autor:agusia16
Rozdział 6
24 grudnia 1972 - świąteczny poślizg
Alister
Obejrzyj animację, w której Charles, wysyła kamerdynera po kolejną butelkę wina oraz zapalenie świątecznych lampek, w końcu jest wigilijny wieczór.
Animacja
Gra przenosi się do pokoju Luciusa. Przejrzyj notatnik, gdzie dowiesz się, że musisz jakoś wyciągnąć Alistera na zewnątrz. Przeczytaj kolejną podpowiedź z tablicy i udaj się do jadalni, a stamtąd na zewnątrz. Przejdź do wejścia z lewej strony. Z kontaktu wyciągnij wtyczkę, gasząc lampki.
Gdy światełka zgasną, Alister opuści swoje lokum. Pojawi się kolejny wpis w notatniku. Z niego dowiesz się, że potrzebny Ci jakiś pojemnik, w którym możesz nosić wodę. Zanim opuścisz to miejsce, pojawi się Alister i gra wskaże Ci, że jest on kolejną ofiarą. Zerknij na wielki sopel wiszący na górze, będzie Ci potrzebny. Wróć do pokoju Luciusa i weź stojącą na półce butelkę.
Przejdź do łazienki, w której myłeś zęby, przechodząc przez sypialnie rodziców. Napełnij butelkę wodą, używając jej na kranie. Wróć na zewnątrz. Wybierz butelkę z ekwipunku i wylej z niej wodę przy lewej ławce, w zaznaczonym przez grę miejscu.
Ponownie wyciągnij wtyczkę i gdy Alister przyjdzie ponownie włączyć światełka, poślizgnie się na lodzie i upadnie. Wtedy zrzuć sopel, który wcześniej oglądałeś za pomocą telekinezy (2).
Animacja
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu