Zapowiedź gry DreamWorks Gabby’s Dollhouse: Ready to Party

lubiegrac news Zapowiedź gry DreamWorks Gabby’s Dollhouse: Ready to Party
Zapowiedź gry DreamWorks Gabby’s Dollhouse: Ready to Party



redakcja | 23 czerwca 2025, 09:00

facebook banner

Outright Games i Universal Products & Experiences zapraszają fanów na wyjątkową, kocią przygodę w grze DreamWorks Gabby’s Dollhouse: Ready to Party, inspirowanej popularnym serialem animowanym. Po raz pierwszy w trójwymiarowej odsłonie, gra ukaże się 19 września 2025 na Nintendo Switch, PlayStation 4/5, Xbox One, Xbox Series X|S oraz PC (Steam i Microsoft Store).

Przeczytaj także:

W DreamWorks Gabby’s Dollhouse: Ready to Party wcielimy się w Gabby oraz jej kociego przyjaciela, Pandy Pawsa. Dzięki magicznemu “catavatorowi” odwiedzimy barwne pokoje laleczki i weźmiemy udział w zabawie pełnej kreatywnych aktywności. Od wspólnego majsterkowania w Craft Roomie, poprzez taneczne hiciorowe sesje z DJ‑em Catnipem, aż po słodkie wypieki wspólnie z Cakey – każde wnętrze to nowe mini‑gry i wyzwania. Gra pozwala na zabawę solo lub w lokalnym trybie kooperacji, podczas której zbieramy elementy dekoracji i odblokowujemy urocze stroje, by każda impreza była naprawdę wyjątkowa.

Stephanie Malham, dyrektor zarządzająca Outright Games, podkreśla, że gra rozwija idee kreatywności i rozwiązywania problemów, które zyskały rzesze młodych fanów serialu. Bill Kispert z Universal Products & Experiences dodaje, że zarówno gra, jak i zbliżający się film, są świętem zabawy i wspólnego przeżywania rodzinnych chwil.

Nadchodzący film i fenomen marki

Produkcja towarzysząca grze, Gabby’s Dollhouse: The Movie, trafi do kin 26 września 2025. W obsadzie zobaczymy Kristen Wiig i Glorię Estefan, do których dołączy Laila Lockhart Kraner, znana z serialu.

Serial Gabby’s Dollhouse uplasował się w 2024 roku na 9. miejscu wśród oryginalnych produkcji streamingowych (według Nielsen). Platforma Netflix powiększyła liczbę odcinków do 100, a 11. sezon zadebiutował w lutym 2025. Każdy odcinek promuje nastawienie na rozwój, zachęcając dzieci do elastycznego myślenia i uczenia się na błędach. Program utrzymuje się w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych tytułów w 63 krajach, wspierając markę w wielu obszarach: zabawki, oryginalna muzyka, aplikacja, kanał YouTube, tematyczne parki rozrywki, eventy i globalne doświadczenia.

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: informacja prasowa

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners