Dinosaur Fossil Hunter i archeologiczne przygody z dinozaurami w 2020

lubiegrac news Dinosaur Fossil Hunter i archeologiczne przygody z dinozaurami w 2020
Dinosaur Fossil Hunter i archeologiczne przygody z dinozaurami w 2020

Tamer Adas | 21 grudnia 2019, 23:10

Dinosaur Fossil Hunter to zupełnie nowa gra Pyramid Games oraz wydawcy PlayWay, dzięki którym zbudujemy swój mini instytut archeologiczny.

Niezależna ekipa z Lublina w pierwszej połowie 2020 roku pozwoli nam samodzielnie i cyfrowo zająć się archeologią z naciskiem na odkrywanie szczątków dinozaurów. Jeżeli marzyliście o pracy poszukiwacza skamieniałości to ten tytuł bez wątpienia powinien Was zainteresować, ponieważ był on konsultowany ze specjalistami z tej dziedziny jak i z zawodowymi paleontologami.

Gra umożliwi nam zwiedzenie trzech miejsc w Stanach Zjednoczonych - Utah, Montana i Wyoming, gdzie przyjedziemy odmiennymi pojazdami, za sprawą których będziemy mogli przewieść potrzebny nam sprzęt. Droga nie będzie łatwa, ponieważ zaimplementowano różnice w dziedzinie mechaniki jak również oprawy wizualnej.

Na miejscu będziemy się mogli skorzystać z szeregu narzędzi, dzięki którym będziemy odkrywać szczątki istot żyjących wiele, wiele lat. Prehistoryczne szkielety są niezwykle delikatne w związku z czym będziemy musieli pracować w odpowiedni sposób, starając się zachować jak najlepszy stan i kształt obiektów.

Zdobycze będziemy mogli udokumentować oraz umieścić w naszym własnym muzeum, które wraz z kolejnymi przedmiotami będzie prezentować się coraz lepiej, przy okazji wprowadzając do poszczeń rośliny i dekoracje nadające całości klimat. Zwieńczeniem będzie ukształtowanie własnej dioramy prezentujące historię z życia dinozaurów, wypełniając ją wielką ilością detali.

Dinosaur Fossil Hunter ukaże się w pierwszej połowie 2020 roku na komputerach osobistych.

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: Informacja prasowa