Cela, jaskinia - Drawn: Dark Flight

lubiegrac poradniki Drawn: Dark Flight Cela, jaskinia - Drawn: Dark Flight



autor:agusia16

Cela

Na miejscu zobaczysz zamknięte na kłódkę drzwi z pięcioma prętami na środku, na górze. Zauważ, że na ścianach, ktoś narysował cyfry rzymskie, na prawej ścianie zaś, diagram. Cyfry te, to liczby, potrzebne do rozszyfrowania kodu, potrzebnego Ci do otwarcia drzwi zamkniętej celi. Aby poznać kod, musisz sprawdzić go w diagramie z prawej. Należy znaleźć cyfry VII, V, XI i I. Szyfr przedstawia się następująco:

Cyfra rzymska VII to na diagramie II

Cyfra rzymska V to na diagramie IIII

Cyfra rzymska XI to na diagramie również IIII kreski

Cyfra I to na diagramie IIIII kresek

Teraz wystarczy przyporządkować prętom w drzwiach odpowiednie cyfry. Zaczynając od lewej strony kolejne pręty to: 1, 2, 3, 4 i 5. Twój kod brzmi więc: 2, 4, 4, 5. W tej kolejności musisz uderzać pręty.

Teraz potrzebny Ci tylko przedmiot, którym będziesz mógł uderzać w pręty w drzwiach. Zabierz więc metalowy uchwyt, który przytrzymuje półkę znajdującą się na prawej ścianie. Półka opadnie w dół, ale Ty będziesz już wyposażony w metalową pałeczkę.

Uderzaj zatem w pręty według podanego kodu. Każdy prawidłowo uderzony pręt zalśni niebieskim blaskiem i wyda z siebie dźwięk. Gdy poprawnie wykonasz zadanie, drzwi znikną.

Wejdź do środka. Zobaczysz dwa szkielety. Z jednym z nich, tym z prawej możesz porozmawiać. Zbierz nuty oraz puzon. Teraz opuść cele i wyjdź z obrazu.

Jaskinia

Gdy tylko wyjdziesz z obrazu, przewróci się on, uniemożliwiając wejście w niego ponownie. Jednocześnie odsłoni się strona z pięciolinią. Kliknij na nią. Na pięciolinii zobaczysz mieniące się trzema kolorami, zielonym, pomarańczowym i czerwonym nuty. Czeka Cię kolejne zadanie. Umieść na pięciolinii 10 brakujących nut, pięć na dole i pięć na górze.

Twoim zadaniem jest takie przesunięcie ich , takie umieszczenie na pięciolinii, by wszystkie nuty świeciły się na zielono. Pomarańczowy kolor oznacza, że daną nutę należy przesunąć o jeden poziom w górę lub w dół. Czerwony kolor oznacza, że nuta znajduje się o dwa poziomy niżej lub wyżej. Prawidłowo wykonane zadanie i prawidłowo brzmiąca melodia, pojawi się , gdy wszystkie nuty będą miały zielony kolor.

Gdy prawidłowo ustawisz wszystkie nuty, ściana rozwali się, a Ty obejrzysz kolejną animację.

Animacja

Zanim przejdziesz dalej , zajrzyj do notatnika z prawej strony. Odsłonisz wyklejanką. Podnieś do góry trzy czerwone elementy, pierwszy z lewej, środkowy i pierwszy z prawej. W każdym z nich umieść rysunki ognia, a zobaczy, że zapłonie on w zniczach. Na górze, na ruchomym pręcie, umieść czerwonego ptaka, którego masz w ekwipunku. Pręt z ptaszkiem, przesuń maksymalnie w prawo, a tym sposobem odsłonisz płytkę z królewną. Zabierz ją , po czym wyjdź ze zbliżenia. Przejdź do dalszej części jaskini.

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners