autor:Anox
Wieża ciśnień to ostatnie zadanie, które blokuje nas przed możliwością dotarcia do centrum Villedor. Jak możemy sobie szybko z nim poradzić?
Poniższy akapit zostanie poświęcony ścieżce, jaką podejmujemy po rozmowie i uzgodnieniach z Aitorem, uzyskanych w ramach współpracy ze Strażnikami Pokoju.
Gdy dotrzemy na teren wieży ciśnień odkryjemy, że wewnątrz Joe oraz Jack rozstawili zestaw materiałów wybuchowych, który mogą i pragną zdetonować. To ich jedyna nadzieja na spokojną ucieczkę.
Tak też rozpoczynamy rozbrajanie 3 ładunków oraz podążanie za żółtymi wskazówkami do parkouru. Gdy dotrzemy na szczyt, czeka nas istotny wybór.
Możemy rozpocząć walkę lub negocjacje, a w tracie tej drugiej ścieżki spodziewać się możemy nie tylko informacji o Lucasie i Barnley'u, ale także możemy wejść w pomoc, oferując swoje usługi pielgrzymskie.
Następnie dokonujemy Aktywacji wody oraz wyboru, której ze stron zapewnimy dostęp i kontrolę zasobów wody (Straż czy Ocaleńcy). To także kwestia zarządzania, wpływająca na zasoby pomocy na mapie oraz typ nagrody.
Następnie musimy zająć się poszukiwaniem dowodów, które mieszczą się z zamkniętym wcześniej pokoju rodzeństwa Sophie i Barnley'a. Z tyłu za plandeką znajdziemy... kawałek skóry z tatuażem, o którym wcześniej wspominać mógł nam Aitor. Wtem pojawia się i sam Barnley, z którym stoczymy dość krótki pojedynek.
Osłabiony przeciwnik trafi w ręce Straży Pokoju, a my udamy się do ich siedziby w Old Villedor, gdzie zostanie od przesłuchany przez wspomnianego już Aitora. Otrzymamy od niego nagrodę oraz zostanie nam otwarte przejście do Centrum.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu