Tamer Adas | 16 kwietnia 2021, 12:05
Days Gone z datą na PC, premiera Quantum League, ujawnienie Aztech Forgotten Gods, zwiastun Siege Survival: Gloria Victis. Więcej w Krótkie Info!
Sony Interactive Entertainment oficjalnie ogłosiło datę premiery gry Days Gone na komputerach osobistych, która odbędzie się 18 maja 2021 roku.
Blasphemous Deluxe Edition doczeka się pudełkowego wydania, które w sprzedaży znajdzie się 29 czerwca 2021 roku na PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch.
W Edycji Deluxe Blasphemous znajdziemy też: :
Quantum League oficjalnie zagościło na Steam, gdzie gracze mogą się zapoznać z niezwykłą strzelanką pierwszoosobową z zarządzaniem czasem.
Zapoznaj się także z: BEAUTIFUL DESOLATION, izometryczne przygodowe science-fiction od twórców STASIS z datą premiery na konsole
Siege Survival: Gloria Victis doczekało się nowiutkiego zwiastuna, który zarysowuje rus opowieści oraz pomysłu na rozwinięcie świata przedstawionego gry Gloria Victis.
Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge doczekało się potwierdzenia wersji na Nintendo Switch, ujawnionej w trakcie ostatniego Nintendo Indie World.
Studio Lienzo oficjalnie ogłosiło, że Aztech Forgotten Gods swoją dynamiczną propozycję zmierzającą na wszystkie platformy jeszcze na 2021 rok.
Zapoznaj się także z: Twitch banuje konta ponad 7 milionów botów zwiększających statystyki
Mobilne Dead by Daylight doczekało się pierwszej rocznicy gry, która w tym razie uzyskała poziom aż 17 milionów pobrań na iSO i Androidzie!
Marcin Prokop wraz z twórcami internetowymi będzie uczestniczył w nowej kampanii marketingowej marki OPPO - Film Your Story.
W ciągu dwóch lat udało nam się zbudować wysoką, blisko 60-procentową świadomość marki nad Wisłą. Według naszych badań klienci decydujący się na zakup urządzeń OPPO wiedzą, że mogą liczyć na świetnie wyglądające produkty o bardzo wysokiej jakości. Już po pierwszej naszej kampanii duża część badanych osób podkreśliła, że OPPO to »marka dla nich«. To ogromnie ważny atrybut dla każdej marki i będziemy troskliwie pielęgnować to postrzeganie. Seria Reno5 skierowana jest do młodych ludzi, którzy chcą realizować swoje pasje, nierzadko chętnie prezentując efekty swej pracy w internecie. To grupa, która przywiązuje dużą wagę do designu, intuicyjności obsługi i jakości wykonania. Seria Reno5 powstała właśnie z myślą o nich. - Mo Zhang, Brand Manager OPPO na Polskę
Motto premierowej serii smartfonów jest bliskie mojemu sercu, ponieważ od lat pojawiam się przed kamerą i opowiadam ludziom różne historie. Czasami chcę ich wzruszyć, zaszokować czy wywołać na ich twarzach uśmiech. OPPO zachęca do tworzenia własnych historii, aktywizuje pomysłowych, pełnych energii ludzi. Mówi: dajemy Ci do ręki wyjątkowe urządzenie, korzystaj z jego funkcji i działaj – wyraź siebie. I to mi się niezwykle podoba. - Marcin Prokop, ambasador OPPO w Polsce.
El Hijo zostało nagrodzone nagra Najlepsza gra rodzinna podczas niemieckiego festiwalu Der Deutsche Computerspielpreis.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: Informacje prasowe
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu