dodano: 2015-02-05 17:30:01
PS4PS4 PRO

Czy Naughty Dog da radę z 60 fps w Uncharted 4 ?

Autor: AnoX
24°
2
Czy Naughty Dog da radę z 60 fps w Uncharted 4 ?
Czy najnowsza produkcja studia Naughty Dog, będzie działać mają 60 klatek na sekundę ? Neil Druckmann ostatnio odpowiadając na pytanie czy tak się stanie odpowiedział, że ''Bardzo k***a ciężko''.
uncharted_4_drake_x4.0
Jak widać reakcja nie należy do optymistycznych co może świadczyć o tym, że prace nie idą zgodnie z założeniami studia tworzącego tylko dla Sony. Jeżeli chodzi o gry, które pochodzą z tego studia, są to zawsze wielkie hity, dzięki czemu mają oni wielkie zaufanie graczy. Wiąże się to także z wielkimi oczekiwaniami, co wymaga jeszcze większej pracy.
W zeszłym roku premierę miała remasterowana edycja The Last of Us, która działała w 60fps, w związku z tym dlaczego najnowsza produkcja o przygodach Nathana Drake'a może nie działać tak dobrze ?
Odpowiedzią może być dalsza część wypowiedzi Neil Druckmanna: ''Było bardzo ciężko już przy The Last of Us: Remastered, ale grę ukończyliśmy wiedząc dokładnie, jaki efekt chcieliśmy uzyskać. Teraz chcemy przesunąć granice tego, jak mogą wyglądać gry i stworzyć realistyczne przerywniki generowane w czasie rzeczywistym - zrobienie tego w 60fps jest naprawdę trudne.''
Twórcy podkreślają jednak, że nie zamierzają zrezygnować z wyższej rozdzielczości i piękniejszej grafiki na rzecz większej płynności od 30 klatek na sekundę. ''Celem dla nad jest stworzenie najlepszego możliwego doświadczenia i na razie staramy się poprawiać grafikę. Wtedy zobaczymy na czym stoimy. Bez przerwy podejmujemy ważne decyzje w sferze wyglądu i odczuć z rozgrywki''. Tak tłumaczył założenia studia Druckmann.
Jak ważniejsza jest dla was wysoka płynność czy piękna grafika? Czekamy na wasze opinie.
 

Komentarze (2):
avatar Methis
dodano: 2015-02-07 09:23:55

Przy coraz to ladniejszej grafice i konsolach sprzed 2-3 lat ciezko jest wykrzesac 60 fps pewnie po premierze nowych konsol bedzie to mozliwe

avatar Daragnis
dodano: 2015-02-05 18:00:22

Odpowiedź tego całego Neila Druckmanna mnie rozwaliła :D wcale się nie dziwię, że trudno im robić przerywniki w takiej jakości w 60fps, bo intra i filmy w grach ostatnimi czasy przechodzą moje najśmielsze oczekiwania :)

Reklama