu Gamestar mieli okazję zagrać w Wiedźmina 3. Oczywiście nie omieszkali oni ustawić grafiki na ultra, 1080p oraz technologię Nvidia HairWorks. Gra sprawiła bardzo miłą niespodziankę i działała całkowicie płynnie, nie spadając poniżej 60 klatek. Jaki sprzęt był do tego potrzebny?
Dodać należy, że jeszcze w styczniu, na podobnym sprzęcie, należało pożegnać się z trybem ultra, a gra wahała się pomiędzy 30-35 klatek. Także, jak widać twórcy dość mocno pracują nad optymalizacją swojego dzieła.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
Komentarze [1]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
No czas najwyzszy wyposcic juz ta gre na rynek ile bedziemy zyc w niepewnosci ;]