Misje od nieznajomych i dziwaków w GTA 5 - Grand Theft Auto V

lubiegrac poradniki Grand Theft Auto V Misje od nieznajomych i dziwaków w GTA 5 - Grand Theft Auto V



autor:Anox

Nieznajomi i dziwacy to postacie, które gracze uwielbiają w grach Rockstara, zarówno w cyklu Red Dead jak również w Grand Theft Auto. W GTA 5 nie zabrakło szalonych aktywności dla wszystkich postaci, które dopiero się zdziwią na to widok tego co ich czeka!

Nieznajomi i dziwacy w GTA 5

  • Przysługa
  • Kolejna przysługa
  • Przysługa raz jeszcze
  • Ciągłe przysługi
  • Ostatnia przysługa
  • Praca zmianowa
  • Paparazzo - Krach
  • Paparazzo - Sekstaśma
  • Paparazzo - Współpraca
  • Paparazzo - Otrzeźwienie
  • Gwiazdka z Vinewood
  • Zielone korzenie - Franklin
  • Zielone korzenie - Jaranie
  • Szatański wycisk - Franklin
  • Z oddali
  • Pogranicze kosmosu
  • Ocena ryzyka
  • Ryzyko płynności
  • Ryzyko docelowe
  • Niewliczone ryzyko

 

Franklin

Przysługa 

Nasza znajoma - Tonya, prosi nas o pomoc, gdyż musi się zająć robotą z podczas pobytu jej chłopaka w więzieniu. Na parkingu policyjnym zgarniemy holownik oraz udajemy się na miejsce zaznaczone na radarze, a następnie zabieramy go wóz z powrotem na policyjny parking.

Nagroda: brak

Kolejna przysługa

Ponownie dostajemy prośbę o pomoc i odholowanie samochodu, stojącego na miejscu dla niepełnosprawnych. Po raz kolejny wsiadamy za kierownicę holownika oraz wykonujemy swoją robotę.

Nagroda: brak

Przysługa raz jeszcze

Wsiadamy do lawety oraz udajemy się na tory, gdzie mieści się zepsuty samochód. Ponownie zabieramy się za odholowanie... nim nadjedzie pociąg! Następnie zabieramy go do mechanika.

Nagroda: brak

Ciągłe przysługi

To nie koniec holowania, w ciągu 5 minut udajemy się na miejsce, zabieramy wóz i pędzimy do warsztatu. Warto w tym miejscu pamiętać o niezwykle cennej umiejętności specjalnej Franklina.

Nagroda: brak

Ostatnia przysługa

To już naprawdę ostatnia misja z holownikiem. Wraz z Tonyą udaje się na policyjny parking i ponownie zabieramy się za holownik. Zabieramy określony wóz, zabieramy go do warsztatu oraz powracamy na parking.

Nagroda: brak

Praca zmianowa

Franklin tym razem będzie mógł wziąć udział w zaciętych zmaganiach wyścigowych. Po dojechaniu na miejsce odbywa się scenka, po której stawiamy się na miejscu startu. W trakcie rywalizacji możemy spowalniać czas podczas jazdy, dzięki czemu zwyciężymy i odblokujemy sobie nową aktywność.

Nagroda: $200 i odblokowanie nielegalnych wyścigów

Paparazzo

Na północy grasuje gość z aparatem proszący nas o zabranie go motocyklem w pościg za limuzyną znanej celebrytki. Naszym celem będzie utrzymywanie się obok oraz zachowanie stałej prędkości. Niebawem pojawi się także konkurent. Niebawem będziemy mieli na celu doścignięcie go oraz wyeliminowanie z gry. Misja kończy się w określonym miejscu.

Nagroda: brak

Ocena ryzyka

W tej misji niezwykle mocno przyda się dobra kondycja, ponieważ czeka nas wiele skoków na rowerze (spacja/R1/RB). Wpierw rozpoczynamy od śledzenia pas, a następnie odkrywamy uwięzionego przez linki do spadochronu Doma. Zabieramy helikopter oraz skaczemu ze spadochronem. Lądowanie odbywa się na górze Chiliad, z której zjedziemy właśnie rowerem. Dom poprowadzi nas po wszystkich punktach, ale przed metą musimy go wyprzedzić oraz osiągnąć ostateczne zwycięstwo. W ten sposób odblokujemy sobie kolejne aktywności.

Nagroda: Odblokowuje skoki spadochronowe

Z oddali

Bohater rozmawia z Omegą, po czym w zasadzie otrzymuje konkretne, dodatkowe zadanie polegające na pozyskaniu częsci kosmicznego statku z różnych miejsc na mapie.

Nagroda: Brak

Ostatni

Ta misja odbywa się po ukończeniu gry w 100% i musimy na jej aktywację chwilę zaczekać. Gdy będzie dostępna udajemy się na miejsce, tam emitowana jest scenka, po której dochodzi do polowania na bastię. Najlepiej jest utrzymać spory dystans oraz zakraść się. Warto uważnie obserwować radar, gdzie czerwona kropka ukaże nam kierunek ataku. Wokół nie zabraknie oczywiście innych drapieżników. Bestię możemy celnym strzałem lub zepchnięciem jej do brzegu klifu. Po tym zdarzeniu okaże się... że to przebrany człowiek!

Nagroda: Brak

 

Marry-Ann (F?)

Nazwa: Szatański wycisk

Nagroda: Brak

Na plaży spotkamy Marry-Ann, która robi pompki. Wyzwie nas ona na mały pojedynek. Najpierw przepłyń wyznaczony dystans, potem pokonaj trasę rowerową (skocz rowerem nad rozwalonym mostem). Ostatni etap wyścigu odbywa się na piechotę. Przebiegnij dystans i wygraj zawody.

Pamiętajcie też, że do skoków na rowerze domyślnie na klawiaturze służy spacja, a na padzie R1/RB. 

 

Beverly (P?)

Nazwa: Paparazzo - Sekstaśma?

Nagroda: Brak

Spotykamy naszego starego znajomego. Po cichu wejdź na teren posesji i nagraj celebrytkę podczas jej fikuśnej zabawy. Skieruj aparat na jej twarz. Po chwili zostaniecie nakryci i musicie uciekać. Wsiadaj do auta i filmuj celebrytkę, która rozpocznie za Wami pościg. 

 

Nazwa: Paparazzo - Współpraca?

Nagroda: Brak

Prosta misja, w której musisz podejść do śmietnika, aby porozmawiać z Beverlym. 

 

Nazwa: Paparazzo - Partnerstwo

Nagroda: Brak

Prosta misja, w której musisz podejść do śmietnika, porozmawiać z Beverlym i tyle.

 

Nazwa: Paparazzo - Krach

Nagroda: Brak

Do tej misji przyda Ci się szybki samochód. Goń uciekającą celebrytkę. Po przejechaniu pewnej odległości zderzy się ona z drzewem i zostanie złapana przez policję. Zrób zdjęcie, wyślij je do Beverly'ego i opuść teren. 

 

Nazwa: Paparazzo - Jej wysokość

Nagroda: Brak

Kolejna 'niewinna' celebrytka stanie się naszym celem. Musisz przyłapać ją na kupowaniu narkotyków. Po dojechaniu w wyznaczone miejsce wejdź na dach i zakradnij się na tyły. Zrób zdjęcie dopiero w momencie przekazania narkotyków. Następnie opuść teren.

 

Nazwa: Paparazzo - Otrzeźwienie

Nagroda: Brak

Podejdź do Beverly'ego. Podczas rozmowy okaże się, że nie podzieli się on zyskami za wcześniejszą pomoc z Franklinem. Możesz go zabić lub darować mu życie. 

 

Dom (D?)

Nazwa: Ryzyko płynności?

Nagroda: Brak

Wsiadaj na quada i jedź za Domem. Wjedź na pokład samolotu towarowego, a po przebyciu odpowiedniej odległości wyjedź nim i skocz ze spadochronem. Wyląduj bezpiecznie na plaży, a misja zakończy się sukcesem.

 

Nazwa: Ryzyko docelowe?

Nagroda: Brak

Zdobądź helikopter i leć na Maze Bank. Tam rozpocznie się misja, w której musisz wyskoczyć ze spadochronem i wylądować na jadącej ciężarówce. Za pierwszym razem może Ci się nie udać, ale nie poddawaj się. Przytrzymaj klawisze od kontrolowanego lądowania - powinno pomóc. 

 

Barry (B?)

Nazwa: Zielone korzenie

Nagroda: Brak

Robiliście już tę misję Michaelem lub Trevorem? Jeśli tak, to zdziwicie się, bo Franklin po wypaleniu jointa nie spotka kosmitów czy klaunów, tylko odejdzie jakby nigdy nic. Opuść teren, a za jakiś czas Barry zadzwoni do Ciebie z innym zadaniem. 

 

Nazwa: Zielone korzenie - zaciąganie

Nagroda: Brak

Znajdź starego Emperora (lokalizacja) i wsiądź do niego. Samochód nie będzie chciał odpalić. Znajdź holownik i odholuj ten złom w wyznaczone miejsce.

 

Nazwa: Zielone korzenie - odbiór

Nagroda: Brak

Wsiądź do pick-up'a (lokalizacja) i jedź w wyznaczone miejsce. Na wykonanie misji masz 5 minut. Aby uniknąć pościgu, po wyjechaniu z placu, na którym znajdziesz samochód, skręć od razu w prawo. Następnie znów w prawo, za budynek, a potem w lewo. Przebij się przez barierki i udaj się w wyznaczone miejsce.

 

Nazwa: Zielone korzenie - #2

Nagroda: Brak

Ostatnia misja dla Barry'ego, którą odblokujesz po wykonaniu tych wspomnianych wyżej. Udaj się w wyznaczone miejsce (okolice ratusza) i odbierz telefon. 

 

Michael

Szatański wycisk

Na wybrzeżu czeka Mary Ann, któa rzuca Michaelowi wyzwanie. Musimy ją biegowo pokonać, zaliczając wszystkoe kontrolne punkty. Warto z tego względu wcześniej zadbać o dobrą kondycję!

Nagroda: Brak

 

Zielone korzenie

W centrum nasz były gangster napotyka na wariata próbującego zalegalizować narkotyki. Możemy otrzymać od niego próbkę, która spowoduje omamy oraz zwidy! Nawet nie wiecie, jak wiele kosmików będzie Was otaczać!

Nagroda: Brak

 

Misje Trevora

Nazwa: Praktyka strzelecka

Nagroda: Brak

Weź karabin i idź za Cletusem. Zestrzel trzy talerze satelitarne, a następnie zabierz go do opuszczonego motelu. Kolejne zadanie polega na rozwaleniu trzech opon w przejeżdżających nieopodal samochodach. Ostatnie wyzwanie to kojoty - zastrzel kilka z nich, a misja zakończy się powodzeniem. 

 

Nazwa: Rzeźnia - wieśniaki

Nagroda: Brak

Prosta misja, w której musimy w 2 minuty zabić 25 wieśniaków.

 

Nazwa: Straż graniczna

Nagroda: Brak

Spotkaj się z dwoma czubkami na pustyni, wsiądź do wozu patrolowego i jedź w wyznaczone miejsce. Następnie wejdź do baru i wróć do samochodu. Ścigaj dwóch mariachi, którzy po przejechaniu pewnego dystansu w końcu wysiądą z samochodu. Teraz użyj paralizatora i obezwładnij niewinnych obywateli.

 

Nazwa: Nigel i pani Thornhill?

Nagroda: Brak

Na miejscu spotkasz dwóch staruszków szperających w śmieciach. Obejrzyj filmik i to tyle. Po jakimś czasie dostaniesz od nich kilka zadań (pomarańczowe okręgi na mapie).

 

Nazwa: Pamiątki z Vinewood - Kerry?

Nagroda: Brak

Podejdź do celebrytki, która woła swojego psa, a następnie pobiegnij za nim. Zatrzyma się w okolicach budynku straży pożarnej. Podejdź do psa i zdejmij mu obrożę.

 

Nazwa: Pamiątki z Vinewood - Willie?

Nagroda: Brak

Wejdź do baru, znajdź i pobij Williego. Użyj do tego umiejętności specjalnej - szybciej go wykończysz. Następnie weź jego złoty ząb i zgub pościg. 

 

Nazwa: Pamiątki z Vinewood - Mark?

Nagroda: Brak

Na polu golfowym znajdź Marka i z bezpiecznej odległości zabij go ze snajperki. Wykończ jego ochronę, zgarnij kij golfowy i ucieknij policji.

 

Nazwa: Pamiątki z Vinewood - Tyler?

Nagroda: Brak

Wejdź na posiadłość i zakradnij się do gościa grzebiącego w furgonetce. Następnie powal go precyzyjnym ciosem. Teraz zakradnij się na tył posiadłości. Obok basenu znajdziesz ciuchy Tylera, które musisz zabrać. Wszystko rób na spokojnie i po cichu. Na końcu opuść teren.

 

Nazwa: Pamiątki z Vinewood - Al Di Napoli?

Nagroda: Brak

Obejrzyj filmik ze staruszkami, a następnie wsiadaj do ich samochodu i ścigaj Al'a. Po przejechaniu kilku kilometrów i efektownej kraksie wyciągnij gwiazdę z samochodu i wpakuj do bagażnika.

 

Nazwa: Pamiątki z Vinewood - Ostatnie ujęcie

Nagroda: Gotówka, jeśli wypuścisz Di Napoliego

Tę misję można przejść na trzy sposoby.

#1 - Po obejrzeniu filmiku jedź w wyznaczone miejsce. Tam zostaw samochód na torach / rozpędź się nim prosto na pociąg i wyskocz w ostatnim momencie, aby zobaczyć efektywny wybuch (wymagane do uzyskania 100% w ocenie misji). 

#2 - Daruj życie biednemu człowiekowi. Zatrzymaj się gdzieś na uboczu i podejdź do bagażnika. W nagrodę otrzymasz $3.000.

#3 - Zrób to samo co w wersji #2, ale nie zatrzymuj się od razu. Kontynuuj podróż, aż Al obieca Ci $10.000 za wypuszczenie go. Następnie uwolnij go, a otrzymasz obiecaną kwotę.

 

Nazwa: Premia

Nagroda: Brak

Obejrzyj filmik i pomóż gościowi od nieruchomości. Chwilę po Waszym spotkaniu otrzymasz SMS-a z adresem strony Lenny'ego Avery. Wejdź na nią, wybierz opcje "Wyszukaj posiadłości" i zniszcz znaki "FOR SALE" przed każdą z nich. Dla ułatwienia, na stronie masz opcję zaznaczania lokalizacji domów na GPS-ie.

 

Nazwa: Maude

Nagroda: Brak

Po dotarciu na miejsce obejrzyj cut-scenkę. Po spotkaniu Maude zleci Ci odnalezienie kilku osób.

 

Barry (B?)

Nazwa: Zielone korzenie

Nagroda: Brak

W centrum miasta spotkamy świra, który chce zalegalizować narkotyki. Da nam próbkę zioła i po jego wypaleniu zaczniemy mieć zwidy. Dookoła zaczną pojawiać się klauni, których musimy zabić.

 

Cletus (C?)

Nazwa: Praktyka łowiecka

Nagroda: Brak

Jest to kontynuacja misji Praktyka strzelecka. Spotkaj się z Cletusem w Paleto Bay i zapoluj na jelenia. Zwróć uwagę na strzałkę w prawym dolnym rogu, która wskazuje na kierunek wiatru. 

Jeśli wiatr zacznie wiać w stronę zwierzęcia, musisz zmienić swoją pozycję, aby ofiara nie poczuła Twojego zapachu. Pierwszy jeleń będzie ukrywał się w zaroślach. Teren zostanie oznaczony na radarze kolorem czerwonym. Uważaj, aby podczas skradania się nie wystraszyć zwierzyny. 

Po zabiciu pierwszego celu podążaj za Cletusem. Gdy otrzymasz specjalny gwizdek, użyj go, aby wywabić kolejną sztukę. Podczas skradania się pamiętaj o kierunku wiatru. Kiedy zwierze będzie na Twoim celowniku, oddaj strzał.

Znajdź kolejny cel. Tym razem zabij tylko jelenia z porożem. Zrobione? Zostało więc ostatnie zadanie. Znajdź kolejnego jelenia, zabij go i wyślij zdjęcie do Cletusa.

 

Marry-Ann (F?)

Nazwa: Szatański wycisk

Nagroda: Brak

Udaj się pod wieżę telekomunikacyjną obok napisu VINEWOOD. Będzie tam czekała nasza stara znajoma Marry-Ann. Standardowo, przed misją popracuj nad kondycją i wygraj wyścig rowerowy. 

 

Minute Men (M?)

Nazwa: Powitanie po amerykańsku

Nagroda: $500

Zatrzymaj gościa na quadzie, zapakuj do furgonetki i zawieź w wyznaczone miejsce. Następnie złap dwóch ludzi na crossach. 

 

Maude

Nazwa: Ralph Ostrowski

Nagroda: $10.000 za żywy cel (mniej za zabity)

Jedź do kamieniołomu i znajdź cel, który będzie na samym dole. 

Prostsza metoda - zabij go ze snajperki. 

Metoda z większym zarobkiem - przestrzel ze snajperki opony w samochodzie Ralhpa. Ten zacznie uciekać. Wystarczy, że trącisz go lekko samochodem i podda się. Teraz dostarcz go w wyznaczone miejsce.

 

Nazwa: Larry Tupper

Nagroda: $10.000 za żywy cel (mniej za zabity)

Cel kryje się w opuszczonym gospodarstwie. Larry będzie stał z obstawą przed stodołą.

Prostsza metoda - zabij go ze snajperki. 

Metoda z większym zarobkiem - podjedź samochodem do Larry'ego, zabij jego kumpli i podobnie jak z Ralhpem, potrąć go lekko samochodem i dostarcz na miejsce.

 

Glenn Scoville?

Nagroda: $10.000 za żywy cel (mniej za zabity)

Tym razem musisz wybrać się na szczyt góry Chilliad. Najlepiej dostać się tam kolejką górską. 

Prostsza metoda - kiedy cel zacznie uciekać, zabij go.

Metoda z większym zarobkiem - kiedy wysiądziesz z kolejki, weź spadochron. Teraz udaj się na południe od kolejki i goń cel. Kiedy wyskoczy ze spadochronem, leć za nim. Po wylądowaniu wsiadaj do samochodu i potrąć delikatnie Glenna. Możesz też spróbować dopaść go na piechotę, jednak ta droga zalecana jest dopiero po znacznym rozwinięciu kondycji Trevora.

 

Curtis Weaver?

Nagroda: $10.000 za żywy cel (mniej za zabity)

Lokalizacją ostatniego celu jest mały obóz za autostradą.

Prostsza metoda - wejdź do obozu i zabij cel. Najlepiej karabinem maszynowym.

Metoda z większym zarobkiem - postaraj się wyeliminować kilku wrogów, a następnie biegnij za celem. Jako że ciężko wyjechać z obozu samochodem, polecam użycie paralizatora podczas pieszego pościgu. Po wszystkim odwieź Weavera do Maude.  

 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners