autor:agusia16
Grę rozpoczyna animacja.
Animacja
Rozdział 1
6 czerwca - zimno jak diabli
Mary
Rozpoczynasz samouczkiem, który pozwoli ci zapoznać się ze sterowaniem. Na początek wciśnij spację, by wczytać obecne umiejętności. Poruszasz się za pomocą klawiszy WSAD. Podejdź do stołu i podnieś leżącą na nim kłódkę, używając na niej LPM. Tym przyciskiem myszy będziesz zabierał wszystkie przedmioty. Zamknij drzwi chłodni, do której weszła Mary i powieś na nim kłódkę. Aktywne miejsca, podświetlać się będą na żółto. Ponieważ nie jest wystarczająco zimno, przekręć kurek termostatu, z lewej strony drzwi, by obniżyć temperaturę. Zobaczysz jak w chłodni robi się bardzo zimno.
Animacja
Lucius automatycznie wróci do swojego pokoju, by położyć się spać. W nocy po raz pierwszy odwiedzi go Lucyfer, który ofiaruje mu urodzinowe prezenty. Podejdź zatem do biurka i podnieś z niego zeszyt, latarkę i baterie. Zeszyt służyć ci będzie jako podpowiedź. Zapisywane w nim będą wszystkie podpowiedzi i notatki dotyczące ofiar, które znajdziesz w zakładce z imieniem domownika. Co jakiś czas, wpisy w notatniku będą aktualizowane. Informacja o tym, pojawiać się będzie na ekranie monitora. Zaglądaj więc do owego notatnika. Oprócz wymienionych przeze mnie informacji, w dzienniku Luciusa, wpisywane będą domowe obowiązki, które podczas gry zlecać ci będą domownicy. Zadania te, nie są obowiązkowe, ale pozwolą na otrzymanie trzech nagród w postaci: tablicy Ouija - kliknięcie na nią, pozwala wyświetlić słowną podpowiedź rymowankę; pozytywkę - pozwala sześciokrotnie odnaleźć przedmiot potrzebny w grze; rowerek - umożliwia szybkie przemieszczanie się. Nagrody uzyskasz, gdy pasek statusu zachowania osiągnie 100%.
W notatniku pojawiać się będą także kolejne tytuły rozdziałów oraz wszelakie dialogi. Po zapoznaniu się z zeszycikiem Luciusa, zajmij się latarką. Wybierz ekwipunek, klikając klawisz E. Za pomocą kółka myszy, wybierz latarkę i zaznacz ją, klikając PPM, tak, by podświetliła się ona na czerwono. Teraz przesuń kółkiem na baterię i na nie również kliknij PPM. W ten sposób będziesz łączyć przedmioty. Ponownie zajmij się notatnikiem. Wejdź w zakładkę Mary, a przeczytasz, że należy zabrać i schować wiszącą na drzwiach kłódkę. Lucyfer zniknie, a Lucius obudzi się w swoim łóżku. Wybierz mapę, klikając klawisz M. Pokaże ci dokąd masz się udać i gdzie aktualnie się znajdujesz. Aby bohater poruszał się szybciej, razem z klawiszem W, wciśnij lewy shift. Tyle samouczka. Pora wykonać zadanie. Wyjdź z pokoju. Przejdź w lewo i prosto, do ostatnich drzwi po prawej. Wejdź w nie. Skręć w lewo, do saloniku i przejdź w drzwi z lewej. Zejdź schodami na dół i wejdź do jadalni (drzwi z lewej), a następnie do kuchni, czyli w prawo. Podejdź do chłodni i zabierz wiszącą na drzwiach chłodni kłódkę.
Lucius automatycznie przeniesie się do swojego pokoju. Pojawi się detektyw MacGaffin.
Animacja
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu