autor:agusia16
Stacja
Otrzymasz kolejnego smsa.
I caN play gaMEs too
Hasło z niego powstałe to:
IN ME
Natychmiast pojawi się kolejny:
JoIN uS IN room 1a
Hasło to:
IN SIN
Przeczytawszy wiadomości, wróć do hotelu.
Hotel
Przejdź na piętro. Otrzymasz kolejną wiadomość o takiej samej treści. Usłyszysz otwierające się drzwi. Przejdź do przodu i wejdź w otwarte przejście, w drzwi pokoju 1A. Obróć się i zerknij w ciemne wnętrze przed Tobą. Zobaczysz wyłaniającą się rękę, a po chwili stracisz przytomność, a chwilkę później znajdziesz się na korytarzu. Po odzyskaniu przytomności, po raz drugi wejdź do pokoju 1A.
Przyjrzyj się telewizorowi. Zobaczysz panel wyglądający jak płytki, które masz w ekwipunku. Jednocześnie usłyszysz jak zbliża się do Ciebie duch, który jest niebezpieczny i którego się nasz inspektor boi. Gdy zbliży się do Ciebie, znajdziesz się ponownie na korytarzu. Skoro wnętrze telewizora wygląda podobnie jak płytki znalezione w zeszycie, to wiesz już, że musisz je tam umieścić. Czeka cię więc zadanie na czas. Wejdź do pokoju z telewizorem, umieść w odbiorniku cztery płytki, które masz w ekwipunku. Gdy już to zrobisz, musisz je odpowiednio ustawić tak, by kolorowe kabelki łączyły się ze sobą kolorami, czyli czerwony do czerwonego, żółty do żółtego itp.
Muszą się też pokrywać układem wzorów, tak by tworzyły całość. Musisz się spieszyć bowiem straszna postać będzie Cię wyganiać na korytarz i zadanie będziesz musiał powtarzać. Gdy uda Ci się poukładać płytki, na ekranie telewizora pojawi się obraz z przesłuchania Bonesa. Kliknij na tę scenkę. Klikaj na przesłuchiwanego, na inspektora, na cień za inspektorem i na cień za przesłuchiwanym.
Po chwili nagranie skończy się, a Ty usłyszysz dźwięk walącej się ściany. Obróć się, a zobaczysz, że w ścianie pojawiła się wielka dziura. Spójrz na nią, a znajdziesz się w środku.
Obróć się kilka razy i włącz światło. Spójrz na drzwi, w których brakuje zasuwki.
Przyjrzyj się obrazom, których jest cała masa. Aby dostać się do kolejnego pomieszczenia, musisz znaleźć brakującą zasuwkę do drzwi. W tym celu zgaś światło i zobacz, że kokony, których w pokoju jest cała masa, świecą na niebiesko. Twoim zadaniem jest odszukanie ukrytej w jednym z kokonów zasuwki. To niestety kolejne zadanie na czas, gdyż po jakimś czasie kokony gasną. Musisz wtedy ponownie zapalić światło, a następnie je zgasić, by znowu zaczęły świecić. Zasuwkę znajdziesz w kokonie z prawej strony u góry.
Zanim ją założysz, przejdź do obrazu leżącego na komodzie. Obróć go kilka razy, a otrzymasz kolejny bonus.
Teraz podejdź do drzwi i umieść na nich zasuwkę, po czym przesuń ją w prawo. Przytrzymaj LPM i trzymając go, przesuń mysz w prawo. Po otwarciu drzwi wejdź w nie. Znajdziesz się na korytarzu przed pokojem 1D. Otrzymasz kolejnego smsa.
SeeK sIght under royal gaZe
Hasło powstałe z dużych liter brzmi:
SKIDZ
Wejdź do pokoju 1D. Spójrz przez okno. Usłyszysz płacz kobiety. Obróć się w lewo i przejdź przed siebie, do szafy.
Przyjrzyj się jej. Przytrzymując LPM i szarpiąc myszką do siebie, otwórz ją. Kliknij na ikonę lupy, a po chwili zajrzysz do środka. Niestety mebel powróci do poprzedniego stanu, choć pojawi się wyrwa, którą musisz jakoś podważyć.
Wyjdź z pokoju na korytarz. Spójrz na obraz wiszący na ścianie po prawej stronie. Zobaczysz, że kobieta na nim patrzy na lewo, na dół.
Spójrz więc tam, a odnajdziesz dziurę w ścianie. Zajrzyj do niej, a gdy z jej środka wyjdą robaki, ponownie spójrz do dziury. Wydostaniesz oko.
Wyjdź ze zbliżenia, a po chwili otrzymasz kolejnego smsa. Przeczytaj go.
I See from bEnEath the cathoDe rayS
Hasło brzmi:
SEE DS
Wejdź ponownie do pokoju 1D I tym razem, spójrz na materac oparty o ścianę. Przesuń go w prawo, przytrzymując LPM. Odsłonisz dziurę w ścianie. Wejdź do środka.
Usłyszysz znajome „tutaj”. Zapal latarkę, znajdziesz się w pokoju z manekinami i stracisz przytomność. Wrócisz jednak do pokoju. Podejdź do łóżka i zabierz wbite w nie nożyczki, których jest jak widzisz sporo. Takowego narzędzia jak nożyczki będziesz używać co jakiś czas w tej grze. Gdy te, które posiadasz zostaną złamane, będziesz mógł wrócić tu po następne.
Zanim opuścisz to miejsce, spróbuj otworzyć drzwi z prawej oraz włączyć światło, ale niestety nie działa. Wróć do pokoju z szafą. Podejdź do niej i otwórz. Włóż nożyczki w szparę w ściance szafy. Przytrzymując LPM, manewruj nożyczkami w górę i w dół, aż ścianka odpadnie.
Przejdź przez rozwaloną szafę na zewnątrz. Inspektor spojrzy do góry. Zobaczy, że jest uwięziony. Wróć do patrzenia na dół i spójrz przed siebie, na leżące na ziemi krzesło. Usłyszysz słowo „tutaj”. Użyj więc latarki. Znajdziesz kolejną część książki oraz klamkę do drzwi.
Teraz spójrz na prawo, pod bluszczem odkryjesz kolejną książkę. Aby się do niej dostać, musisz odsunąć bluszcz. W tym celu przytrzymaj LPM i odgarnij bluszcz w prawą stronę.
Przeczytaj opowiadanie o kolejnej siostrze. Ważnymi informacjami są:
1. Dziewczynka miała na imię Hazel;
2. Zginęła przez spalenie;
3. Jej kolor oczu był brązowy.
Obróć się i spójrz na drzwi, w których brakuje klamki. Załóż ją, a po chwili znajdziesz się na zewnątrz, przed drzwiami do pokoju 1F.
Obróć się w prawo, a staniesz przed wejściem na platformę nr 2. Wyjdź na zewnątrz, a inspektor zawoła o pomoc, będąc przekonanym, że Amy żyje. Skoro jednak nikt Ci nie odpowie, wróć do budynku i przejdź ponownie do pokoju z telewizorem. Znów spójrz na niego, a zobaczysz jak kamera pokazuje oko na ścianie za inspektorem. Spójrz wobec tego na podłogę pod telewizorem. W szparze w deskach podłogowych znajdziesz niebieskie oko.
Sięgnij po nie za pomocą nożyczek. Przytrzymaj LPM, a następnie ruszaj myszką w górę i w dół. Po wyciągnięciu oka usłyszysz śpiew dziewczynki. Wróć do pokoju z szafą, a otrzymasz wiadomość na komórkę.
sHiny littlE paRcels oF DelIGHT
Hasło powstałe z dużych liter brzmi:
HER FIGHT
Podejdź do szafy i spójrz na szufladę na dole. W lewej znajdziesz kolejny zeszyt Amy.
Przeczytaj go. Umieszczono w nim zdjęcia liści drzew, zapamiętaj je.
Podejdź do materaca i ponownie go odsuń. Wejdź do pomieszczenia z nożyczkami. Poświeć sobie latarką, którą masz w ekwipunku. Podejdź do łóżka i spójrz na dół, z prawej strony. Przeszukaj walające się po podłodze butelki i kartki. Wśród nich znajdziesz zielone oko.
Zabierz je. Wyjdź z tego pomieszczenia, a otrzymasz kolejnego smsa.
iN rEVERence He WAITs for you
Hasło:
NEVER WAIT
Po przeczytaniu jej, ponownie wejdź do szafy. Wyjdź przez drzwi na korytarz i przejdź nim do wyjścia na platformę 2. Obróć się w prawo i spójrz na manekina, który ręką wskazuje na drzwi. Wejdź w nie.
Otrzymasz kolejną wiadomość tekstową.
AMY can see thIS place for what it is look CLOSER
Hasło brzmi:
AMY IS CLOSER
Usłyszysz śmiech dziewczynki i kroki oraz dziwne i straszne odgłosy. Inspektor obróci się w stronę drzwi. Obróć się ponownie i zerknij na telewizor, który śnieży.
Spróbuj pooglądać puszki porozstawiane na półkach. Obróć się w lewo, do kolejnej części magazynu. Znów na półkach znajduje się pełno puszek, które możesz oglądać. Obróć się w prawą stronę i spójrz na zasłonę ze sznurkiem.
Odetnij go za pomocą nożyczek. Gdy opadnie, przekręć się w lewo i zerknij na skrzynię, na której znajdziesz kolejny zeszyt Amy.
Otwórz zeszyt, a będziesz musiał ułożyć kolejne puzzle. Poskładaj je, a gdy to zrobisz, usłyszysz śmiech. Przeczytaj wpis w zeszycie do religii.
Teraz zajmij się poszukiwaniem zaginionego pokrętła do telewizora. Jak się domyślasz, znajduje się ono w jednej z puszek. Znajdziesz je w puszce z lewej strony skrzynki, na której leży zeszyt dziewczynki.
Spójrz teraz na rysunek na ścianie, taki sam jaki malowała wcześniej Amy, w animacji. Zerknij w puste miejsce na rysunku, a znajdziesz kolejne, tym razem zielone oko.
Teraz podejdź do telewizora i umieść na nim pokrętło. Obejrzyj film o roślinach i owadach. Co jakiś czas na ekranie będą pojawiać się symbole. Gdy zaczną się powtarzać, opuść to pomieszczenie. Otrzymasz kolejnego smsa.
Tickets plEASE
Hasło:
EASE
Stacja kolejowa
Tym razem udaj się na tył sali, gdzie blisko budki telefonicznej znajdziesz niebieskie oko. Ponownie pojawi się wiadomość sms. Przejdź do bufetu. Kolo radia znajdziesz tym razem brązowe oko. Po dostaniu kolejnego smsa udaj się ponownie do hotelu.