dodano: 2021-04-16 12:05:01

Days Gone z datą na PC, premiera Quantum League, ujawnienie Aztech Forgotten Gods - Krótkie Info

Autor: AnoX
Days Gone z datą na PC, premiera Quantum League, ujawnienie Aztech Forgotten Gods - Krótkie Info
13°
0

Days Gone z datą na PC, premiera Quantum League, ujawnienie Aztech Forgotten Gods, zwiastun Siege Survival: Gloria Victis. Więcej w Krótkie Info!

Sony Interactive Entertainment oficjalnie ogłosiło datę premiery gry Days Gone na komputerach osobistych, która odbędzie się 18 maja 2021 roku.

 

Blasphemous Deluxe Edition doczeka się pudełkowego wydania, które w sprzedaży znajdzie się 29 czerwca 2021 roku na PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch.

W Edycji Deluxe Blasphemous znajdziemy też: :

  1. Dwie dodatkowe skórki: tnij każdego wroga, który stanie ci na drodze w skórkach „Alloy of Sin" i „Golden Burden". 
  2. Cyfrową ścieżkę dźwiękową 
  3. Cyfrowy Artbook
  4. Cyfrowy komiks
  5. Arkusz naklejek 
  6. Mapę Cvstodii 

 

Quantum League oficjalnie zagościło na Steam, gdzie gracze mogą się zapoznać z niezwykłą strzelanką pierwszoosobową z zarządzaniem czasem.

 

Zapoznaj się także z: BEAUTIFUL DESOLATION, izometryczne przygodowe science-fiction od twórców STASIS z datą premiery na konsole

 

Siege Survival: Gloria Victis doczekało się nowiutkiego zwiastuna, który zarysowuje rus opowieści oraz pomysłu na rozwinięcie świata przedstawionego gry Gloria Victis.

 

Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge doczekało się potwierdzenia wersji na Nintendo Switch, ujawnionej w trakcie ostatniego Nintendo Indie World.

 

Studio Lienzo oficjalnie ogłosiło, że Aztech Forgotten Gods swoją dynamiczną propozycję zmierzającą na wszystkie platformy jeszcze na 2021 rok.

 

Zapoznaj się także z: Twitch banuje konta ponad 7 milionów botów zwiększających statystyki

 

Mobilne Dead by Daylight doczekało się pierwszej rocznicy gry, która w tym razie uzyskała poziom aż 17 milionów pobrań na iSO i Androidzie!

 

Marcin Prokop wraz z twórcami internetowymi będzie uczestniczył w nowej kampanii marketingowej marki OPPO - Film Your Story.

W ciągu dwóch lat udało nam się zbudować wysoką, blisko 60-procentową świadomość marki nad Wisłą. Według naszych badań klienci decydujący się na zakup urządzeń OPPO wiedzą, że mogą liczyć na świetnie wyglądające produkty o bardzo wysokiej jakości. Już po pierwszej naszej kampanii duża część badanych osób podkreśliła, że OPPO to »marka dla nich«. To ogromnie ważny atrybut dla każdej marki i będziemy troskliwie pielęgnować to postrzeganie. Seria Reno5 skierowana jest do młodych ludzi, którzy chcą realizować swoje pasje, nierzadko chętnie prezentując efekty swej pracy w internecie. To grupa, która przywiązuje dużą wagę do designu, intuicyjności obsługi i jakości wykonania. Seria Reno5 powstała właśnie z myślą o nich. - Mo Zhang, Brand Manager OPPO na Polskę

Motto premierowej serii smartfonów jest bliskie mojemu sercu, ponieważ od lat pojawiam się przed kamerą i opowiadam ludziom różne historie. Czasami chcę ich wzruszyć, zaszokować czy wywołać na ich twarzach uśmiech. OPPO zachęca do tworzenia własnych historii, aktywizuje pomysłowych, pełnych energii ludzi. Mówi: dajemy Ci do ręki wyjątkowe urządzenie, korzystaj z jego funkcji i działaj – wyraź siebie. I to mi się niezwykle podoba. - Marcin Prokop, ambasador OPPO w Polsce.

 

El Hijo zostało nagrodzone nagra Najlepsza gra rodzinna podczas niemieckiego festiwalu Der Deutsche Computerspielpreis.


źródło: Informacje prasowe

Komentarze (0):
Reklama
Reklama