autor:
W nowym miejscu wędrujemy na most, gdzie próbujemy ruszyć dźwignię, ale nic się nie dzieje. Wkraczamy zatem głębiej na ów mościk i schodzimy po schodach w dół, z lewej strony. Znajduje się tutaj zawór (koło), które przekręcamy. Maszyneria zacznie się obracać. Wracamy zatem na górę i ruszamy do dźwigni mniej więcej na środku mostu. Przestawiamy ją na prawo, a jedna część mostu obróci się w prawo, zatrzymując się na skale. Przechodzimy zatem po moście do przodu i kierując się cały czas w przód, wędrujemy poboczem urwiska na dół, a potem po drewnianym moście do góry, po czym po kamiennych schodach do góry, przechodząc obok wiszącej z lewej kotwicy i cały czas przed siebie aż na wielki dziedziniec. Możemy go pozwiedzać, ale ostatecznie kierujemy się na schody z prawej, wchodząc do góry i kierując się przejściem maksymalnie z prawej w kierunku czerwonej wiązki światła, to kopuły, w której znajduje się kolejne urządzenie teleportujące. Używamy go przenosząc się dzięki niemu do jednego z domów w Hunrath.
Używamy skrótu, czyli otwartej bramy i udajemy się do przodu i przez portal aż do miejsca przy domu Farley. Wędrujemy do wózka, wsiadamy do niego i jedziemy w dół, aż do zawalonego kamieniami tunelu. Przejeżdżamy nieco dalej, ustawiając tak, jak widzimy to na screenie , włączamy podgląd w wózku i ustawiamy ekran tak, by widzieć skały przed sobą. Zobaczymy na nich czerwone punkciki. Strzelamy zatem za pomocą niebieskiego lasera, by rozwalić skały i zbudować sobie przejście. Teraz jedziemy troszkę do przodu w stronę tunelu przy skale z lewej - screen. Musimy ustawić się tak, by wjechać do owego tunelu przodem. Najpierw jednak wychodzimy z wózka i wędrujemy do tego tunelu, sprawdzając, czy przejście nie blokuje wielki głaz. Jeśli tak się dzieje, musimy ponownie wrócić do Kaptar i przenieść się ponownie za pomocą urządzenia teleportującego w kopule przed laserem z czerwonym światłem do Hunrath. Gdy jednak owego kamienia tam nie ma, to wracamy do wózka i wjeżdżamy do tunelu, jedziemy do przodu i zatrzymujemy się przy okienku z prawej strony, w którym widać kolejne urządzenie do teleportacji. Ciągniemy za gałkę i gdy urządzenie się otwiera, wciskamy niebieski przycisk. W ten sposób przeniesiemy się razem z wózkiem na Kaptar.
Tu nieco przesuwamy się w tył, włączamy laser i kierujemy ekran na lewo, tak, by widzieć na nim czerwoną wiązkę z lasera w okienku z lewej i strzelamy, likwidując ją. Teraz ponownie używamy maszyny do teleportacji i wracamy do Hunrath.
Wyjeżdżamy z tunelu tyłem i przestawiając dźwignię zwrotnic, zmierzamy przed siebie (koło domu Farley), a potem dalej w przód, przez portal i w górę na złomowisko. Robimy kółeczko, przejeżdżając przez złomowisko i ustawiamy się wózkiem nad skarpą. Ustawiamy laser i strzelamy w widoczne w tunelu na dole z prawej czerwone punkty, likwidując je i robiąc sobie kolejne przejście, po czym wracamy do urządzenia teleportującego, by przenieść się do Kaptar.
Udajemy się w lewo, gdzie przestawiamy dźwignię, by przesunąć mosty, po czym wędrujemy po ustawionym moście aż do czerwonego haczyka i klikamy na niego. W ten sposób zablokujemy część mostu. Udajemy się do dźwigni na środku i przesuwamy ją w prawo, przesuwając tym samym most w prawo, aż do ściany z portalem. Przechodzimy po nim aż do owego portalu i spokojnie wędrujemy przez niego, do dalszej części Kaptar. Idziemy w lewo i na schody, po czym po metalowych schodach i moście do góry i do ruchomej platformy. Przesuwamy dźwignię w lewo i ruszamy do przodu. Znajdziemy się ponownie na rozległym dziedzińcu. Schodzimy na dół, a potem po kamiennych schodach przy ścianie z lewej kolejny raz wędrujemy w dół i cały czas do przodu, po drewnianym moście do góry, aż do miejsca, gdzie wcześniej widzieliśmy wiszącą kotwicę. Wchodzimy po schodach z lewej na górę, do zupełnie nowej lokacji. Wędrujemy troszkę do przodu, a potem w lewo na schody.
Przed sobą zobaczymy drewnianą kładkę i kolejne schody prowadzące na górę. Udajemy się na nie i wędrujemy cały czas do przodu, przechodząc pod wielkim szkieletem - konstrukcją. Idziemy cały czas przed siebie, aż dojdziemy do ściany, portalu, w który wchodzimy. Tu wędrujemy znów przed siebie, do kolejnej lokacji, aż dojdziemy do wyglądającej nieco inaczej niż te poprzedniej maszyny do teleportacji. Otwieramy pokrywę urządzenia, po czym naciskamy niebieski przycisk i przenosimy się w zupełnie inne miejsce, jeszcze nam nie znane. Podchodzimy do panelu przed nami, który się otwiera. Łączymy ostatnią kropkę, która nie jest jeszcze połączona i wciskamy przycisk na górze. W ten sposób otworzymy most, przejście na dole. Ponieważ nic więcej tu nie zrobimy, toteż wracamy do Kaptar za pomocą tego samego urządzenia.
Wracamy się i udajemy się do miejsca widocznego na screenie ( wisi tam na ścianie koło), gdzie znajdują się dwie ścieżki. Jedna z nich prowadzi schodami na górę z lewej a druga w dół z prawej. Udajemy się najpierw na kamienne schody z lewej. Idziemy do przodu. Znajduje się mechanizm z ruchoma platformą. Wchodzimy na nią, przesuwamy dźwignię i jedziemy do przodu. Trafiliśmy do miejsca, w którym łączyliśmy ze sobą tuleje. Tym razem jednak tym się nie zajmujemy, a wędrujemy do przodu aż do metalowej drabiny mostu z lewej, który jest podniesiony do góry. Schodzimy nieco niżej i podchodzimy do korby i ruszamy ją, opuszczając drabinę - most i robiąc sobie kolejny skrót. Nie schodzimy jednak, a wędrujemy dalej przed siebie aż do windy. Wchodzimy do niej, przesuwamy panel i zjeżdżamy w dół. Znajdziemy się w jaskini z urządzeniem teleportującym. Używamy go i trafiamy do Hunrath.
Opuszczamy to pomieszczenie i schodzimy na dół, po czym udajemy się w lewo do kolumny, na której znajduje się przycisk, którego użycie powoduje obracanie się kopuły. Naciskamy go 4 razy i wracamy do środka, do urządzenia teleportującego, używamy go i przenosimy się do Kaptar.
Po przesunięciu kopuły pojawi się korytarz z metalowymi drzwiami. Idziemy tam i otwieramy owe drzwi, ale nie przechodzimy przez nie, a wracamy do urządzenia teleportującego i po raz kolejny przenosimy się do Hunrath.
Znów wracamy do kolumny i tym razem przesuwamy ją 2 razy, naciskając przycisk na kolumnie i wracamy do urządzenia teleportującego, którego używamy, przenosząc się do Kaptar.
Tym razem schodzimy na lewo, w przejście na dole. Idziemy do przodu, a znajdziemy się w jaskini z wielkimi pszczołami.
Wędrujemy nieco do przodu, po czym skręcamy na ścieżkę w prawo. Znajdziemy tu kolejne metalowe drzwi. Tym razem podnosimy w górę tylko blokującą je belkę, ale ich nie otwieramy. Cofamy się i udajemy się prosto, do niewielkiej sali. Tu na stoliku znajdziemy kartkę, którą oczywiście oglądamy. Przyglądamy się też reszcie przedmiotów i wychodzimy. Przechodzimy w dół, aż do wyjścia z jaskini. Kierujemy się w górę i w stronę widocznego, czerwonego drzewa. Niestety przejście blokować będzie obracające się kolo zębate. Wracamy zatem do urządzenie teleportującego, używamy je, przenosząc się do Hunrath.
Podchodzimy do kolumny i tym razem wciskamy przycisk aż 6 razy i wracamy do urządzenia teleportującego. Używamy je, by wrócić do Kaptar.
Wchodzimy w otwarte przez nas metalowe drzwi i wędrujemy do przodu, po czym schodami w dół i w lewo, w stronę mechanizmu, po czym schodami w dół obok obracających się kół i przed siebie aż do pomostu, po czym po owym pomoście i kolejnych schodach do góry, po dużym dziedzińcu na schody na przeciwko i w górę, przed siebie aż do miejsca gdzie łączyliśmy ze sobą tłoki. Wchodzimy na pomost i przesuwamy urządzenie, wyglądające jak luneta w lewy, dolny róg i odczepiamy ten dolny element.
Wracamy na duży dziedziniec, po czym schodzimy po kamiennych schodach przy ścianie na dół i przed siebie do kolejnej sali, gdzie wędrujemy na schody z prawej, idąc w stronę widocznego w oddali drzewa, a potem w wąskie przejście z lewej. Trafimy do pomieszczenia z urządzeniem teleportującym, którym przenosimy się do Huntarth.
Podchodzimy do kolumny i wciskamy przycisk 2 razy. Wracamy do urządzenie teleportującego, używamy je i przenosimy się do Kaptar.
Znów wchodzimy w przejście na dole z lewej, do jaskini z pszczołami. Wędrujemy cały czas do przodu, kierując się do wyjścia oraz miejsca z drzewem, tam, gdzie przejście wcześniej było zablokowane obracającym się kołem zębatym. Teraz już nie będzie się obracać, więc przechodzimy pod nim, obchodzimy skały i kamienie, trafiając do drzewa i wejścia do niego. Wędrujemy w drzewie cały czas do przodu, aż dojdziemy do miejsca z dźwignią. Przekręcamy zawór, napełniając basen, w którym rośnie drzewo wodą i ożywiając je. Wychodzimy na zewnątrz i wracamy w przejście pod kołem zębatym i przez jaskinię z pszczołami aż do urządzenia teleportującego. Używamy je, by wrócić do Hunrath.
Wracamy do domu burmistrza, przechodzimy drzwiami z lewej, a potem wędrujemy na ścieżkę skalną w lewo widoczną na screenie. Tu znajdziemy teleport, dzięki któremu przeniesiemy się do nowej krainy, zwanej Maray.
Robimy to.
Obracamy się i wędrujemy w dół aż do bramy z mapą.
Tu zobaczymy i wysłuchamy hologram Farley, który chce byśmy przeszli przez most i ruszyli dalej do miejsca rejestracji.
Wędrujemy zatem przed siebie, a ponieważ przed nami znajduje się przepaść, w której brakuje mostu, cofamy się nieco w tył i wędrujemy na ścieżkę w prawo. Idziemy do przodu, a potem dalej przed siebie, czyli nieco w lewo, po kamieniach, nieco w górę, aż dojdziemy do kolejnego urządzenie teleportującego. Używamy go, by ponownie przenieść się na chwilę do Hunrath.
Na miejscu obracamy się i udajemy przed siebie, podchodząc do kolejnego urządzenia teleportującego. Używamy go, czyli ciągniemy za rączkę i wciskamy niebieski przycisk, udając się z powrotem do Maray.
Widzimy jak bariera znika.
W tym momencie odezwie się burmistrz Josef, który poprosi nas o uwolnienie z pułapki, w której przetrzymywany jest przez Villeinów.
Schodzimy na dół, potem od razu w dół w prawo, a potem cały czas w dół do mostu i dalej po moście na górę aż do portalu, przez który przechodzimy. Ruszamy dalej po moście w dół i przed siebie do kolejnego portalu. Przechodzimy przez niego, trafiając do kolejnej konstrukcji wyglądającej jak statek kosmiczny.
Idziemy do przodu, podchodząc do kolejnego panelu z kropkami. Naszym zadaniem jest takie połączenie kropek, by zbudować sobie most, po którym w czasie gry będziemy mogli spacerować. Gdy już odpowiednio połączymy kropki - screen, wciskami przycisk na górze. Należy pamiętać, że kombinacje połączeń mogą być rożne dla różnych gier. Wystarczy się troszkę pobawić i pokombinować i zadanie zostanie wykonane. Na razie nie wchodzimy na ów most, a przechodzimy na lewo do kolejnego panelu, w którym także odpowiednio łączymy kropki - screen, znów budując sobie most.
Obracamy się i udajemy się przez most, w stronę urządzenie teleportującego. Używamy drugiego z nich, tego najbliżej ściany. Gdy dokonamy teleportacji, zobaczymy na zewnątrz obraz Hunrath. Używamy teleportu z lewej strony, by znów wrócić do Maray. Obracamy się w prawo i wchodzimy do windy, którą jedziemy w dół, czyli naciskamy dolny przycisk. Schodzimy na dół, przechodzimy po moście do kopuły z teleportami i używamy tego najbliżej wejścia. W miejscu tym, za naszymi plecami znajduje się wnęka z krzesłem i kartka, którą czytamy. Wracamy i podchodzimy do pierwszego urządzenia teleportującego i używamy go.
Czeka nas teraz sekwencja przenoszenia się między urządzeniami teleportującymi się. Celem jest doprowadzenie do tego, by w grze pojawiła się lokacja z labiryntem. Obracamy się i podchodzimy do kolejnego panelu, na którym znów łączymy kropki, by zbudować sobie most, który wkrótce się pojawi. Nie wchodzimy na niego, ale wędrujemy do przycisku tuż przy wejściu. Naciskamy go z prawej strony, przekręcając kopułę. Teraz panel z kropkami znajdzie się przed przejściem, w którym brakuje mostu. Budujemy go zatem, łącząc ze sobą odpowiednio niebieskie kropki. Po owym moście też nie przechodzimy, tylko podchodzimy do środkowego urządzenia teleportującego, przenosimy się, a później łączymy kropki na znajdującym się tutaj panelu. Zbudujemy most. Po raz kolejny przenosimy się za pomocą środkowego urządzenia teleportującego, znów podchodzimy do przycisku przy wejściu, klikamy na jego prawej stronie i przekręcamy kopułę i wędrujemy do teleportu po przeciwnej stronie, przechodząc pod obróconą kopułą. Używamy urządzenia teleportującego, obracamy się, przechodzimy przez most i używamy pierwszego tuż przy moście teleportu. Obracamy się w prawo i udajemy po moście do kolejnego teleportu, który używamy. Obracamy się po raz kolejny, idziemy do przodu przez most, dochodząc do środkowego urządzenia teleportującego, które używamy. Ponownie się obracamy, idziemy do przodu, podchodzimy do kolejnego urządzenia teleportującego i znów się przenosimy. Obracamy się po raz kolejny, tym razem w lewo, udajemy się do teleportów i używamy środkowego. Obracamy się i wędrujemy po powstałym moście do przodu, do windy.
Wciskamy górny przycisk i wychodzimy z windy, trafiając do miejsca ze świecącym na niebiesko panelem, który obraca konstrukcję labiryntu. Przyglądamy się układowi i póki co wracamy do windy, gdzie wciskamy tym razem dolny przycisk 2 razy i przechodzimy w lewo. Tu znajduje się nieco inaczej wyglądające urządzenie teleportujące. Obracamy się i wchodzimy do tunelu, przechodzimy po drewnianym moście na górę i w lewo, do belki, na której znajduje się panel z dwoma przyciskami. Przed nami widzimy ciemną kopułę, z której wróciliśmy. Owe przyciski obracają ją w prawo i w lewo. Wciskamy dolny przycisk 1 raz.
Nie schodzimy po drewnianych schodach na dół, ale wędrujemy w prawo, aż do drzwi, które otwieramy. Prowadzą nad wodospad w Hunrath. Nie wychodzimy ale wracamy i tym razem przechodzimy w prawo, przechodząc obok belki z przyciskami obracającymi kopułę i wędrujemy do kolejnych drzwi, które także otwieramy. Te prowadzą do dalszej części korytarza. Wracamy z powrotem, schodzimy po moście na dół, do obróconej przez nas kopuły, gdzie znów używamy urządzenia teleportującego. Idziemy do windy, wjeżdżamy na górę, klikając na górny przycisk 2 razy.
Podchodzimy do świecącego się panelu. Naciskamy lewy przycisk 3 razy i wracamy do windy. Naciskamy dolny przycisk 2 razy, by zjechać na dół. Przechodzimy do teleportu, używamy go i ponownie wędrujemy do tunelu, następnie po drewnianych schodach do góry i w prawo. Przechodzimy przez otwarte wcześnie przejście, wędrujemy cały czas do przodu, po czym po metalowym moście do urządzenia teleportującego. Używamy środkowego z nich. Obracamy się w prawo i wędrujemy znów przed siebie do windy. Przywołujemy ją, wciskając przycisk na ścianie. Jedziemy na górę, gdzie wciskamy świecący panel 2 razy z prawej strony.
Jedziemy na dół, wciskając dolny przycisk windy 2 razy, przechodzimy do urządzenia teleportującego i używamy go. Idziemy znów do tunelu, wchodzimy po drewnianych schodach i znów udajemy się w prawo aż do trzech teleportów. Przenosimy się dzięki środkowemu. Wracamy do windy, przywołujemy ją , jedziemy na górę, gdzie wciskamy przycisk z prawej 1 raz. Wracamy znów do windy. Jedziemy dwa razy na dół. Przechodzimy do teleportu i używamy go. Tym razem podchodzimy do belki z przyciskami i naciskamy dolny przycisk 1 raz. Udajemy się do kopuły, czyli na dół, do teleportu, którym się przenosimy. Wędrujemy do windy, wjeżdżamy na górę, wciskamy prawy przycisk 1 raz i wracamy do windy, do urządzenia teleportującego i używamy go po raz kolejny.
Czeka nas teraz wędrowanie między windą, panelem obracającym labirynt, a teleportem na dole. Po kolei wygląda to w następujący sposób:
- wracamy do belki z przyciskami i wciskamy górny przycisk 1 raz;
- udajemy się do urządzenia teleportującego w kopule na dole - używamy go;
- windą jedziemy na górę;
- na górze przekręcamy labirynt za pomocą panelu i jego przycisku, klikając 1 raz;
- wracamy do windy, jedziemy na dół;
- używamy urządzenia teleportującgo;
- wędrujemy do belki z przyciskami, wciskamy górny przycisk 1 raz;
- wracamy do teleportu w kopule, używamy go;
- udajemy się do windy, jedziemy na górę - 2 razy górny przycisk;
- sprawdzamy układ labiryntu;
- wracamy do teleportu;
- udajemy się do belki z przyciskami, wciskamy dolny przycisk 1 raz;
- wracamy do kopuły na dole i do teleportu, który używamy ;
- udajemy się do windy, jedziemy na górę;
- wciskamy prawy przycisk świecącego panelu 2 razy, by przesunąć labirynt;
- wracamy do windy, jedziemy na dół;
- udajemy się do teleportu, używamy go;
- przechodzimy do belki, na której wciskamy dolny przycisk 1 raz;
- wracamy do kopuły i teleportu, używamy go;
- udajemy się do windy, jedziemy do góry 2 razy;
- sprawdzamy ustawienie labiryntu, nie przestawiamy go;
- wracamy do teleportu, przenosimy się;
- wędrujemy do belki i klikamy dolny przycisk 2 razy;
- wracamy do teleportu, używamy go;
- idziemy do windy, an górę.
Teraz ustawienie labiryntu powinno być prawidłowe.
Zjeżdżamy jeden raz na dół. Obracamy się w lewo i wędrujemy przed siebie aż do mostu i kolejnego portalu, który wygląda jak ściana. Idziemy dalej do przodu, do kolejnego portalu. Przechodzimy przez niego, po czym wędrujemy po metalowym moście do przodu i w lewo, a następnie w prawo, do miejsca z kolejnym panelem z kropkami. Tu łączymy ostatnią, nie połączoną czwartą kropkę. Gdy to zrobimy naciskamy przycisk na górze, pozbywając się blokady na górze.
Wracamy tą samą drogą i wchodzimy do labiryntu. Idziemy do przodu do windy, wjeżdżamy na górę i za pomocą przycisku z prawej strony, przestawiamy labirynt 3 razy i wracamy na dół, udajemy się do labiryntu. Idziemy do przodu, do metalowego mostu i nim na górę. Przy platformie prowadzącej na górę, skręcamy na ścieżkę w prawo. Wędrujemy przed siebie, do kolejnego panelu, w którym łączymy kropki, by zbudować sobie przejście w postaci mostu.
Przechodzimy przez ów most oraz przez jedną z kopuł z urządzenia teleportującymi, kolejny most i kolejną kopułę, przez most do windy. Wjeżdżamy na górę. Klikamy na świecący panel z lewej strony 1 raz. Wracamy do windy, jedziemy na dół i ponownie wkraczamy do labiryntu. Idziemy do przodu. Natkniemy się na kolejny panel z kropkami. Łączymy ostatnią, czwartą nie połączoną kropkę, naciskamy przycisk na górze i pozbywamy się kolejnej bariery nad urządzeniem. Wracamy do labiryntu. Wchodzimy na górę, po czym schodzimy zejściem z prawej strony. W projektorze, hologramie, odezwie się burmistrz Josef. Wciskamy przycisk, by uwolnić coś w postaci podniebnego pojazdu.
Wędrujemy zatem na górę, podchodzimy do owego urządzenia na środku i zaczynamy podróż. Na miejscu schodzimy na dół, a potem na ścieżkę między skałami. Trafimy do lokacji, gdzie pod wielkimi kamieniami zaklinowany jest Villein. Na wyświetlaczu obok niego wyświetla się liczba 222. Podchodzimy do stolika, na którym znajdziemy zeszyt. Zaglądamy do niego. Dzięki niemu dowiemy się, że Farley znajduje się w kapsule 144, a burmistrz Josef w 222. Wychodzimy tym samym wejściem, którym tu weszliśmy i łączymy kropki na kolejnym panelu w sposób widoczny na screenie. Winda zjedzie w dół, a naszym oczom ukażą się kapsuły. Podchodzimy do jednej z nich, w której widzimy burmistrza. Wracamy do panelu, rozrywamy połączenie wszystkich kropek, naciskamy przycisk na górze, by winda wjechała na górę i kapsuły zniknęły.
Wracamy do miejsca, w którym uwięziony jest obcy i przechodzimy przez otwarte już teraz przejście. Ruszamy do przodu. Znajdziemy tu martwe ciało burmistrza. Z lewej widzimy także świecący sześcian. Nie podchodzimy do niego, bowiem zginiemy. Udajemy się przed siebie, aż do lasera wysyłającego niebieską wiązkę światła. Naszym zadaniem jest pozbycie się owego sześcianu, artefaktu. Łapiemy zatem drążek i manewrując nim, kierujemy niebieskie światło lasera na czerwony, błyszczący sześcian, rozbijając go. Udajemy się teraz ścieżką na lewo w dół, gdzie trafiamy na zamknięte przejście. Podchodzimy więc do panelu, łączymy czwartą kropkę, potwierdzamy wybór przyciskiem na górze i wchodzimy w otwarte przejście. Udajemy się ścieżką prowadzącą na dół, do kolejnego panelu z kropkami. Łączymy je, budując sobie most. Wracamy do miejsca z rozbitym sześcianem, do kolejnego panelu. Przechodzimy po zbudowanym moście, idziemy do przodu, a znajdziemy wejście do kolejnego drzewa.
Wchodzimy do drzewa, schodzimy na dół, przekręcamy zawór, by napełnić basen, w którym rośnie drzewo wodą i ożywić je. Opuszczamy drzewo, wracamy do kopuł i windy, którą przywołujemy. Zjeżdżamy na dół, wchodzimy do kopuły widocznej na screenie, gdzie używamy środkowego urządzenia do teleportacji. Udajemy się do tunelu z lewej i wędrujemy w prawo aż do drzwi.
Wychodzimy do Hunrath.
Udajemy się do domu burmistrza Josefa, gdzie wychodzimy prawymi drzwiami i wędrujemy do przodu, przez portal, a potem na most, gdzie dochodzimy do dźwigni, przesuwając ją w lewo i opuszczając metalowe schody, po których możemy przejść na ścieżkę nad wodą. Teraz kierujemy się nad wodospad, tu także podchodzimy do dźwigni, przesuwamy ją w lewo, otwierając bramę i tworząc sobie przejście tym razem z lewej strony rzeki. Wracamy do domu burmistrza, przechodzimy przez drzwi z prawej i idziemy do przodu, a potem od razu skręcamy w lewo do kolejnego urządzenia teleportującego, za pomocą którego przenosimy się do Maray.
Udajemy się w dół, przez bramę przy której słuchaliśmy Farley i kierujemy się od razu w prawo w górę, przed siebie do kopuły, do kolejnej kopuły i do windy, którą przywołujemy. Zjeżdżamy na dół, udajemy się do kolejnej kopuły przed nami, gdzie używamy środkowego urządzenia teleportującego. Po teleportacji, przechodzimy do tunelu i kierujemy się w prawo i do przodu, do drzwi prowadzących do Hunrath.
Tu wędrujemy przez bramę, po metalowym pomoście i ścieżce z lewej strony rzeki, idąc cały czas do przodu. Mijamy sztalugę z obrazem i wchodzimy do tunelu, przed którym za pomocą niebieskiego lasera zniszczyliśmy czerwoną wiązkę światła. Kierujemy się do przodu. Podnosimy list, który leży na niewielkim stoliku i czytamy go.
Znajduje się w nim wzmianka o idealnym planie od którego zależeć ma życie i przetrwanie całej rasy ludzkiej.
Używamy urządzenia teleportującego, które się tutaj znajduje i przenosimy się do nowej krainy, zwanej Mofang.
W tej zupełnie innej i dość mrocznej krainie, przechodzimy cały czas do przodu, a potem do rozwidlenia dróg, gdzie skręcamy w lewo i kierujemy się do drzewa, które się tutaj znajduje. Wchodzimy do środka, schodzimy na dół, podchodzimy do zaworu, który przekręcamy, napełniając dół, w którym rośnie drzewo wodą i ożywiając tym samym już ostatnie drzewo w grze. Ponieważ nie mamy tutaj już nic więcej do roboty, a możemy się w drzewie poruszać między portalami, więc wchodzimy do czerwonego portalu, przechodzimy przez niebieski, do niebieskiego drzewa, zaś w niebieskim udajemy się do pomarańczowego portalu, do pomarańczowego drzewa i tam już kierujemy się na schody, wychodząc do Hunrath.
Na miejscu udajemy się do C.W. po dalsze instrukcje.
Ten twierdzi, że pozostało do zrobienia tylko jedno, czyli rozwalenie reduktora.
Wychodzimy zatem z budynku i wędrujemy do budynku obok, widocznego na screenie. Ponieważ zbliżamy się do końca gry, która posiada dwa alternatywne zakończenie, jedno właściwe (dobre), a drugie niewłaściwe (złe), toteż wędrujemy na schody na górę i tu podchodzimy do urządzenia, które także widzicie na screenie. Otwieramy jego pokrywę i rozłączamy je. Teraz obracamy się i wykorzystując dostępny teraz skrót (screen), podchodzimy do drzwi, podnosimy do góry belkę, która je blokuje, otwieramy drzwi i udajemy się po drewnianym pomoście do góry, potem w lewo, wchodzimy w portal przed nami, wędrujemy do przodu i udajemy się w stronę reduktora. Obchodzimy go, otwieramy pokrywę i podnosimy do góry dźwignię.
Wracamy na dół i na kamiennej ścieżce skręcamy od razu w prawo i w dół. Przechodzimy przez kolejny portal w ścianie skalnej, idziemy do przodu, wracając do poprzedniego budynku. Udajemy się do domu burmistrza i wchodzimy do windy. Jedziemy do góry, naciskając górny przycisk dwa razy. Przechodzimy za windę i podchodzimy do detonatora. Używamy go, by wysadzić w powietrze reduktor.
Gdy to się stanie, odezwie się C.W. , który stwierdzi, że już wszystko jest prawie gotowe. Twierdzi także, że aktywuje obejście i gdy nadejdzie czas, zadziała ono jak te małe urządzenia przenoszące i przeniesie nas do domu.
W tym momencie pozostaje nam tylko się wrócić i na monitorze obejrzeć zakończenie gry.
Koniec.
Batman: The Telltale Series: Episode Two: Children of Arkham - poradnik, solucja
Batman: A Telltale Games Series: Episode 3: New World Order - solucja
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu